Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.11. > PřilítliMimozemšťani> 




Fascinuje mě ten průběh, ale zase na druhou stranu mě naplňuje nadějí, že přece jen existuje naděje a vesmírné zákony fungují a Galaktická federace nás nenechá ve štychu, zkrátka existuje tu pomoc, naděje a náprava.

Takže když se západní svět zrůdně zdegeneroval, vyznává satanismus a naše zemička se rozhodla být západ a z tohoto pekla příslušnosti k západu není cesty ven, protože za komunismu se mezi lidmi vědělo, že je totalita, dnes ty zrůdnosti většina považuje za „demokracii“, tudíž z toho není žádné cesty ven a nikdy …. tak bude prostě západ zničený, rozsekaný na sračky a zničený navěky. A tím se osvobodíme.

Je jisté, že až se v západní Evropě začnou roztahovat muslimové a získají tam moc, tak že všichni ti mladí uprchličtí muži, co tam přišli, si budou chytat bílé Francouzky a Němky a Belgičanky a Angličanky a bude tam hodně znásilnění, načež zbude hodně bezprizorních bílých mužů, kteří třeba konečně přestanou být ti stupidní západní sráči a pochopí, že se musí bránit.
Asi to nebude zrovna hezké, to co se bude dít.
Ale pořád lepší, než aby ty zkurvené pičí slepice z Bruselu mohly rozložit společnost hyperkorektností a satanističtí úchylové mohli deptat děti navěky. Buzíčkové se mohli nakrucovat, děti přešívat na jiné pohlaví bez vědomí rodičů, nebo se děcka učila ve škole, že je normální někomu strkat pěst do prdele.
A náš národ se musel plazit před Američany.
Jen ať toto peklo rozsekají muslimové na kaši.

Ona kritika západu do této doby asi ani nebyla možná, nejdřív musí odrůst mučená generace západem, už nám je tak okolo 40 let a jsme zdecimovaní, ale ještě ne tak, jak ti mladší :-D Hezky nás hodili nevídaným zrůdám k sežrání. Ale nyní by se mohly konečně začít dít nějaké změny, protože už nejsme jen malé bezmocné děti a fanouši západu začínají být bezmocní a staří.

Já když pozoruju ty úvahy, proč nejsou na světě děti, tak se mi otevírá vždycky kudla v kapse. Protože to píšou staří tupí materialisti, to jinak není možné. Ti sami vyrostli za socialismu, zpíval jim Kája Gott a Matuška a jiné evergreeny z komunismu, žádná obsese nikde nebyla, žádný naolejovaný vyvalený kozy a raperské zrůdy a satanismus, mohli být oškliví a chlupatí a nemožně oblékaní, přesto se rozmnožili.
Ale pro nás jaksi pochopení nemají – asi by je člověk musel přetáhnout dřevěnou násadou, aby pochopili, že mladá generace zkrátka měla úplně jiné podmínky a že ten satanismus západu a zrůdnost společnosti a nestabilita ekonomiky a nejasnost, kam tahle hnusná společnost směřuje, má prostě velké vlivy.
A že duševně znásilněné a obtěžované děti, na které jsou extrémní nároky, jak mají vypadat, které decimují nějaké satanistické kriminální zrůdy z Hollywoodu, jsou tak zničené, že si netroufají vůbec nic.
A na tohle ti starý kriplové řeknou – no ale my jsme to taky měli složitý a byly problémy.
Ne, neměli to složitý a nebyly problémy, prostě lžou.

Za socialismu bylo rádio a dva programy ve státní televizi. Produkce pro mládež byla možná ideologicky komunisticky podbarvená, to nevím, asi ano, ale rozhodně nikoho nezastrašovala, ani sexuálně neobtěžovala. Kája Gott a Zagorka a nevím koho poslouchali, fakt nikoho sexuálně neobtěžovali a ani je nenutili „být cool“.
Neexistovala kyber šikana. Jestli někdo někoho zmlátil ve škole, tak ten někdo se mohl schovat doma. Dnes se neschová nikde.
Všichni vypadali nemožně a měli příšerné oblečení a byli neoholení, i ženy – ale nikdo je nepronásledoval, sami se tím neterorizovali, protože režim potíral tyto šlechtické moresy a chudoba, nebo něco nemít nebyl zločin.

Byly rozvinuté sociální programy a stoprocentní zaměstnanost, odbory kam mohl člověk přijít a oni mu nějakou práci přiřadili – bez výběrka.
Děti mohly běhat venku, proti dnešku byly skoro prázdné ulice, spousta volné přírody a směšně nízká kriminalita.
Tehdy nikdo neměl ponětí o kyborgizaci a o tom, že nacismus ve skutečnosti nikdy nebyl poražen.

Tyto rozdíly ta stará generace nějak nikdy nevidí a myslí si, jak byli strašně moc stateční, že se rozmnožili, jak jsou proti nám tak úžasně schopní.
Ještěže existuje reinkarnace – ať si to ti schopňouši pořádně užijí v příštím životě v nějaké pořádné dystopii, kterou tu svou tupostí chtěli zavést. Schválně, jestli taky budou tak úspěšní.

Nevím, proč se o problémech nemluví reálně – možná jsme první generace, tato 80. léta, která ty brutální následky rozšíření západního satanismu prostě schytala nepřipravená v první vlně. Ještě v dětství, kdy to má největší dopady. 70. léta byla už přece jen starší v době převratu a už je to tak nepostihlo, navíc jsou to často lidi ještě „tvrdí“ jako klasické staré generace, tzn. o některých věcech nemluví a je to přísné tabu a možná že ani nemají tu potřebu, protože jejich mládí bylo ještě hodně socialistické, ty dojezdy nějakou dobu trvaly a oni to v podstatě ještě stihli vyzobat.
My jsme první generace, ta z 80. let, která šla za nima a my už neměli žádné výhody, my už schytávali ten vysněný západ, nejistotu a nezaměstnanost, i to duševní znásilnění a sexuální perverze satanismu a fenomén „cool“, navíc od 1993 jede HAARP a zesílená psychotronika.
A to jsme na tom ještě úplně báječně a prímově, protože my jsme vyrostli ještě bez mobilů.
Já jsem měla první mobil v jejich boomu 2001 – 2002 a to mi bylo asi 16 a v tomto věku už to prostě nemá tak brutální dopady.

Ale děcka? Ti jsou ze sociálních sítí, kyber šikany, satanistického kyborg úchyláctví, „cool“ kultury, digitální samoty a čistě i jen technického vlivu těch obrazovek úplně vyřízení.
To já byla podivínka své generace, dnes bych mezi nimi zapadla a byla jedna z mnoha.
Ti jsou nesmělí, moc nemluví, jsou plaší, digitálně závislí, rezignovaní na sexuální partnerský život. Duševně nemocní. Vychovával je strejda západ, co chceme.
Jenže na rozdíl ode mě jsou ještě němí – ve společnosti budou moci něco reálně změnit až za dvacet let nejdřív, tehdy si taky poprvé troufnou víc mluvit. Pokud toho budou ještě vůbec schopní, nebo pokud budou mít publikum, kterému by to mohli říct.
Zatím jsme decimovaní bezcitnými schopňouši, co měli všechno za toho socíku taky tak těžké :-D
Holt propasti mezi generacemi jsou gigatické, ten rozptyl je naschvál, technologický rosztřel, staří zaslepení a zahledění do svého komoušského, nebo protikomoušského bezvěreckého patosu, kdy si myslí, že můžou všechno zlo hodit na mladé a utéct od problémů, ničí společnost a mladí jsou drcení jak olivy a ve výsledku z nich bude něco bezmocného – měli být první otrockou generací NWO.
Ale třeba je spasí ten Islám a posléze nějaká větší duchovní revoluce.
Idioti chcípnou na vax a časem by se toto všechno mělo vyřešit.
Protože NWO bylo prakticky poraženo.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter