Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Glóbus v Prahe
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 17.7.2023 (00:40:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 17.7.2023 > ty se z tý prahy poser. celej zendrich
<reagovat 
 Čtenář - 18.7.2023 > čtenář> Zendrich je z Brna ,tróbo
<reagovat 
Čtenář - 19.7.2023 > Vyzerá to, že už odtiaľ vyštvala aj Zeanddricha. Možno má redakcia plán nechať ju na Totemu samotnú
<reagovat 
 Čtenář - 19.7.2023 > čtenář> Ýta zachranuje celý svět. Od likvidace takovejch póvlů jako je thothem jen začíná. Brzy o ní ještě uslyšíme, nebojme se nikdo nic!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.7.2023 >

Fuj, ještě dva tři dementy, co sem budou denně dávat nesmyslné výcvaky.
Fakt lituju kohokoliv, kdo něco umí, má dílo, vážně se tím zabýval, tady to vystavil, ale kvůli těmto dementním kreténům, co to tady tapetují takovými sračkami, jeho dílo rychle odplulo dolů a záhy se ocitlo na druhé straně.
Ono to tu navštěvuje málo lidí, ale i tak, pořád to je sprostota, nehoráznost, provokace a výsměch.

Pije mi krev, že z takového jednání někdo hodlá dělat normu a ještě s pánbíčkářskými sviněmi chtějí udávat lidi, co doopravdy tvoří.

Židozednářská provokativní hra nejhorších zkurvenců a sviní.
Všichni jsou věřící v "Boha", nejhoršího démona všech dob. Zrůdy odporný, takoví ksindlové jsou schopni dovést naši společnost do dystopie, ze které již není cesty ven.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já doufám, že se jim to nepovede, ale tihle zkurvenci chtějí určitě totall control, digi identitu a kontrolu myšlení.

Pokud se jim to podaří, všechny dobré duše opustí planetu a budou se sem rodit jen ti zkurvenci do definitivního konce lidské rasy.

Reinkarnace se vztahuje na křesťany taky.


<reagovat 
 Čtenář - 18.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Tak to je niečo – ľudská kreatúra, ktorá, spolu s Juliánovou partiou, z Totemu vyštvala (alebo odradila) snáď desiatky užívateľov (hlavne dievčat a žien), bude napádať niekoho, kto tu robí aspoň nejaký nevulgárny obsah. Kým sa redakcia nezmôže ju odtiaľto vypakpovať, Totem sa nezdvihne
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Teď je projekt na obrodu a záchranu - všechny síly a dobré duše sem naskákaly. Pokud se to nepovede teď, tak další šance už není.

Křesťanských záškodníků, sluhů zla je spousta.
Oni jsou proglobalističtí a ještě si ty špinavé svině myslí, že nahážou peklo na další generaci a sami půjdou do nebíčka.

Nasrat.

To oddřou oni, oni budou rýt držkou v zemi, oni se sem budou inkarnovat do podmínek, které nastavili.

Buď z lidského druhu zmizí lidské duše, nebo nízké špinavé duše, co fandí a dělají pro NWO.


<reagovat 
 Čtenář - 18.7.2023 > čtenář> Aj v diskusiách rôzne na nete si ľudia o nej už píšu
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 18.7.2023 > čtenář> Áno, súhlasím. Chcel som tu pôvodne publikovať moje maľby, ale kvôli tejto zlej, neznášanlivej osobe je to jednoducho nemožné. Pokiaľ sa redakcia nepreberie k činu, a ochrane slušných užívateľov, Totem asi čoskoro skončí (alebo by možno stačilo zaviesť mazaciu funkciu (právo mazať hejtre) pre autorov, u ich príspevkov - ako je tomu často inde...?)
<reagovat 
 Čtenář - 17.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ty jsi nám ufonko nějak rozrušená. Tak je to debil - no a co?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.7.2023 > Mister NS.> 

Jděte do hajzlu. Hlinkovská klerofašistická svině tu kvůli mě nevystavila svoje mazanice a místo toho to tu spamuje debilitami. Ahá. To je fakt dokonalý. Ten zkurvenej židovskej anonym, co tu deptá všechny a je zaměřený na juliána, ten nikomu nevadí. Hezky. Jste NWO, co na tohle říct.

Jinak tady publikuje sem tam svoje obrazy třeba Dagr, nebo fotky "onestone" a tyto absolutně nijak nenapadám, protože k tomu nemám sebemenší důvod, hodnotím, jenom když se mi to vyloženě líbí. Takže tato argumentace, že "kvůli mě nevystavuju svoje malby" je absolutně mimo. Není to tak.

A vůbec špíny hnusný nacistický žiďácký, proč se obhajovat proti zločincům?

<reagovat 
 Čtenář - 18.7.2023 > Mister NS.> Myslím, že by bolo dobré sa konečne zjednotiť k spoločnému postupu
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.7.2023 > čtenář> 


Já si furt myslím, že určitý stupeň demence by se na veřejnosti vyskytovat neměl.

Špatně snáším židozednářské prostředí tohoto serveru, kde získala většinu sestava složená z hlupáků, náboženských zaostalců a zločinců, kteří se snaží kriminalizovat inteligenci a lidské regulérní zájmy.

Prostě ten temnověk, co tu vládne, jako malé experimentální prostředí, se nesmí stát celospolečenskou normou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.7.2023 > čtenář> 

Čtenář - 18.7. > Mister NS.> Myslím, že by bolo dobré sa konečne zjednotiť k spoločnému postupu

To už jste tu zkoušeli X krát.
Tady perník ze Slovače anonymně vyzve tohoto idiota Mister NS, že spolu půjdou na Izraelskou ambasádu, aby tam dojednali, že mně sejme MOSAD.

Za intelektuální hlavu tohoto počinu je tu považován Zeanddrich E., který kvůli svým ve skutečnosti vysoce kacířskými předělávkami a výklady Bible tu má srdíčko všech slovenských klerofašistů.

Zeanddrich E. neodpovídá, nekomunikuje a celkově se chová přiblble, jen jednou naznačil, že by mu trochu bylo líto tady slovenského perníka, kdyby si to hodil.

Další intelektuální hlavou tohoto počinu je Peslov, který je dobrý jako prožidovský udavač a ode mne se trochu inspiroval ve svých pocitech.
S dvěma slovenskými klerofašisty nekomunikuje.

Je fakt, že kdyby náhodou se někde sešli Zeanddrich E., Peslov, dva klerofašisti ze Slovenska, s podklady z totemu, že Jehova zhebnul a lepší je gnóze a Galaktická federace, než ta jejich zpuchřelá kolaborace s Drakoniány, ve snaze na mne povolat MOSAD, mohl by být konečně klid.

Jděte do toho hoši.


<reagovat 
 Čtenář - 18.7.2023 > čtenář> A je potrebné nepísať si tu verejne - asi sa tu kvôli tomu znova zaregistrujem
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 19.7.2023 > čtenář> To by s nami ale musela spolupracovať redakcia (napríklad na Políciu ja chodiť nechcem)
<reagovat 
 Čtenář - 19.7.2023 > Mister NS.> Tak je to asi jasné, Zeanddricha tiež už odtiaľ vyštvala. Cez Políciu by to ale mohlo byť účinnejšie, nie?
<reagovat 
 Čtenář - 20.7.2023 > čtenář> Ha ha, Šlováci nám budou čistit Totem :))))
<reagovat 
 Čtenář - 20.7.2023 > čtenář> Pozrite sa - v roku 2010 mala ešte celkom zdravé názory (pokiaľ je to ona): Aine (Občasný) - 2.3.2010 > SmrtSvětu> myslím si, že se rozčilujete na "nepravém místě". mír zemi nikomu nic nedělá a jeho fotky si myslím, nejsou sem dávány, jako jednorázový projekt, fotka, který by se dal obodovat jako "dílo", bez kontextu s jinými fotkami z lesoparku. Je to o časovosti, který probíhá v reálném čase, .... , už dlouho tu není nikdo, kdo by tvrdil "tohle je umění", mě v této otázce neberte nijak vážně, často si dělám jen legraci a nenapadejte nevinné lidi za své problémy.
<reagovat 
 Čtenář - 20.7.2023 > čtenář> Ale toto už je horšie: Aine (Občasný) - 30.11.2009 > caesarborgia> nejlepší jsou tvé rady - tvoje grafiky jsou podle mě nesmyslný šunt, a umělecké vzdělání je na hovno, chápej, že mluvím "jak to cítím" a tady vyloženě cítím, že ty tahy ještě nejsou super, bravura ruky se učí postupně, bravura myšlení ještě později - a ty jsi bravurná zmrd, prosimtě neobtěžuj mě furt s tou svou psychotickou poruchou - užij si to v pekle, pa
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.7.2023 > čtenář> 


Přestaňte mě řešit, bando zkurvených klerofašistických úchylů.
Běžte si honit ty svoje hříchy někam jinam, k někomu jinýmu.
Přestaňte mě slizce řešit, fuj hnusové odporný.

Jako "Aine" jsem se s tímhle serverem strašně spletla, schytala jsem tady odporné obtěžování od hnusných křesťanů, jeden chcípnul, zaplaťpánbů, kdyby ta zrůda nezašla, dohnal mě k sebevraždě.

Co jako chcete o mě řešit na Policii vy vypatlaný kriplové?

Inteligence, ani napojení na vyšší síly, ani nenávist k církvi a křesťanství a ani spojení s mimozemšťany a dokonce ani extravagance nejsou trestné činy.

Za co mě tam chcete udat vy dementi zasraný?

I Policie má oči a vyhodnotí, že jenom pravdivě popisuju realitu, když s váma, dementama mluvím.

Zkoušel to Slováček mě udat, nevyšlo to.
A to jsem byla asi blízko, když už to bylo na udání, že jsem jako řekla něco, bože něco, něco co nestačilo na nějaký stíhání.

Mně ani neprokážete podporu genocidy atd.
Já nejsem člověk, se kterým by se tenhle stát chtěl patlat, já nejsem pani učitelka, co dětem říkala pravdu, nebo něco takovýho.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Včera jsem se ještě nasmála, člověk z těch dementních vývodů Slováků dostává záchvaty smíchu, na druhou stranu je to tragické a obtěžující.

Ne, inteligence doopravdy NENÍ trestný čin.


<reagovat 
 Čtenář - 20.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Jo, teba niekto obťažoval. To vidíme dnes, ako to asi bolo
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.7.2023 > čtenář> 

Prosimtě. Co ty o tom víš, hlavo dutá.
Debilní, zfetovaná.

Hele, kdybyste teoreticky šli jako občané jiného státu na českou policii a měli tedy sebou někoho s českým občanstvím, kdo to udání může konečně podat, tak co by jako policie uviděla?

Že nesouhlasím s klerofašismem, mám dlouhé dlouhé texty o věcech s mimozemšťany a kosmologií a kritické i vulgární komentáře k fungování této společnosti.
Dále je na tomto serveru idiocie, hlupáctví, demence, spoustu malých anonymních trotlů.
Tohle, když kdokoliv uvidí, tak to zabalí a vysere se na to, odškrtne si to jako "vyřízeno", Martin nacupitá podepsat formulář a hotovo.

Navíc, já jsem pro soudy nepohodlná k řešení, protože kdyby se toho chopila jakkoliv média, rozprskne se mimozemská otázka a to oni nechtějí, protože i kdyby se ze mě snažili dělat blázna a pošuka, jak by chtěli, ty moje texty mluví samy za sebe a navíc je to zdá se jediný autentický zdroj informací o Galaktické federaci široko daleko.
To oni nechtějí rozmazávat.

Smiř se s tím, že jsi zabržděný klerofašistický zfetovaný idiot ze Slovenska a že jak tu na mě budeš anonymně kvičet, že jsem "stvora pekelná" a podobné píčoviny, že budeš trpět.


<reagovat 
 Čtenář - 20.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Myslím, že majster má pravdu. Je ve vyšším smyslu řešit to policií. Začal bych zendrichem. Rovnou vyšetřovací vazbu v igelitovém pytli (jak známo skrze něj nelze přijímat od boha podpůrné poselství). Hned druhý na řadu by šel jula. Zeblil by jim tam topení tak, že by smrdělo ještě za deset let. Pak Petula, pak Martin a - to už by jsme měli jistě dost svědectví na vznešení obžaloby proti tejhle nesnášenlivej svini. DOSTANEM TĚ UFONKO! Ty už nám náš milovanej totemíček dlouho kurvit nebudeš!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 21.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> To je omyl. V Cesku muze udavat kazdy, i cizinci. V Cesku muze kazdy udat kazdeho
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.7.2023 > čtenář> 

To vížšjo.
To dáte, vy to vyhrajete, nebo mě tu nechte a odstěhujte se :-)

<reagovat 
 Čtenář - 20.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> ne. budu za tebe bojovat. za tebe, za majstra, za julu a za zendricha. tak přísahám!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.7.2023 > čtenář> 
Jsem si všimla, že demence slovenského perníkáře je občas i na tebe příliš.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter