Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.11. > PřilítliMimozemšťani> 




Když píšu, že současný materialistický systém, který odmítá reálnou spiritualitu, zabraňuje lidem duchovně zameřeným kupř. studovat vyšší typy studia, doktorské a vyšší studijní stupně, tak se to samozřejmě neděje nějakým otevřeným zakazováním.
Ale děje se to otravováním a znechucením. Jak jsem to zažila na pedagogické fakultě, oboru výtvarného, tak ta náplň studia byla tak nechutná satanistická šlichta o ničem, že mě ani nenapadlo se dále tím oborem zabývat. Udělala jsem si to, co jsem měla už rozstudované a co jsem hrdinně i s NWO schizofrenií na hrbu dokázala dotáhnout k základnímu titulu magisterského studia a dál jsem se s těmi šílenci mileráda rozešla a nikdy jsem o dalším studiu neuvažovala. Do doktorského studia šli lidi, co byli židomilecky zaměřeni, takoví ti odtažití pseudo intelektuálové, co dodneška všude na sítích mávají ukrajinskými vlajkami a myslí si, že „demokracie“ západního střihu je dobro a další sorta, která dále studovala, byli divní úchylové, jejichž tvorba byla úchylná od začátku a ti to tam nakonec dotáhli nejdále. Jako i na vedoucí katedry atd. A to začal jako perverz, zajímavé.
Takže očekávám, že se toto děje všude na humanitních oborech. Kdyby chtěl člověk ten který obor uchopit úplně jinak, než jak to dělají tito úchylní protěžovaní satanisté, jakože by to určitě šlo, tak tuší, že by měl šílené problémy. Že by se mu nepodařilo rozvíjet ta témata, která chce, směrem, kterým chce a že by se brzy dostal do velkých konfliktů se židosatanistickým vedením těchto všelijakých studijních programů. A kdyby začal používat nějaké pojmy ve smyslu, jak jsou, kupř. mystika, magie, esoterika, metafyzika, bez materialistického zpochybňování a falešného výkladu těch pojmů a přiznal jim bytelnost, suverenitu a skutečnost, tak že by skončil a zkrátka by mu naházeli pod nohy takových klacků, že by ho časem vyštípali.

Takže takovým stylem je zabraňováno konkrétním typům lidí ve vyšším studiu a dál se pouští jen divní švábi a úchylové.
Takže by mi ale ani trochu nevadilo, kdyby pseudo inťouškové a úchylové měli problém s vyšším typem studia, protože by je odrazovalo, že musí uznávat náboženskou vizi a Alláha a taky proroka a že už od oka by se jim tam ale ani trochu nedařilo. Protože jejich syrové studené bezvěrství a pseudo humanitní výklad reality by měl s autoritami oboru velký problém.
Jestli to nastane, bude to pro mě komická výměna a žádná škoda a nebudu litovat vůbec ničeho. Dokonce jsem přesvědčená, že to paradoxně může pomoci společnosti.

Uvidí se, co se bude dít. Ono to hlavně vypadá tak, že celý svět bude prosperovat, svět se skutečně osvobodil, od západní nadvlády, nejvíce Afrika. Pro ty doslova asi začíná nový věk, nová éra, budou se rozvíjet.
Ale Evropa půjde do kšá a USA asi taky, tam vidím v dimenzionálním poli, že by se severní a jižní Amerika v budoucnu měla celkově více soustředit na sebe, kulturně i hospodářsky a teror států severní Ameriky vůči celému světu přestane. A nakonec tam vznikne svébytný druh kultury, který bude prospěšný a bude přirozeně vyvažovat „zbytek světa“.

Takže nejhorší sešup se nyní chystá tady v Evropě a jediné, co může zabránit úplnému úpadku, je zavedení vědecky podpořené spirituality, která už nemůže být vysmívaná, zpochybňovaná, lidé s rozvinutými metafyzickými dovednostmi se konečně dostanou k nějaké větší úctě ve společnosti a mohli by už začít plnit roli autorit, místo toho, aby byli zdecimovaní po blázincích a zakřiklí, aniž by měli reálný vliv na společnost.
K tomu máme vysoký potenciál, toto dokázat a aby se to povedlo, tak to bude podpořené Islámem, který zažene ty nejhorší materialisty, co se teď bezohledně roztahují skrze celou společnost.
To jsou takové procesy, co budou probíhat asi tak těch 10 let – myslím si, že maximálně se dá čekat nejpozději za asi deset let, nějaká větší změna.
Tou dobou už budou jasně vidět a cítit následky covid vakcín, původní obyvatelstvo bude zredukované vysokou nemocností a nízkou porodností a jakmile přestane tato uvědoměle nacistická bezvěrecká sorta společnosti dominovat, změní se nálada, možnosti a potenciál.
A protože česká alternativa není agresivní a neumí si nic vydupat a chová se příliš mírně a slušně, dá se očekávat, že to přebije vliv Islámu a radikálů, kteří budou společnosti dominovat čím dál více a s těmi se pak bude muset vyjednávat.
Ale oni nejsou taky žádný středověk, naopak jdou taky v některých oblastech výrazně nahoru a dá se předpokládat, že kdyby západ nerozbil Blízký východ a Libyi, že by se tyto země rozvíjely mnohem více, než nyní a že tam ve skutečnosti může být civilizační potenciál daleko vyšší, než v tomto bohem zapomenutém vůči duši surovém kraji, kde duch a spirituální vývoj trpí pod terorem židosatanistů, komunistů, nacistů a všelijaké další odporné verbeže.
Holt se obyvatestvo musí proměnit, musí se to tu nějak vyměnit.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter