Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.11. > PřilítliMimozemšťani> 






Islám má geniální vlastnost, že je velice radikální, asi jako nacismus. Nacismus je ve své podstatě extrémně radikální, protože vychází z přesvědčení materialistického ateismu. Což je teze a ideologická vize, která se rozšířila z tehdejšího Německa. Racionalismus, materialismus, vědecký ateismus – zkrátka ta nová vize, která přejela tehdejší křesťanství a tím zrušila metafyzickou, magickou realitu.
Od té doby se hlavní proud všeho – vědy, akademií, humanitních i přírodních věd přísně drží materialistického ateismu, kdy odmítá jakkoliv započítávat do zkoumání metafyziku, mystiku a magickou realitu. Toto všechno odsouvá do kolonky šílenství, psychiatrické poruchy a něco málo přiznalo jako teze a reality, které se smí zkoumat, do tzv. vědy „psychologie“.
Zároveň se tato teze, která zformovala kovaný západní bílý svět nacismu a komunismu, dystopických totalit, stala celosvětově rozšířenou z důvodu dominance západního světa nad globálním řízením. Tzn. všechny „celosvětové globální“ organizace jsou obsedány a řízeny a formovány západními mocnáři a zájmy a tudíž se tam žádné náboženské, metafyzické, mystické, nebo magické reality nijak nesmějí zahrnovat.
Věda je globálně materialistická, doposud.
Mezitím se dystopické totality rozšířily do dalších koutů světa.

Zkrátka „všudypřítomné oči“, „boží oko“ atd. je škrtnuto a „správný člověk“ nesmí tuto realitu přiznávat. Tzn. nemá si přiznávat pravdu, že všechny jeho činy jsou jasně viditelné pro veškerou vyšší duchovní hierarchii a vesmírnou realitu a kosmický zákon Stvořitele. Má si myslet, že když nic nevidí on, tak nikdo nevidí ani jeho a má si vykutáleně myslet, že může dělat svinstva a nic vyššího ho nevidí a ani neusměrňuje jeho další osud, protože nic vyššího není a vše je jen hmotná realita a nějaká pitomá příroda, která je úplně blbá a jen on je tak chytrý, že ji může ovládat. A že vše je jen plán v hlavě, píle, úsilí, cílevědomost a bez ohledu na svědomí, jakékoliv svinstvo projde, protože nic vyššího není, takže sem tam zlikvidovat někoho slabšího, když nejsou svědci a ruka zákona tam nemůže, to vše je OK. Po smrti stejně nic není.

Ač se to zdá neuvěřitelné, když je to takto jasně napsané, co ta víra doopravdy znamená, tak je to tak, že této tezi věří obrovské množství lidí.
A podle toho se chovají.
Což jsme viděli v minulých letech – ano, skutečně jsou v lidské populaci dvě skupiny lidí. Ti, co mají nad sebou „Boží oko“ (není tím myšlen psychotronický „Velký Bratr“ NWO, to je to, proti čemu bojujeme), tedy jsou klasicky věřící ve Stvořitele, jakožto myšlenku vyšší spravedlivosti vyšších duchovních a kosmických řídících struktur, kosmický zákon – a ti se chovají v životě logicky jinak, než ti, co v toto nevěří.
Tyto dvě skupiny fungují na světě už dlouho vedle sebe. Ti, co věří, na to v tomto světě doplácejí, protože malí hloupí bezvěrci je svou bezohledností poškozují a věřící se brání málo, nebo vůbec, což je myslím si chyba v křesťanství (věčné zbytečné odpouštění).
Nevěřící mezitím jedou čím dál větší nacismus, což ukázali v minulé roky. Bylo jim doslova u prdele, jak je to s vakcínami doopravdy. Nezajímalo je to, protože to je „bláznivé“. Nazdar. Stejně tak se dalo dočíst v různých komentářích na internetu, že „se ti slabší a blázni sami vyselektují“, když odmítají jít dál s jejich zrůdným nacistickým systémem, nebo když někdo nechce vrhat do jejich nechutného slizkého nacistického systému děti – do chřtánu NWO bestie.
Což je zkrátka výplod jejich mysli, toho, jak fungují, jak skutečně uvažují. Oni věří v evoluční boj silné přírody, věří v přizpůsobení se jakémukoliv zlu, nevěří v nic vyššího, nevěří v žádnou moc nad nimi, kromě jejich inteligence a dalších kroků. Zkrátka nevěří ve vyšší zákony, které mají tu moc je i zastavit. Proto považují skutečně za správné, že by se třeba při covidovém rozstřelu zlikvidovala skupina lidí, kteří s tím nesouhlasí. Považovali by to za fakt, že slabší jedinci a rody zemřeli, protože oni silnější přežili přizpůsobením se zlu a bylo by jim doslova u prdele, že to vede do kyborg zotročení rasy ve stylu NWO s transhumánními přípravky v krvi, které vedou k dálkovému ovládnutí člověka.

Prostě zrůdy.

No a dnes je kvůli tomu NWO a technokracii ve světě už tento stav, kdy jsou tu tyto dvě skupiny lidí vedle sebe, dále neudržitelný a proto bude jedna skupina zlikvidovaná.

Pozor, velká otázka – která?
Protože vyhrála GF dimenzionální válku proti Drakoniánům, tak budou sejmuti a sraženi do pekel bezvěrci, přesně podle mytologických konceptů.
Což zařídí Islám a covid vakcína.
Pokud to GF ještě nepodpoří zábleskem, tak je tu jasná vize, kam toto povede.

Bílí bezvěrečtí hnusové nacistického mentálního střihu budou zničeni budoucími generacemi muslimů v Evropě. Ti si zařídí nějakou islámskou teokracii ve stylu diktatury, nějak tak to asi bude.
Což je geniální, protože konečně v Evropě zašlápnou všechny ty hovadiny, co se tu děly za poslední tisíciletí, od zničení Slovanských kmenů a jejich pohanských mytologií a stylu života.
Křesťanství, kacířství, katolíky, protestanty, jezuity, racionální filosofy, materialisty, kolonialisty, nacisty i komunisty, šovinisty i feministky, gender mládež i cvokaře i pivaře.
Všechny prostě vezmou u držky a všechno zastaví.
Aspoň na chvíli, to je geniální reset. A zadarmo. Ještě poděkujeme Angele Merkelové nakonec, Andělka jedna to třeba myslela dobře a ještě odstavila moudře jaderné elektrárny.

No a pak budeme nefalšovaně v teokratické prdeli.
Ale bude to dobře, protože z toho systému budeme muset udělat vědeckou teokracii. Zkrátka tady vznikne požadavek, aby se to náboženství vědecky a exaktně prokázalo s těmi vyššími mocnostmi a zákony. I při radikalitě Islámu, která si nezadá s nacismem díky vnitřnímu přesvědčení, se to minimálně na tomto území určitě zdaří, protože prostě území Bohemie není schopno dlouhodobě udržet žádné nevyřešené ideologie s rigidními postoji.
No a jakmile vznikne institut na zkoumání metafyzických jevů, tak je vyhráno.
Protože to je institut, který následně prokáže realitu metafyzických jevů a pak už se to bude jen mlátit filosoficky mezi gnozí a náboženstvím, ale už nikdy mezi metarialistickým bezvěrstvím a náboženstvím.
A to je přesně ten bod, kde konečně začíná vyspělá civilizace.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter