Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

S tou staro - novou energií Atlantis, která se nyní začala projevovat z USA, se dala do pohybu i Gíza, která ač už nefunguje tak, jak kdysi, tak částečně ještě pořád dělá některé funkce.
Gíza totiž sloužila k vyrovnávání zemských energií, s nějakým proudem z Lemurie, ve prospěch toho Atlantského, aby tu vůbec mohl být, vyrovnávalo to celoplanetární pole, protože vznikala nerovnováha.

Atlantská energie je vysoká a civilizační, lemurijská energie je zákeřná a podlá a pitorekní a tehdejší zemská energie, za dob Atlantis, byla nízká, zle ovlivněná přítomností vesmírného viru, který mlátil planetární energii dolů.
Tak vznikla Gíza, jejíž jednou funkcí bylo také technické, umělé vyrovnávání těchto dimenzionálních nerovností, vyrovnávala energie, aby vůbec mohla vyspělá Atlantská společnost existovat, protože přirozené planetární prostředí a odkaz starých kultů byl tak zlý, že bez toho by se tu neudržela.

Nakonec, jak je známo, se to celé zhroutilo a vesmírný vir se projevil v celé své kráse.

Nyní je situace mnohem lepší a ač to bylo poměrně náročnější, podařilo se velice dobře propojit energie tohoto Atlantského vřídla energií s východními kultickými poli, přes Gízu, která to stále vyrovnává a kam byl zároveň přitom zamezen vstup nějakým hnusákům z jiných dimenzí. Připojily se pochopitelně i energie Afriky a islámských zemí, které se tímto taky trochu osvobodily a získaly větší prostor "být samy sebou". V jednu chvíli byl v harmonii a souladu skoro celý svět.

Doslova se hledá nová dimenzionální konstelace světa, nové pořádky. Jakmile začne být aktivní ten Atlantský kult, silná energie, která vyloženě vybízí k obrovské změně společnosti a definitivnímu přerušení středověku, ke vstupu do nové vyspělé éry a dobře ladí s ostatními planetárními kultickými poli, civilizace se zvedne celosvětově.

Což je veliká novinka a věc nevídaná, ale vzhledem k tomu, že ten vesmírný vir je poražený a kruh archontů, vesmírných zločinců je rozbitý a demence žiďáckých a jiných NWO struktur je tak pitoreskně příšerná a nápadná, že je snad jasné, že oproti evolucí procházejícímu lidstvu nakonec nemají šanci vyhrát, tak si myslím, že je to další pozitivní úsvit, že se v planetárním poli dosáhlo dalších úspěchů.

Že narozdíl od Atlantidy by mohla vzniknout nová civilizace, obdobná, nebo lepší, skutečně po celé planetě a bez těch obrovských disbalancí, nerovností a pnutí v dimenzionálním prostředí planety, kdy největší rozpor staré Atlantis byla vyspělá civilizace na povrchu v obrovském kontrastu s temným neprohlédnutelným zlem někde v útrobách planety, kdy lemurijské energie, které nevím proč, ale jejich usazení vidím někde mezi Egyptem a Súdánem, blokovaly a nepřály Atlantis a chtěly ji zničit.
A aby mohla Atlantis vůbec fungovat, existovala jako doplňková stanice Gíza, která všechny tyto nerovnosti uměle technicky udržovala v harmonii.
Alespoň tak jsem to nachytala jako vlastní informace.

Takže to je dobrá zpráva celkově si myslím, že se tyto energie staré Atlantidy zase probouzí, jsou osvobozeny a začínají fungovat v planetárním poli a to planetární pole s ostatními kultickými centry už na tyto změny reaguje poměrně lépe a harmoničtěji, než kdy dříve.

Asi to nakonec vyčistí USA od USA.
Já si myslím, nebo mám o USA takovou vizi, že jednou to bude poměrně řídce osídlená, ale velice vyspělá a idealistická část světa, kde se bude rozvíjet hlavně ekologie a vědy týkající se přírody, životního prostředí, že v něčem budou jedineční na celém světě.

Myslím si, že ten úbytek obyvatel bude způsoben jednoznačně vakcínou proti covid-19.

Protože co udělá ta magnetizující elektrovodivá "vakcína" v těle, to je podle mě závislé na scénáři vývoje světa.
NWO to chtělo jako roztok pro účely ovládání mysli a těla, chtěli udělat otroky více elektrovodivé a na dálkové ovládání, skrze psychotronickou, nějakou neurální síť, dále to 5G atd.
Pak by logicky neumírali, pokud se tedy svět nachýlí k NWO, otroci s ovládanou myslí nebudou umírat, ale svrhnou civilizaci do digitálního koncentráku, jedince plně kontrolovaného mocenskými složkami, prostře dystopie, konec lidstva, ze kterého již není cesta ven.
Pak nebudou umírat.

Ale já doufám v evoluční cestu, v další vývoj a kontakt s Galaktickou federací, definitivní poražení zločineckých globalistických struktur, ve vývoj duše a civilizace a pro tento účel jsou ty očkované davy zbytečné a proto doufám v další dimenzionální pozitivní změny a zvyšování frekvencí planety, aby tyto davy očkovaných prostě vymřely.

Pro mě ztratili hodnotu jako lidi tím aktem očkování.
Do budoucna je nepotřebuju.
Vím, že zrovna tyto existence by mě nechaly klidně usmažit a rozstřelit duši a ještě by se tomu smály, protože jejich omezeným mozečkům to připadá příliš fantastické.
Nepotřebuju je a přeju si jejich smrt.

Proto doufám v evoluci a vymírání očkovaných, je to dobrá cesta, pozitivní, zbavíme se přebytečných debilů a postoupíme civilizačně dál.
Špatná cesta je ta, že debilové budou žít a budou jenom roboti na dálkové ovládání, což se zřejmě už plně objevilo při rusko-ukrajinském sporu, protože já jsem si nevšimla, do té doby, že je naše společnost tak nacistická.
To musela udělat vakcína, prostě ty lidi už nejsou lidi, proto pro mě ztratili lidskou hodnotu - jsou to už jenom roboti na dálkové ovládání.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter