Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shop v Česku
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 19.7.2023 (00:45:04)


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.7.2023 >


Na této fotce je alespoň zajímavé, že to je skutečně "shop v Česku", že to není "shop v Polsku", nebo "shop v Litpovském Vtáku", protože jinak by tam byly křížky, mrtvolky, andělíčky a čůrací pejsky.


<reagovat 
Čtenář - 19.7.2023 > Ýtě z tebe brzy jebne, zbavíš tak ale čr jednoho důchodce. Ostatně, od toho si tu Slováky přeci pšstujeme, viz Darjenka Roulincová. Jen tak dál!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.7.2023 > čtenář> 

Hej ty kriple, já neberu od státu ani korunu.
Debile - já vím, vy "normální lidi" nemáte moc inteligence, tou vládneme jenom "my blázni".

Ale - když neberu prášky, protože to je podmínka od toho, aby ti stát ulevil a pomohl, když máš brutální dezintegraci, tak asi jsem nikdy nebyla na psychiatrii a radši jsem tu brutální dezintegraci rozchodila v práci, protože nechci žrát prášky.
Proto ani nemůžu mít "papíry na hlavu" a být invalidní důchodce.

To je pro vás, zdravý lidi, my blázni jedeme na vlastní pěst a ještě si o nás můžou otírat boty nejhorší odpady této společnosti.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Jenže to je úděl někoho, kdo usiluje o přenastavování společnosti ve smyslu evoluce, je tedy pokrokový, není šílený náboženský pověrčivý blázen žijící v temnotách a představuje nový svět nových možností a náhledů, radostně oslavující nové příchozí vlivy z vesmíru, proti kterým se semkla drtivá většina této společnosti.
Nejvíce to samozřejmě ohrožuje chlápky z temných světů, tak ti nejvíce vyvádí.
Já tuším tajemství obskurních Slováků, co to je za matroš, co na ně působí, odkud přišli, proč církev a proč ta demence ... ale vysvětlovat to raději nebudu. Je to dost na blití. Nápovědou by mohlo být, že nemají rádi samičky, obecně je existence něčeho takového velice metafyzicky dezintegruje.

<reagovat 
 Čtenář - 19.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Jsi rozrušená ýťo. A to víš, ty důchod opravdu nedostaneš. Ten je totiž pro nemocný, ne pro zahořklý zločince. Ty, jula a zendrich, prostě nejkřivější totemová trojka, co to tady drží. No kde jinde by jste se vy, tydýti kyselý, mohli takhle otevřeně projevovat? K TOMU A PROTO JSEM SI THOTEM TAKHLE VYCHOVAL, aby aspoň k něčemu byl. JUpí!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.7.2023 > čtenář> 

Já ho fakt nedostanu, tím jsem si jistá. Na psychiatrii by mi tu dimenzionální válku neuvěřili a vzhledem k tomu, že existují digitální foťáky, jsem přestala jevit známky hluboké dezintegrace a navíc se zpětné kompenzace nevyplácí.
Starobní důchod už nebude, až já budu stará, protože bude na světě radikálně méně lidí a buď bude nový systém sestávající z inteligentních rozhodnutí, nebo holt zemřu jako stařena hlady a žízní, až si doma zvrtnu kotník.

Pořád si ale hřeju krásnou naději, že i při tvé dobré náladě, jak jsi dokonale zničil normální lidské prostředí na totemu, je tento server krásný výukový prostor typu "co je NWO a jak se projevuje".

Ty nelžeš, vše říkáš, jak to je. Jsi žid, jsi na kokainu, jsi ničema.
A přesto tě tu mají rádi, jenže klerofašisti a Zeanddrich a to taky o něčem vypovídá.

Tady už dávno nejde o idioty.


<reagovat 
 Čtenář - 19.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Budiž. Ale ohrazuji se proti Žid. Ne že bych jím být nechtěl, ale jsem jen (jak už jsem jednou psal) obyčejný bílý cikán. Prostě ne každý bohatý a nudící se člověk je jude. Stačí být vychcanou sviní, co nechutně zbohatla v devdesátkách na privatizaci bytovýho fondu. Čéče - a šlo to i bez ufonů:)))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.7.2023 > čtenář> 

Jednou jsi to napsal, že jsi žid. Jinak možná ti někdo závidět bude, ale já ti nezávidím, čéče tohle tě nespasí. Já jsem tu z vyššího galaktického rámce, takhle zle bych zabřednout nechtěla. Až se tato planeta plně vysvobodí, budeš muset jinam.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Ač tedy nevěřím tomu, že trol není od NWO, protože nevěřím, že by někdo "bohatý a nudící se" byl schopen bez vyššího cíle někde cíleně mařit normální lidský vývoj, tak mi to nedá, ale musím to napsat, musím.

Karma platí i přes to, že Bůh je hovadina. A jakmile si duše vzpomene, že by se chtěla přeci jenom vyvinout, tak musí odhodit těžkotonážní zátěže, v tomto případě by to byla přehnaná fixace na materiální blahobyt a bezcit vůči ožebračeným obětem + další poškozování veřejného prostoru a duševního zdraví nevkusem a dekadentním satanismem.
V tom případě duše logicky musí nastoupit šňůru životů, kde trpí jakožto oběť takového zlého jednání, kdy je ožebračována a brán jí majetek a ještě do toho její úsilí přežít zle vysmíváno, až dospěje k uvolnění vazeb na svět materiální a přejde k vyšším hodnotám.

Nicméně - těchto nesmyslů jsme si na této planetě už užili dost, je cílem to tady zvednout a tyto okruhy nedovyvinutých duší odstěhovat na jinou vězeňskou planetu, protože tato planeta povýšila o 4 stupně minimálně a vězni a nedovyvinuté duše už sem frekvenčně nepatří.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jakože až tyto okruhy duší odejdou, tak socialismus dokázal, že bezdomovectví se dá vymítit.


<reagovat 
 Čtenář - 19.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Jsi nic. To herec Dušek včera vykládal, že za rakovinu si člověk může sám, protože není dost hodný. I když, ty zase řikáš nesmyslata jiný, dobytci blbý rasistický jste zendrich jula aj ty stejní.
<reagovat 
 Čtenář - 19.7.2023 > čtenář> Nevynechával bych majstra vyššího smysla. Včera byl v papírnictví, zejtra ho možná vezmou do železářství, to budou fotky, to budeme čumět!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.7.2023 > čtenář> 


Já vím, je okurková sezóna a NWO potřebuje lidi nějak zabavit a zároveň duchovně oslabit.
On to až takový nesmysl není, nevím co přesně Dušek řekl, ale spojitost rakoviny s konkrétním typem myšlení a psychického prostředí je vysoce pravděpodobná, ač to nemusí být rovnou nenávist k životu, ale třeba lítost, zadržovaný vztek, smutek, deprese, prostě dlouhodobě nezdravé psychické prostředí.
Ještě větší vliv na to podle mě má pobyt v mikrovlnném prostředí, kde se překrývá mnoho signálů bezdrátové techniky.

A to s tím bezdomovectvím taky není nesmysl - za socialismu u nás nebyli bezdomovci, protože byla široká síť podnikových ubytoven a povinnosti práce a stabilní důchodový systém.

To se dá všechno zařídit i dnes, stačí, aby společnost chtěla, aby nechtěla bezdomovce.
Ne je zabít, ale zabránit vzniku jejich situace, tedy zabránit zločinu, korupci, nadvládě mafií, aby vnitřně skutečně chtěla vyrovnanou spravedlivou společnost a její podmínky, které se starají o všechny členy společnosti a ve které existuje řád a jasné hodnoty.
K tomu je třeba duchovně vyspělých lidí ve vedení společnosti a protože probíhají dimenzionální změny planety, které k takovému stavu vedou, se budeš muset inkranovat na jinou planetu, s vysokou pravděpodobností na této planetě žiješ poslední život, protože další inkarnaci už ti to tady nedovolí a budeš si muset svoje karmické hříchy s bytovým fondem řešit v nějakých nižších světech na jiných planetách, než je tato.


<reagovat 
 Čtenář - 19.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ýťo! Ty očividně žiješ v dojmu, že tě tu někdo čte. Blázne!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter