Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11. > PřilítliMimozemšťani> 




Doslova se snadněji identifikuju s Islámem, než s tzv. vědeckým ateismem, racionalismem, materialismem, či jak jsou všechny ty názvy pro bezvěrství a rouhání se vyššímu zákonu. Netuším, čím to je, ale myslím si, že je to zdravé.
Kdybych měla odtušit, čím to je, tak tím, že je zkrátka Islám barevnější a veselejší a nadějeplnější, než tzv. „evropská kultura“, kterou jsem zažila od dětství ve formě, že nejdřív všude seděli despotičtí nudní šedí dědci v kostkovaných sakách, jakožto pozůstatek komunismu a ti brali naději a šířili depresi. Kradli pohádkový svět, zadupávali ho do země, zabíjeli duši a barvy a šířili se jak zlá ledová královna a černý čaroděj, aby pokryli celé království temnem, zmarem a chladem.
Totalitní svině, bezvěrci, definitivním pozůstatkem tohoto je Spolek Sysifos.
Nedá se říci, že by to bylo pouze stigma Sovětského svazu. Na západě to nebylo lepší, tam zabili spiritualitu daleko zajímavějším způsobem – tam jeli NWO, technokratický studený nacismus, ale lidu hodili „new age“, směs nesmyslných hovadin bez reálného spirituálního záběru, pseudoduchovnost. Z čehož vznikl batikovaný blbeček s korálky, kterého tato společnost docela i právem nebere v potaz – do takové pasti se zavřel spirituální rozměr života.
A mezitím „racionální osvícenci“ jeli zločin, zničili spoustu zemí z muslimského, i nemuslimského prostředí, rozvraceli režimy. A stále bylo nutné oslavovat ty „evropské hodnoty“.

Zkrátka – všeho do času, ať se jdou ty hloupé nemilosrdné zrůdičky zahrabat.
Bezvěrci musí být zničeni. A pokud je ta zkáza a zločin, kterou tu materialisti předvádí od mého narození, skutečně „evropská hodnota“, no tak ať zajde Evropa a hurá Islámu.
Jestli bílé bezvěrecké svině nechtěly mít v Evropě Chálífát, neměly se srát do jejich zemí. A co si budeme povídat, odpor byl malý proti těmto zločinům – to díky „evropským hodnotám“, chladkokrevnému nacismu a bezvěrství, díky představám, že s technickou převahou se jakémukoliv odporu ubrání a že zločinnost jejich počínání se davu vysvětlí tak, aby neprotestoval a že pouhý dav – ta bezvěrecká pakáž bez srdce – je jejich jediný soudce a že nic dalšího vyššího do věcí nezasahuje.

Je mi úplně na blití, když vidím, jak se chladné nacistické svině pustily do plánu, který jim málem vyšel a kde byla největší zbraň dav. Tupý bezvěrecký materialistický dav, bílé evropské obyvatelstvo, dav bez vyšších hodnot, materialisti a konzumenti.
To je úplně jedno, že je mezitím pořád oficiálně dovoleno křesťanství – vždyť to je taky pro bezvěrce, protože to nedává žádný smysl. Nikdo v takové blafy nemůže doslovně reálně věřit a když věří, tak musí být duševně nemocný.
Jediné, co dává smysl, je uskutečnit vědecký výzkum metafyzických schopností a začít reálně zkoumat vztahy vyšších sil a mocností a světů ve vztahu k naší realitě a prožívání a jaké to má reálné vlivy. Jenže to materialistické svině nechtějí dovolit, protože jejich děsivá ideologie „evropských hodnot“, tedy bezvěrství, vyhovuje totalitním režimům. A když bude zlomeno bezvěrství, tak už si s totalitami neškrtnou. Hlavně že máme ústavy na výzkumy totalit, jestlipak tam ti chytráci už přišli na tuto věc. Že spiritualita zabraňuje totalitám a materialistický ateismus je živnou půdou totalit a dystopií všeho druhu.

A skutečně – bezvěrství ve smyslu popírání vyšších světů duchovních sil – vzniklo v západní Evropě, zejména v tom Německu a nakonec i komunismus, jakožto bezvěrecká dystopie, přišla v podstatě od nich. Carské Rusko by taková zhovadilost nenapadla, aby popírali Boha. Engels i Marx byli opět – němečtí filosofové – tzn. tato zrůdnost se zrodila opět na západě a Lenin byl při své revoluci podporován ze západu.
Prostě – kdyby nebylo úchylných německých filosofů, kteří přišli s nejhorším zlem na zemi, s bezvěreckým materialistickým ateismem, který přímo svrhává lidskou duši a úroveň na tak nebezpečné rysy, že z toho vznikají non-stop čím dál děsivější dystopie – tak by mohlo být na světě možná docela i dobře.

Islám mi přijde proti těmto děsivým úchylům vlastně jako radostná záležitost.
Všichni ti energičtí, úspěšní, bezcitní a uvědomělí lidé, jak stojí na základech této „evropské kultury“, tzn. bezvěrství, si naběhli a konečně budou ukončeni neplodností a chorobami. Vyloženě mě rozčiluje, jak jsou arogantní a jak si nevidí na špičku nosu, jak jsou o té své zvůli a rouhačství přesvědčeni, že je to správné a nevidí, neslyší. Myslí si, že když se bezohledně řinou vpřed a neberou ohledy a mají ostré lokty a zlou povahu s energií buldoka kříženého s prasetem když udupávají cestu ve prospěch svých stejně odporných spratků, jako jsou oni … že jsou jako „správní Evropané“, správné technokratické bezvěrecké příšery s ledovým srdcem.
Časem se budu ještě zpětně se slzou v oku ohlížet za covid vakcínou a říkat jí – děkuju vakcínko děkuju doopravdy jsi mi zachránila život, když jsi vyvraždila všechny ty šmejdy a nenechala jsi narodit se dalším.

Nejvíc zlých emocí a deziluzí jsem musela zvládnout při náporu pravdy, že všechny ty zrůdnosti NWO, proti kterým jsem tak zoufale bojovala, že můžou jet psychotronické projekty, že se člověk náhle může dostat do situace, kdy je brutálně neviditelně terorizován a u společnosti nemůže hledat pomoc, protože mu nikdo neuvěří atd. - že se to všechno děje vyloženě jen kvůli tomu, že jsou lidi bezvěrci, že nemají Ducha, že jsou materialisti.
Protože potom nastaly situace, kdy se všechny ty konspirace najednou ukázaly jako pravda a byly dokazatelné – typicky třeba ty magnety držící na rameni po vakcinaci a vůbec ta děsivá mediální covid masírka s jasnými totalitními metodami a s jasným zabraňováním odborné diskuzi – ale veřejnosti to bylo stejně jedno. A najednou byla vidět ta situace – lidi to nechávají běžet ne kvůli tomu, že o tom nevědí. Oni o tom vědí, ale souhlasí s tím. A hodlají v tom pokračovat i přes to, že tím vědomě odsuzují ke smrti opozici v menšině.

Tak to prrr … zrůdičky s evropskými hodnotami.
Je v pořádku, že bude Německo zničeno Chálífátem. Prostě je Islám vznešenější forma společnosti, než němečtí filosofové.
Může se kvičet o demokracii a lidských právech – jenže demokracie a lidská práva byly podvod. Všechny země, kde nevládlo NWO, to spiknutí z satanožidů a nacistů černých šlecht, si nemohou dovolit „liberální demokracii“, protože potřebují udržet společnost v použitelné a funkční formě. Liberální demokracie je systém pro země určené k likvidaci. Kde se ve skutečnosti nepočítá s vývojem společnosti, ale s jejím zničením.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter