Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.11. > PřilítliMimozemšťani> 





Předminule jsem napsala, že: „Ne že by byli muslimové hlupáci, určitě to jejich vzdělanci chápou, ale jejich společnosti zkrátka nemají vypěstované alternativy a odpory proti systému tolik, jako zde v bělošské části světa.“ … což je vlastně dost srandovní vyjádření, se všemi těmi vojenskými a teroristickými organizacemi, které se neustále řežou o moc ve všelijakých jejich státech, oni jsou vlastně dost dobří a akční v tom odporu proti systému …. :-D
Jen je to zkrátka naprosto jiný druh odporu – je to politický radikalismus a je to většinou zaštítěno náboženstvím. Tzn. idea je náboženská, velká a plošná a tradiční a odpor je většinou proti nějakému druhu vlády, většinou kvůli tomu, že vadí, nebo naopak nevadí NWO. Kupř. je možné, že Afghánistán je teprve nyní ovládán národní vládou - domorodými lidmi Tálibánu, pokud je ta organizace domorodá. Protože předtím tam měli různé koloniální vlády a pak Rusy, pak Američany … no konečně si možná oddychnou.

Ale to je jiný druh odporu, než co tu realizujeme my, všelijaká alternativa, my jsme proti těmto naivní střeva, která důvěřivě doufají, že slušností a argumentací se domůžou nějaké změny, ale ono se dlouhodobě hovno děje a my marníme životy a čas, protože my očekáváme na té straně systému, na kterou apelujeme, slušnost a demokracii. Jenže ony tam dřepí ty nejvychlámanější příšerné zrůdy bezpráví a násilí, jaké si vůbec umíme představit a kdybychom to plošně tušili, začneme pokukovat po teroristických radikálních islamistických organizacích, jakže ty to dělají, ty svoje převraty.
Zjistili bychom, že základ je spojit se se CIA a chtít zrušit vládu někoho silného, koho se chtějí USA zbavit … to by byla další deziluze, ale to je jedno, jde o to, že některé věci zkrátka nelze odstranit jinak, než tvrdým nemilosrdným zákrokem, který je plný násilí.

No a kdo zachrání sexuálně obtěžované a traumatizované děti v Evropě, které jsou následně tak paralyzované, že se radši ani nemnoží, kvůli udržované šikaně ve společnosti, kde se nic lidského neuznává?
No jasně že islamisti. Jen co udělají v Evropě revoluci a zničí pičí bruselský teror.
Pak budou mít děti konečně práva vyrůstat jako děti bez perverzního sexuálního obtěžování nějakých odporných „demokratických hodnot“ a nebudou znát celou škálu fakt odporných sexuálních praktik, kterých by se mohly obávat a jakmile udělá islamismus doopravdy „bu bu bu“, tak většina českých hejtrů, odporných hulvátských primitivů, zmizí z internetu.
Protože jsou to ve skutečnosti zbabělci, co utečou, když cítí, že by mohlo přijít skutečné nebezpečí.
No a najednou bude ve veřejném prostoru pořádek. A děti se budou moct zase normálně vyvíjet bez perverzního obtěžování a následně se možná budou i množit, pokud je mezitím nezdecimovaly toxické jedy všude okolo nich a pokud si nedaly nějakou moc hodnou a dobře míněnou vakcínku podporovanou WHO. A pokud se mezitím nedaly přešít na jiné pohlaví, třeba i bez souhlasu rodičů.

A to se určitě v západní Evropě stane a jakmile se to stane v západní Evropě, tak to bude mít dopady i sem, do naší republiky.
I kdyby tu přímo nebyli a neměli tu třeba hned takovou sílu, tak to bude kousek vedle nás a oni se český hulváti stáhnou a euro pičí gynekoložky a podobná verbež se stáhne, přestanou si troufat.
Takže se vytratí všechny ty nesmysly o nebinárním cosi, mnoha pohlavích, genderových identitách, duševní znásilňování a sexuální obtěžování dětí systémem … a zase bude dobře.
My to už nezvládneme, toto zvládne Islám, jakmile se rozhoří.
A to, že se tato revoluce rozhoří, se dá očekávat. Mnohem víc, než že se začne přetřásat covid a spadne NWO agenda na celém světě, se dá očekávat, že padne stará Evropa pod náporem islámských nepokojů.
A jak padne stará Evropa, tak padne v našem veřejném prostoru ten odporný sliz, který mě taky obtěžuje od dětství.
Já fakt nesnáším toto falešné macho, satansky pojatý alfa signál. Protože vím, jak to má vypadat dobře, v pozitivní verzi, od Galaktické federace.
Doopravdy celé generace dětí masírují odporní násilní úchylové – třeba jako je ten Puff Daddy – a ve společnosti se šíří „alfa lidi“, což jsou satanisti, s falešnou etikou, falešnou morálkou, falešným vším – těžko říct, kdo je pravý, kdo je jen debil, kdo je uměle nastřelený do dokonalosti nějakou mimozemskou technologií – tito lidé mají divné oči – kdo je jen blbec, co se s tím veze a sám je nějaká oběť. Ale výsledkem je, že jsou za vzory vydávány v podstatě odporné satanistické bestie a mafiáni, zločinci a normální lidskost je zavrhována. Je to strašně stresující, být „cool“.
Přičemž, na mladé to funguje úplně extrémně a ve skutečnosti se málo lidí dokáže z toho tlaku nějak vymanit, aspoň tím, že si myslí něco o prdeli a zkrátka se na to vykašle. Nebo má tak nějak štěstí a včas najde lidi, se kterými si rozumí, nebo má dobrou rodinu, že zkrátka nespadne do „kulturního eráru“, „komunálu“, kde vládne „cool“ a satanské hodnoty.

NWO tímto zastrašuje – je to, jako kdyby se na vrchol pyramidy postavil velký farao, bůh a poddaní se měli sklonit. Poddaní jsou malí, neforemní a tlustí, kvůli ztýranému genu, špatné stravě a já nevím kvůli čemu všemu, málo pohybu – dnes jsou mladí i tlustí hodně – ale za vzor je tu dáván ten vykřičený dokonalý nelidský polobůh, jak má ty macho moresy a spí s těmi kozatými krasavicemi …. a do toho úchylní hulvátští chlápci v diskuzích na netu produkují ty svoje nechutnosti na jakékoliv téma.
No humus, nechuťárna, to je fakt na blití – a mladí mají pořád to lidské DNA, pořád nejsou ten Rambo se čtyřkami na nestydatém štíhlém těle, takže na to reagují studem, ponížením, strachem, duševním onemocněním, stáhnutím se do sebe a rezignací na nějakou změnu. Ale jen uvnitř, navenek „to zvládají“. Já těm procesům rozumím dobře, protože je znám.
Jen ty pravdy nechce nikdo slyšet, systém nabízí falešná vysvětlení těchto jevů, aby mohl pokračovat v tom, co dělá a ve skutečnosti je úplně jedno, co si myslí a co chtějí lidi a že je někde naformulovaná nějaká kritika, která by se měla brát vážně.

Na takové kriply funguje jen násilí. A v tom jsou dobrá islamistická hnutí, která si brousí nože na Evropu. Takže ti těmto hajzlům časem zavřou zobák a veřejný prostor se notně změní, i kultura. A já trvám na tom, že i kdyby v médiích byly jen nějaké náboženské islámské obsahy a sexuální rigidita, že by se vykozené satanistické móresy netolerovaly a už vůbec nějaké inkluzivní pičobruseloviny a hulváti by zalezli strachy, tak že by se ta mládež po nějaké době vzpamatovala. Jakkoliv by to ohrožovalo demokracii. Ona je ta „demokracie“ už taky docela zrůda, když je cennější, než normální dětský vývoj. Takže je pak ve výsledku islamismus prospěšnější varianta, než ta naše eurodemoška.
Proti které evidentně není obrany, doslova snad i s těmi radikály by se dalo mluvit a vyjednávat víc.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter