Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tri kláštory v Prahe
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 19.6.2023 (00:15:09)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.6.2023 > jsem ráda, že se ti ulevilo
<reagovat 
Čtenář - 20.6.2023 > Do těchto bych šel i já...
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.6.2023 >

Co má jako tahle rozmazaná sračka za význam?
Jakto, že si nějaké stupidní individuum toto může "ve společnosti", tedy "na veřejnosti", ve veřejném prostoru dovolit?
To je obdoba toho, jako když někdo neustále jenom krká.

Jedna věc je být kontroverzní, ale vůči publiku zachovávat alespoň základní úctu tím, že vyjadřuji jasně myšlenky a ne že krkám a druhá věc je být nějaký zkurvený satanistický hovado ze zlořádu bratrstva žeroucího děti.

Jestli je toto projekt nějakého úchylného sociopatického hovada, tak je třeba říci, že je třeba tomu zkurvencovi dát jasnou stopku.

Nicméně, od fanoušků NWO židovstva a podobných morbidních spolků těžko očekávat lidskost a vkus, že.


<reagovat 
 Čtenář - 22.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ýťo Ýťo, tys to zase nepochopila. To přeci bylo foceno v dubnu, pak musí být každému jasné... jenom tobě opět ne. Ach tolik mistrova vyššího smyslu a zase nedoceněnných! Źe se nestyddíš!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.6.2023 > čtenář> 



Já nevím, jestli tu na tomto serveru je někdo, kdo není od NWO, nebo jim alespoň nefandí, já to říkám jen pro pořádek, že normálnímu člověku to přijde úchylný, i když vy, křesťani, židi a jiná pakáž od NWO to zbožňujete.
Víš co, musím to napsat, pro oficiální pořádek a papíry. Všude musíš mít alespoň někde jasně vyslovený nesouhlas.
Za nás, co přežijeme a máme mít právo na život.
Bez vás.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter