Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychopaté ad ((Lidé zlatí - také se ptáte, proč/ rodí se v lidstvu psychopati...? Z Valdštejna Albrecht , ..., Neil Armstrong, ..., Jevgenij Prigožin...))
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 10.1. (16:50:31)





Psychopaté ad

::::::::::::::::::::::::



Lidé zlatí - také se ptáte, proč/ rodí se v lidstvu psychopati...?

Z Valdštejna Albrecht , ..., Neil Armstrong, Jevgenij Prigožin



Člověk prý s duší dravou, ..., bez citu, bez/ strachu...; - a ,,bezů" našli bysme víc

Kdo za lidstvo ale jinak/ vystupoval by proti Kremlu, ...., za církev pravou, ..., poprvé na Měsíc?!


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.1. >



((aneb - myslím si, že snad každý člověk, který přijde sem dolů na Zem, má možnost žít dobře - anebo naopak nedobře... .))
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.1. >

(( V LÉTĚ JSME SE SICE S NĚKOLIKA LIDMA TADY dohodli, že dokud zde nedojde k jisté kladné změně, nebudeme sem ..osobně chodit podobně jako Mír zemi - ale vidím,že třeba Norbert S. to na podzim také porušil, tak co už...)).



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1. > Zeanddrich E.> 


Ano, bylo to kolem 11.8. a od té doby zmizel nechutný satanistický anonymní teror a za to „vám“, ať už to znamená cokoliv, děkujeme. Pokud byl váš cíl moje zablokování a zalepení huby a odrazení juliána, tzn. jediných skutečně „živých“ autorů, tak to už se stalo, já sem píšu už jen, když není zbytí a je nutné něco sdělit navzdory židům. Jinak tu máte dokonalé mrtvo, neštěkne tu ani pes, už jste to tady zabili, myslím, že můžete být spokojeni, vy prapodivní lepšolidé.


<reagovat 
 Čtenář - 14.1. > PřilítliMimozemšťani> JÁ tady ýťu chci, magdu taky.
<reagovat 
Megaira (Občasný) - 15.1. > Psychopati prý jsou bohužel také potřeba... bez nich by se lidstvo údajně neposouvalo vpřed. Ale netěší mě to B-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter