Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11. > PřilítliMimozemšťani> 






Bezvěrci se pozabíjí vakcínou, jenže to všechno strašně dlouho trvá.
Tato společnost je nastavená naprosto špatně a nehodlá se napravit, ten degenerativní, technokratický a bezbožný, mystiku odmítající způsob bytí je tu hluboko zavedený. Skutečně nevěřím v nápravu této společnosti než tak, že bude zničena a v podstatě nahrazena něčím jiným. Nedá se kupř. říct, že materialistický ateismus je záležitostí starých generací – dejme tomu těch narozených v 40., 50. a 60. letech, že je to jako výsledek komunismu.
Lidi byli bezvěrci už dávno před nimi. A bohužel, mladí jsou taky bezvěrci.
Takže tu nevede cesta obměnou generací, protože materialismus a bezvěrství je tu usazené jako „pravda a rozum“ dlouhodobě.
To je nakonec důvod, proč vznikly sociálně a mocensky převratné ideologie nacismu a komunismu. Když se rozpadla nábožná pokora vůči systému, najednou opravdu povstala otázka, proč vydržovat elity a proč trpět sociální nerovnosti.
Jenže se ukázalo, že elity jsou neohrozitelné, zato obyčejný lid úplně maximálně a že v lidu, plošně, není žádná morálka a etika skutečně zvnitřnělá a že tedy nemá smysl udržovat uměle nějakou politickou ideu.
Naopak, je potřeba zlikvidovat ideologii materialistického ateismu, které je základní živnou půdou pro vznik totalit, protože neexistuje hloupějšího a strachem ovladatelnějšího tvora, než je bezvěrec. To, co tu mělo naběhnout, NWO podle nacistů a židosatanistů, to kdyby se povedlo, tak již z toho není nikdy cesty ven.

A to všechno se mohlo stát jen kvůli tomu, že se tu jednou jedikrát prosadil materialistický ateismus jako idea, která si uzurpuje pozici „vědy a rozumu a pravdy“.
Mi to tady přijde jak ve zlém snu, všechny ty stupidní ideologie, náboženské blafy, materialistické blafy, jako kdyby tu všem spadl meteorit na hlavu. Jako kdyby všichni měli v hlavě jen nějakou osičku, která je nastavená tak, aby mířila od pravdy vždy obráceným směrem.
Nebo nevím, fakt nechápu. Přijde mi to jako výsměch a schválnost, nebo mi chybí už rozměry chápání pro tak hluboko usazenou debilitu, třeba jsem fakt mimozemšťan, nejsem na něco tak nízkého prostě stavěná a nedávám to a vidím v tom spiknutí, protože si neumím představit, že je možné něco takového bezelstně a přirozeně.

Teď se „probouzíme“, to znamená, že se po komunismu může tedy plácat na internetu. Je moc hezké, že se udržuje teze, že „věci mezi nebem a zemí zůstanou vždy záhadou“ a patří mezi nevědecké a náboženská témata a že je hezké, že je v tom svoboda, ale na vědu, materialistickou nacistickou vědu, ne, na tu to nesmí mít žádný vliv!
Jenže to jsou blafy a podvody, tyto vychcané postoje.
Pěkně hezky od začátku to chce naopak zavést naprosto vědecký institut, který se bude věnovat metafyzickým, magickým, mystickým, mimosmyslovým a jemnohmotným realitám. Protože jakmile bude vědecký důkaz, tak se musí bezvěrci zdekovat NAVŽDY.
A skončí tato prolhaná polodementní éra plná velice zvláštní tolerance k satanismu, nacismu, komunismu a dalším zrůdným ideologiím.
Skončí zástupy těch jalových debilů, co si myslí, že můžou na někom parazitovat, už jen tím, že kašlou na svůj osobní rozvoj směr člověk a udržují si svoje odporné vlastnosti na úkor ostatních atd. Skončí jejich stupidní pocity, že nikdo nevidí jejich podrazácké jednání, že zase někoho přečůrali, když si svoji malost projektují do ostatních, že když oni jsou tak debilní, že nedokážou prohlédnout druhé, tak že naopak je to stejně tak. Skončí všechny ty polostrojové mašiny sériově páchající zlo v podobě nějakých „manažerů“ a podobných typů lidí.
Když budou mít lidi plošně důkaz o existenci posmrtného života, mimosmyslového přenosu vědění, jasnovidných schopnostech, reinkarnaci a dalších metafyzických reáliích, tak budou vědět, že vývoj má smysl a jakmile je důkaz takových záležitostí, tak si žádná osoba skutečně lidského původu prostě nedovolí to, co v této bezbožné materialistické éře.
Krást, zabíjet, mučit, okrádat a likvidovat národ, nechutně vytáčet a lhát do očí, zamlčovat pravdu, ohrožovat vývoj rasy a obecně celou biosféru, bezohledně ničit přírodu a už vůbec, skutečně – vůbec – cpát lidem do krve potají nějaké nanosračky pro pokusy kyborgizace a transhumanismu.

Už mám dost toho, „že je to záhada“, „to je nedokazatelné“, „že to není možné“, „že je to nad naše chápání“ … ne to jsou všechno žvásty, není to záhada, je to dokazatelné, je to možné a je naprosto v našich silách to pochopit.
Jen vedoucí elitní garnituře totálních grázlů se to nechce povolit a natož pustit k realizaci.
Ve skutečnosti vůbec není nutné nechat pobíhat po internetu nějaké vysmáté vychcané blázny, co kecají takové nesmysly, že kdyby měl člověk po ruce bouchačku, tak si prostřelí monitor.
Metafyzika může mít exaktní vědecký obor a jasné výsledky.
Ovšem taky ne až tak, jak si představují vědu Spolek Sysifos, protože vesmír není žádná chladná hmota, která se dá změřit pravítkem, ale je to živý organismus, ve kterém fungují doslova inteligence, jako inteligence vesmíru, jako bytosti – takže živý organismus se pochopitelně nebude chovat jako mrtvý uměle vybudovaný objekt.
Ale něco z oblasti metafyziky bude určitě dokazatelné, opakovatelné a já nevím jak mají ty podmínky, aby něco byl „fakt“. Kupř. když má člověk auru a několik lidí ji dokáže vidět najednou, tak ti lidi, co vidí auru, dají nezávisle na sobě podobný popis. A to je důkaz.

Už mám všech těch prolhaných uhejbačných výsměchů této bezbožné společnosti právě tak po krk. Fakt mě fascinuje, teď je taková vlna na tadesco třeba – že někdo věří tomu, že Trump přiveze málem už teď k Ježíšku všem medbeds. Fakt si někdo myslí, že tu někdo bude vydržovat miliardy bezvěrců tak, aby byli věčně mladí a neumírali? A budeme léčit i mořské živočichy a ptáčky? Tomu tedy říkám „kosmologický cit“, vskutku.

Navíc je tato cesta, že se zavede institut, který bude vědecky zkoumat metafyzické záležitosti a k čemuž nám může pomoci pouze vymření bezbožného obyvatelstva na vax a Islám, ve skutečnosti jedinou správnou cestou, jak opravit vývoj lidstva.
Já jsem dřív mezi skládkou všech těch debilních ideologií neviděla žádné řešení a myslela jsem si, že jediné řešení je to, aby se po civilizačním kontaktu s Galaktickou federací vytvořil nějaký ideový systém založený vlastně na jejich vědění. Že jako budou objektivní autorita z galaxie a tudíž se nikdo nebude hádat.
Jenže, asi to taky není až tak dobře, protože by tu byl problém, že se tím jako popírá původní spiritualita, kde se s mimozemšťany nepočítalo, i když se tím prakticky žádná spiritualita nelikviduje, protože i GF uznává Zákony Jednoty, kosmické vědomí a Stvořitele bere jako autoritu a řídí se kosmickým zákonem. No, ale najednou by nefungoval Pánbíček a podobné blbiny tak, jako dřív a to by bylo špatně.
Takže toto je nejpřirozenější cesta – založit institut gnostického i náboženského ladění, kde se zkoumá metafyzika, dostat tam prověřené mystiky se skutečnými schopnostmi a z nich vytvořit autoritu. Pak bude mít lidská rasa vlastní kované vědění a nebude si připadat tak ohrozitelná mimozemskými civilizacemi a už budou mít základ a obor pro další rozvoj.

Skutečně není na co čekat, mám pocit, že už to tu dávno mělo být. Nemám pocit, že je třeba na něco čekat, až se naplní doba. Pokud se na něco čekalo, tak možní že na tuto dobu. Třeba jsem fakt úkaz, že mi všechno to, co tu bylo doposud, přijde tak divné. Ale já to vážně nepobírám, jak je možné celé dlouhé epochy věřit na takové nesmysly, na jaké se tu reálně věří.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter