Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.11. > PřilítliMimozemšťani> 






Myslím si, že ten požadavek, aby tu bylo zrušen materialistický ateismus a lidstvo se vrátilo ke spirituálnímu vývoji, se skutečně bude řešit řízením z vnějšku, kupř. tím násilným nasunutím Islámu.
Protože celý život pozoruju z mého pohledu nehorázně jednající materialisty, kteří reagují tím, že situaci neřeší, všechny jevy, argumenty ignorují a prostě si hoví na svém místě a nehodlají se nikam hnout.
Bez ohledu na to, co se děje. Kupř. jsem přesvědčená, že i kdyby se mi nějakým zázrakem podařilo prokazatelně usvědčit zločin, že se tu děly psychotronické útoky, tak bych byla stejně dál označovaná za blázna s tím mým řešením, že mi pomohla spirituální víra a duchovní autority z Galaktické federace. Prostě ani toto by jim nestačilo a okecali by si to všechno a překroutili by to tak, že to jako nic nedokazuje a že prostě pravda je materialismus a nic vyššího není.
Já v ně nevěřím, jako v lidi. Myslím si, že jsou skutečně menší, malí, méněcenní ve své podstatě. Že nedokážou vnímat vyšší rozměry ducha a nějaké hodnoty. Kupř. kdyby byli u moci lidi duchovní, tak by se materialisti tak hnusného zacházení z jejich strany nedočkali. Ale materialisti se spiritualitou a lidmi duchovně laděnými zachází hnusně bez mrknutí oka. Stejně tak se materialisti dostali k moci určitě nějakým zamazaným převratem a válkou a podrazem v dějinách a určitě za tím byl krvavý masakr. Jen je snadné věci z 18. a 19. století zamáznout, je snadné zabít lidi, spálit kroniky … pokouší se o revizionismus dějin s věcmi 70 let starými, tak jak bylo snadné asi zamávat s dobou, kde se nevydávaly pořádně ještě ani papírové noviny?

A lidi doopravdy duchovní se nejsou schopní probít k moci skrze nějaké prasárny a zabíjení. Tudíž to zůstává v neřešitelné pasti. Materialisti se budou urputně bránit, ti dobrovolně svoje pozice nepustí, nemají slušnost, aby poznali, že mají dovolit diskuzi a změnu. Protože jsou duchovně méněcenní. A lidi duchovní jsou bezmocní a drcení systémem na okraj společnosti.
Kdo by si dovolil přiznat metafyzické reality v jakékoliv vědě, tak končí, okamžitě je bez ptaní se odsunut na okraj a nakonec vyřazen.

To je strašné násilí, které ti násilníci sami neukončí. Skutečně jsem přestala věřit v jakékoliv řešení v otázkách spirituality, že to jako přijde z lidu.
Není na to síla – ta nerovnováha a sprostota je tak obrovská, že se zdeprimované generace z komunismu chovaly příliš opatrně a skromně a zastrašeně, protože to je do dnes adrenalin, si vůbec něco takového dovolovat, znamená to společenskou likvidaci v podstatě automaticky … a tak se nestihlo nic pořádného dokázat, ta mimozemská vlna se přehnala a kromě hořkosti z toho moc nezbylo a pak všechno zaplácl konzum a sprosté jednání, třeba to co předvádí Křešová.
Nemyslím „sprostá“ jako to co předvádím já – já používám vulgarity a jsem kousavá a sžíravá – ale Křešová předvádí skutečnou sprostotu, prostou vulgarit.
A to asi není to nejhorší, co je k vidění …

Tudíž tato naděje se rozpadla, že se slušným jednáním a argumentací něco podaří. Jednak to bylo slabé a nepodařilo se skutečně formulovat něco, co by se dalo brát vážně a jednak ta arogance protistrany je asi 10x a vícekráte větší, než co by si kdo dokázal představit.
Zkrátka „elity“ NWO jsou příšerné zločinné zrůdy, horší, než co si kdy dokázal představit a jejich největší nástroj – bezvěrecký zhýralý hloupý dav naučený na šikanu nepohodlných je taky daleko apokalyptičtější jev, než co by si kdy naše mysli dokázaly dříve představit.

Takže se nedá očekávat, že tento bezvěrecký systém dokážou změnit duchovní lidi slušností. Když je v protistraně sprostý zločin a arogantní výsměch, tak se „slušnost“ úplně nevyplácí. Je třeba vzít do ruky zbraně a zachovat se velice velice zle.
Jenže – jak toto provést v realitě, že? To nejde. Je to bizarní představa, jak se duchovně vyspělí chápou zbraní a jdou zmasakrovat ty hloupé bezvěrce. Nějak je jim to z podstaty proti srsti. Těm je proti srsti i to, aby vůbec někoho kritizovali.
Já si myslím, že jedna z cest je přestat být shovívavý vůči debilitě bezvěrců a prostě jim vždy všechno chrstnout do ksichtu zpátky, nešetřit je, nedávat jim nic zadarmo.
Nutit je, aby argumentovali a obhajovali ty svoje demence.
Jenže to oni nejsou schopní a kvůli svým nižším otáčkám vůbec ani nechápou, co se po nich chce.

Proto musí přijít něco zvenku, což pravidelně přichází. Nyní se zle nachytali na covid vakcínku a vůbec, jakmile dál budou věřit systému, tak ten je spolehlivě zotročí a zlikviduje a z jejich dětí udělá otroky a degeneráty, ještě větší, než co z nich jako jejich rodičů.
Tzn. budou do budoucna eliminováni.
Další věc, co přijde, je ten Islám – je to doslova nutné, protože jen to je tak úderná síla, aby násilím dokázala zastavit násilí bezvěrců a nadvládu materialistického ateismu.
Já osobně to za větší tragédii, než to, v čem jsem musela vyrůstat, nepovažuju. Dokonce si myslím, že to pro malé děti může poskytovat duševně daleko harmoničtější vývoj. Než šikana ze strany bezvěrců a despotických dědků, co vyznávají německé úchylné filosofy.
Jde o to, že Islám nemá problém s násilím a tudíž, jestli přijde, tak násilím svrhne základní ideologii a paradigma materialistického ateismu. Je to jediná protisíla, která to reálně dokáže.

A pak už pochopitelně bude vládnout stejně brutální a sprostou a do sebe zahleděnou arogancí. Jenže, zrovna náboženství jako takové by nemuselo mít problém s tím, aby byl zaveden institut na zkoumání metafyzických realit, protože to náboženství by to určitě neohrožovalo – časem by to pochopitelně změnilo i mnoho z rigidních postojů, ale nepopřelo by to náboženský, duchovní a spirituální princip jako takový.
Náboženství se nemusí bát neviditelného světa.
Tomuto institutu brání ve vzniku materialistický ateismus, protože ten to přímo ohrožuje na existenci a bezvěrství je základní materiál pro realizování dystopických totalit.

Tak proto se takového vývoje až tak nebojím. Přijde mi to lepší, než zařvat s celým vývojem navěky v kyborgizaci kvůli tomu, že se omezení bezvěrci chopili řízení společnosti a chovali se příliš násilně na to, aby je duchovní lidi dokázali svrhnout.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter