Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 18.10.
Lukáš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ježíš řekl: „Mládenče, pravím ti, vstaň!“ Mrtvý se posadil a začal mluvit. ((četby ze Mše sv. z katolických kostelů z pondělí 16. září 2024))
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 5.10. (00:10:55)







Ježíš řekl: „Mládenče, pravím ti, vstaň!“ Mrtvý se posadil a začal mluvit. ((četby ze Mše sv. z katolických kostelů z pondělí 16. září 2024))







::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Motto:



Četbu lepší, než zaznamenané výroky Krista (Ježíše II. Nazaretského, ..., jednoho z osmi, bratříčka našeho největšího) v *evangeliích z doby, kdy zde dole na Zemi v lidském těle s námi přímo chodil, jen stěží najdeš





*(čtyři tzv. synoptická evangelia, různě se překrývající (evangelistů Matouše, Marka, Lukáše, Jana) jsou součástí tzv. Nového zákona, druhé části tzv. Bible svaté...)



::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1 Kor 12,12-14.27-31a První čtení

Vy jste Kristovo tělo a každý z vás jeho úd.

Čtení z prvního listu svatého apoštola Pavla Korinťanům.

Bratři! Jako tělo je pouze jedno, i když má mnoho údů, ale všechny údy těla, přestože je jich mnoho, tvoří dohromady jediné tělo, tak je tomu také u Krista. Neboť my všichni jsme byli pokřtěni jedním Duchem v jedno tělo – ať už jsme židé nebo pohané, otroci nebo svobodní – všichni jsme byli napojeni jedním Duchem. Ani tělo se přece neskládá z jednoho údu, ale z mnoha. Vy jste Kristovo tělo a každý z vás jeho úd. Bůh ustanovil, aby v církvi jedni byli misionáři, druzí proroky, třetí učiteli. Někteří dále (mají moc dělat) zázraky, jiní dar uzdravovat, pomáhat, řídit, mluvit rozličnými jazyky. Jsou snad všichni misionáři? Jsou všichni proroky? Jsou všichni učiteli? Mají všichni moc dělat zázraky? Mají všichni moc uzdravovat? Mluví všichni jazyky? Umějí všichni (ty řeči v neznámém jazyku pronesené) vykládat? Usilujte však o dary lepší.









:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Veliký prorok povstal mezi námi, Bůh navštívil svůj lid.



Lk 7,11-17 Evangelium

Mládenče, pravím ti, vstaň!



Slova svatého evangelia podle Lukáše.

Ježíš se odebral do jednoho města – jmenovalo se Naim. Šli s ním jeho učedníci a velký zástup. Když se přiblížil k městské bráně, právě vynášeli mrtvého; byl to jediný syn a jeho matka byla vdova. Z města ji doprovázel velký zástup. Když ji Pán uviděl, bylo mu jí líto a řekl jí: „Neplač!“ Přistoupil k márám a dotkl se jich. Ti, kdo je nesli, se zastavili. Řekl: „Mládenče, pravím ti, vstaň!“ Mrtvý se posadil a začal mluvit. Ježíš ho vrátil jeho matce. Všech se zmocnila bázeň, velebili Boha a říkali: „Veliký prorok povstal mezi námi“ a „Bůh navštívil svůj lid!“ Tato zpráva o něm se roznesla po celém Judsku i po celém okolí.





::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter