Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A stejně jako se škodlivostí 5G, když evidentně vymírá fauna a vysoce pravděpodobně přesně kvůli tomu a protože se to NIKDY nezohledňuje, TAK PŘESNĚ kvůli tomu, stejně tak jako s magnetem držícím na rameni po vakcíně, tak stejně tak tahle ukrajinská sračka....

je to zločin, zločinné myšlení, zločinné postupy.

Evidentní, na první pohled je to zločin.
Jakkoliv to omlouvat je dokonalé příčení se zdravému rozumu a svědomí a to, že nás (ty co to vidí) někdo kriminalizuje a dovoluje si nás zpochybňovat, JE ZLOČIN.

A to, že to většina naší společnosti vyznává a žere, je stoprocentní důkaz, že v tom nejsou lidský duše.
Jsou to zvířata a další nízká duševní verbež.
A pokud existuje cokoliv jako vesmírná spravedlivost, tak to ty zkurvence drasticky vyničí a zvítězí život a pravda.

To bude s vysokou pravděpodobností vypadat tak, že vychcípá Evropa a pouze ti, co přežijí tuto genocidu (tedy asi 15% Holanďanů, Němců, Francouzů a Britů - tak strašně málo lidí tam mají, mezi těmi odpornými dementními zvířaty...), se zachrání tím, že přejdou na východ, na pevninu, až půjdou jejich země pod vodu. Případně - budou mít volné Alpy - Śvýcaři a Rakušáci konečně zemřou celonárodně (pokud je tam někdo neočkovaný, čest mu a slávu). Stejně tak vymře i Saudská Arábie, zajímavé.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter