Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.11. > PřilítliMimozemšťani> 




Snad se časem takový institut zrealizuje a navěky padne bezvěrectví a židosatanismus, satanismus a nacismus na této planetě.
Čím dříve, tím lépe, protože podle mě se tady nečeká na nějaké duchovní procitnutí – obávám se, že úroveň lidstva je čím dál tím horší, že zkrátka degeneráti jsou čím dál víc degenerativnější, podle toho, v jakých dystopiích a totalitách vyrůstají, jaké chemické látky dostávají do krve a jak jsou debilizováni systémem, aby se stali méněcennou kreaturkou a otrokem na dálkové ovládání. Že se zkrátka lidstvo vůbec nijak duchovně nevyvíjí, ale naopak upadá, takže čím dřív to bude, tím lépe. Obávám se, že tyto snahy tu proběhly už hodněkrát, ale vždy vyhráli násilníci a okupanti této planety – nelidské kreatury mimozemského původu, navázané hlavně na satanisty a konkrétněji židosatanisty.
Čehož je projev ten divný v dějinách zamazaný převrat někde v první polovině 19. století, kdy se moci chopili vyloženě úchylové s materialistickými vizemi, kteří „zabili Boha“.
Mám naději, že se tu všechno tak nepochopitelně vždycky zkurvilo kvůli tomu, že bylo nutné dojít k události, ke které došlo před několika lety, kdy se tu vyjevila neuvěřitelná kosmická čistka, při které byl zlikvidován vesmírný vir a tehdy bylo všechno nastavené a položené tak, aby byl ten vesmírný vir zničen a všechno bylo přesně tak, jak to mělo být. A proto se např. na konci toho 18. a začátku 19. století nepovedl duchovní převrat a místo toho spadl svět do ještě horší pekelné technokracie a dystopie a směřovalo to k zániku. Ale přesto to zřejmě bylo nutné, aby se naplnily všechny ty konstanty, aby se mohla následně stát tato událost, kdy byl zničen vesmírný vir a byly vyhnány zlé rasy z této planety a Drakoniáni museli ustoupit.
Drakoniáni hlídají kosmologii taky, takže ti odejdou jedině, když je to kosmologicky v pořádku, jinak mají právo tu být. Mám z toho dojem, že odešli trochu na dluh, protože bylo dohodnuto, že většina temného zlého lidstva se zlým jednáním, které způsobovalo kosmologický nárok Drakoniánů tu být, bude pozabíjeno a lidstvo bude zredukováno.

To všechno mi dává naději, že se z těch sraček, ve kterých nyní jsme, dostaneme. Vesmírný vir je pryč, Drakoniáni odešli, lidstvo má být zredukované a ve výsledku tu má vyhrát duchovní vývoj. Takže se může stát, že v této době se to konečně povede, nastavit tu normální duchovní vývoj. Že se prosadí metafyzická pravda a duchovní reality a spirituální světy budou uznané za pravdu a již nebude možné, aby bandy zkurvenců materialistů systémově ničily lidi duchovní, lidi se zvýšenou spiritualitou a rozsahem vnímání a chápání.
Taktéž bude „etika“ pojímána konečně jako etika a ne jako lhářský systém, který má pomáhat jen židům. Už mi např. vyloženě leze krkem kňučení kolem židů. V 2. světové válce zemřelo asi 60 milionů lidí, ale mluví se jen o 6 milionech mrtvých židů. Tak strašně moc, že i cikánka, co byla v Letech, na to po 2. světové válce upozorňovala, že oni jsou taky lidi a mluví se jen a jen o židech, jako kdyby nikdo jiný neexistoval. Dneska jsem četla nějaký článek od bezpečnostního analytika, jak je antisemitská událost v Belgii strašně ohrožující pro Evropu a než jsem ten článek dočetla, stoupla mi zase antisemitská hladinka. To je kňučeního kolem židů – kolik umřelo těch muslimů za té jejich západní éry? Kolik milionů? Mluví se o nich?
To se bude do konce světa mluvit jen o 6 milionech židů????
Ať se jdou vysrat, když chtějí systémově podporovat proti židovskou nenávist, tak ať dokolečka zdůrazňují, že jediný život, na kterém záleží, je ten židovský, zatímco všichni okolo jsou jen zvířata, se kterými se může zacházet jak s hadrem, bez piety. Ať Izrael dělá jakékoliv prasárny.
Hovada.

Takže aby se zrušil tento pseudohumanismus a falešná etika, musí nastoupit vědecky podpořená teokracie a musí být prokázány metafyzické reality.
Myslím si, že to musí jít, protože já jsem jednou viděla auru taky, tudíž to musí být reálná schopnost, která by měla být objektivně zjistitelná a doložitelná.

To, že propadly extrémně uřvané a komerční a nedůstojné výzvy, jako třeba „One Million Dollar Paranormal Challenge“, které vedli skeptici, kteří logicky nikdy nechtějí dovolit, aby se cokoliv prokázalo, to není důkaz.
Navíc, neumím si představit člověka, který má skutečně schopnosti jako je telepatie, astrální cestování, vidění aury atd., že se půjde předvádět do nějaké odporné surové uřvané soutěže, kde jde o peníze a kde to vedou neuctiví bezvěrci.
Nechce se snížit na úroveň zvířete a o svoje schopnosti přijít, výměnou za peníze.

Takže věřím, že kdyby vznikla taková iniciativa, která by byla důstojná, měla by vyloženě pozitivní etický cíl, nebylo by to uřvané a komerční a šlo by tam skutečně o pozvednutí kultury společnosti, že by se tito lidé přihlásili a zkusili by to. Museli by taky cítit bezpečnou zem, pochopitelně se toto nemůže dít v těchto podmínkách, kdy by na projekt bylo útočeno sprostými žiďáky a ubohými primitivy z lidu, když by tu existovalo nebezpečí pro tyto lidi, že pak se to o nich bude vědět a dav zvyklý na honění čarodějnic by je ukloval.
Tito lidé to tají a nemůžou si dovolit cokoliv říkat a nějak působit veřejně. Protože je stále nebezpečné, v této odporné době, aby to o nich někdo věděl.

Ale ono to jednou přijde – jakmile vymře kritický počet bezvěreckých materialistů a více se roztáhne teokracie Islámu a zakáže materialismus, bude působit stejně tak násilně proti materialismu, jak nyní působí materialismus proti lidem duchovním, kdy je např. škrtá z vyšších typů studia – tak tam někde se k tomu můžou vytvořit podmínky.
Když se celkově zvýší duchovnost společnosti úmrtím a nenarozením lidí neduchovních a materialistických a když se základní paradigma společnosti vrátí zase k náboženství a bude nutné v tom najít přece jen nějaký civilizační, vědecky více podpořený směr.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter