Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Bohužel, jako řešení pořád dokolečka jenom vychází pochcípání proukrajinských očkovanců, kteří nevěří, že 5G škodí zdraví.

Nic jiného není na scéně.

O zdravotních účincích 5G se dřív zapíralo a zabíjeli se kvůli tomu lidi, kdo napsal do jakékoliv diskuze něco proti neionizujícímu záření, jako já, byl zasažen psychotronickou salvou, aby zešílel. Nebo ho rovnou zabili.
Muselo se to stát spoustě lidem, protože přišlo "ticho", spíš "hlucho", plně to odpovídá tomu, co jsem navnímala, tedy od r. 2014 jede nemilosrdná dimenzionální válka, která je světová, jedou v tom všechny tajné služby až za oponou normálních tajných služeb a mimozemšťani.

Lže se ve velkém a moje důvěra v tuto společnost je absolutně nulová.

Dodneška je schizofrenie v této věci jak sviňa, když zadá člověk do google pojem "5G škodlivost zdraví", tak vyleze nejdřív toto:

"""""
U 5G se již nyní ukazují nepříznivé a škodlivé vlivy na zdraví. Dr. Cousens uvádí, že lidé jsou schopni se vyrovnat s účinky elektromagnetického pole (EMF) po dobu 3 let, poté se objevují problémy s krevním oběhem, mentální obtíže, trávicí problémy a poruchy imunity.

Nebezpečný internet zvaný 5G
""""

... potom článek o různých protiřečících si studiích a na závěr samozřejmě lobby telefonních operátorů, jak je 5G zdravé a klidně můžeš spát s mikrovlnkou smartphonem pod polštářem (a šokující počet lidí to skutečně dělá)


Normální inteligentní člověk si dá jedna a jedna dohromady a když se zamyslí, musí mu dojít, že máme nad hlavou totální zkázu a že se děje obrovský celospolečenský zločin, který skončí tím, že vymřou nejdřív drobní živočichové (radikální úbytky hmyzu a ptáků tyhle odporný lidi nepřesvědčí), pak se naruší biosféra a koloběh života a pak to dolehne brutálně na nás.
Ale většina dementů?
NIC, vůbec nic a ještě se tomu vysmívají.

Ale to jsou zmrdi, co jsou neplodní, protože mají smartphony po kapsách a na noc si je dají pod polštář a napíchali si do sebe vakcínu, po které držel magnet na rameni.
Je veliká naděje, že i s tou vakcínou chcípnou dřív, než všichni drobní živočichové.

Už se nedá nic změnit, společnost je ohlušená, aktivisti pozabíjení (já píšu, protože jsem přežila a to není v této věci obvyklé) ... tohle jsme měli vyřešit už před deseti lety.
Ale tehdy mělo NWO ještě extrémní sílu, tak všechny pozabíjelo.

A teď je dav nacistický, očkovaný a zombie zrůdy.

Tak jedinou nadějí jsou mimozemšťané, ale ti skuteční, ne nějaký stupidní cukrouši, co nás zdálky pozorují a posuzují, posílají nám svoje dementní světelný vzkazy a proti těm zkurvencům tady nic neudělají.

Já už na ty mimozemšťany, co nás zdálky posuzují, nezasahují a "jsou znepokojeni" nevěřím.
Co to je za zmrdy? :-D
Já je tady stejně nechci, který hovado se vydrží na něco takovýho, co se děje na téhle planetě dívat a nezasáhnout?

Stejně jsou "fake", tihle cukrouši ze sfér.

Reálná je Galaktická federace, ta je ale do této války prudce zaangažovaná, s tajnějšími, než tajnými službami, s vyčištěnými sekcemi dokázali porazit NWO, já jsem to přežila jen díky tomu, že jsem byla schopná s jejich pomocí tuto realitu strávit a postavit se tváří tvář technookultismu a složitým časoprostorovým věcem a vím na tvrdo, že žádný přiblblý světelní pozorovatelé, co tu nezasahují a "jsou námi znepokojeni" neexistují.
Ty jsou z pohádky, prostě jsou to žvásty.

Galaktická federace námi není "znepokojena", ale rozhodla o naší likvidaci.
Tato planeta je cennější, než většina lidstva a nikdo ji ohrožovat nebude.

A my, těch 20% lidí, nemáme dost času, abychom mohli počkat, až vědcům dojde, že 5G doopravdy škodí zdraví a že dřív, než pochcípají všichni na rakovinu, naprosto selže přírodní koloběh.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter