Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.11. >






Vlastně Islámu a té patriarchální macho brutalitě velice fandím, z důvodu že chci, aby rozsekali pičí Evropu s gendery a navěky ty jejich nesmysly, co dráždí nervy, zadupali do země.
Já ty kundy fakt nenávidím. Chci aby je islamisti podřízli, nebo vrátili k plotnám. Aby už nemohly nic tvořit, nic čím by mohly zabíjet veřejný prostor a zdravý rozum.
Někdy masochisticky čtu čtvrteční přílohu deníku Právo. Je plná „intelektuálů“ pičí Evropy. Někdy nemám daleko od zvracení a málokdy jsem schopná to doopravdy dočíst. Kor v této ukrofašistické éře to bylo často mnohdy jen a jen na blití a taky někdy i k smíchu, hlavně když tam nějaká pičoidní eurokočička filosofovala nad válkou.
Protože je den po zvolení Trumpa, tak jsem to otevřela, na první straně chlap co vypadá jak úchylný německý filosof Marx (evidentně se někdo nestydí dnes tak vypadat), pak otočím list, upřu zrak na sloupek a čtu:

Zuzana Válková píše:
„V posledních týdnech se třeba mocně ohlašuje (už zase) zánik Západu. Tentokrát to máme skoro za sebou v souvislosti s používáním pojmů, které mají lépe odrážet jemnější vnímání mezilidských vztahů, práv, mužoženské dynamiky i genderově neutrálních poloh.
……
Každý asi cítí, když mu NĚKDO NĚCO SDĚLUJE TÍMTO ZPŮSOBEM. O něco zábavnější je čtení arGUmENTŮ k VocTOuPENí z eU, to také není bezpříznakové.
……
Zjistila jsem, že právě tady má blahosklonnost končí. JESTLI MI NĚKDO ZAKÁŽE BÝT SLUŠNÁ VELKÝM PÍSMENEM, ZÁPAD TO MÁ ZA SEBOU.“

Typická euro píča, což?
Buď je to vážně slečinka z lepší rodiny, co v životě nepřišla do styku s lidmi a běžnou realitou a v její pičoidní hlavičce se toto rodí autenticky a nebo je to prostě zkurvená svině, co měla právo nyní několik let v kuse vytáčet do ruda a vařit krev a dělala to ráda a s chutí.
Když chce kunda tak jemně rozlišovat ty nuance mezilidských vztahů, jaktože si ta zhýralá svině dovolí dehonestovat a zařazovat zastánce odstoupení z EU jako idioty, co neovládají psanou češtinu?

Jako je pravda, že zástupci režimu – židosatanistického, západního s kavárničkou – jsou často lidi s humanitním VŠ vzděláním. Taky jsem s takovými chodila do ročníku a byli to moji vrstevníci. Vím moc dobře, co to je za kvalitku a jak je v pořádku takovou hloupou nevzdělanou verbež, co jim to moc nemyslí, jen si hrají se svými pózičkami, jak je v pořádku je vzít u držky. Vyhnat, zabít, zalepit držky, nahnat do dolů a do gulagů.

Jenže my toho už nejsme schopní, takže musíme trpět to, jak se nám tyto hloupé zrůdy smějí do ksichtu a ničí naši budoucnost.
Jak chtěj Kamalu a zničené Rusko a hurá Banderovcům!
Snad je zabije očkování do deseti let, snad pochcípají na zlé choroby, snad se nerozmnoží, snad jejich děti budou nemocné a zemřou … nenávidím je.
A zbytek z nich ať rozsekají muslimové.
Jejich haranti budou povinně mlátit držkou o koberec a ne se rozhodovat,, jestli jsou holčička, nebo chlapeček a snažit se pochopit svoji stupidní maminku, jak si hraje s těmi hyperkorektními pojmy ve své slabomyslné dušičce.

Fakt si přeju, aby islamisti rozsekali tyto svině na sračky, aby naprosto zanikla „intelektuální vrstva“. Aby později mohla vzniknout nová, která není umazaná od pseudohumanismu a bezvěrství a satanistického koloniálního evropského odkazu.
I s mlácením držkou o koberec budou ty děti budoucnosti vyrůstat s lepší ideologií, než jejich předci, odkojení Marxem, Engelsem a dalšími úchylnými německými filosofy.


Však ony nám tyto vychechtané zrůdičky z kulturních příloh nebudou pít krev už dlouho. Věřím, že včerejším dnem se odstartoval zánik Evropy.
Je přízračné, že hyperkorektní pičí Evropu zničí nejradikálnější kliky Islámu. To je moc dobře. V těch domovských zemích, odkud si sem nahnaly piče radikály a zločince, mají ve skutečnosti většinou civilnější a mírnější režimy. Kupř. Husajn i Kaddáfí byli v podstatě zastánci civilního řízení státu. Ale demokratickým kundám se to nelíbilo, tak ať si teď užijou špinavé svině.
V Evropě jsou gangy a lidi z Islámského státu a skuteční radikálové. A hodně mladých, hlavně mladých.
Brzy ty bílé svině přemnoží a zmocní se celé Evropy a v podstatě časem i našeho území.
Protože když jsme obehnaní satanistickými zeměmi západu ze všech stran, kromě východu, což jsou země, které připadnou podle kosmického zákona do rukou Islámu … tak si nemůžeme myslet, že nás nějak budou uctivě obcházet, zkrátka se časem roztáhnou i tady.

Nejdřív musí definitivně svrhnout intelektuálské krysy a zadupat tuto odpornou společnost do prachu. Už nechci číst žádné gender korektní úchylárny z hlavy nějaké pičoidní intelektuálky, které mi vaří krev a vzbuzují ve mně brutální nenávist.
Radši budu číst klerikární litanie, doslova.
Bude to mít větší smysl a bude to méně urážet lidského ducha, jsem si tím jistá.

U nás se neudrží náboženství dlouho, brzy vyraší nové proudy a humanitní obory se zrenovují. Ale ti noví už nebudou bezvěrci. Už to nebudou materialističtí ateisti. Věřím, že budou mít i vědu, která se zabývá metafyzikou jako faktem.
Je to budoucnost naší země – je tu i výrazný vliv islámu, ze začátku to vypadá na velkou převahu toho západního radikálního. Ale je tu i slovanský evropský vliv.
Bude se to křížit s východním ukotveným kulturním prostorem euro-asie, tzn. Ruska, Íránu, Indie, Blízkého východu atd. Ale víc tu zdá se budeme spjati i s tím západním islámským ultra radikálním vlivem.
Ale zároveň do toho bude probíhat i transformace a růst duchovních věd, zkrátka to všechno nakonec vygraduje v novou formu věd i spirituality.

Nedá se to považovat za úpadek – bude to kvalitnější, stoprocentně kvalitnější, než to, co nám tu předvádí nějaké režimní piče v kulturních přílohách.
Fakt – to ji spadl na hlavu granát? Proč mám takový sračky číst? Jaktože si tohle někdo dovolí? To, co píše nějaká paní, co má v hlavě evidentně jen korektní unisex gender vibrátor, to myslí vážně?
Věřím, že kdyby mohl robertek psát, napsal by kvalitnější sloupek.
Tak ať takové kundy špinavé srovnají islamisti.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter