Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Západní lidi jsou vzatí touto černou šlechtou NWO už dávno.
Jsou dlouhodobě zkažení.
Běžný blbeček ze západu samozřejmě nemá přímou vinu na politice jejich zemí, ale uvažování v sobě mají, to uvažování, které umožňuje politiku jejich zemí. A to, že jejich životní úroveň se odvíjí od míry vykořisťované chudoby cizích národů, si nejsou schopni domyslet.
Jsou těžce vypatlaní, dlouhodobě koloniální země, které jsou zvyklé na pocit vyšší kasty, která je oprávněná se nad někým povyšovat a vykořisťovat ho.
Pocit nejvyspělejší civilizace.

Jenže ono to tak není - svého materiálního bohatství docílili vykořisťováním jiných zemí, jejich lidských zdrojů a surovin, spirituálně jsou absolutně méněcenní.
Ve 20. století to vypadalo, že jsou doopravdy nejvíce technicky vyspělí, ale nyní vychází najevo, že vše je jinak.
Na Měsíc nedoletěli, těch argumentů, proč je celá mise Apollo na Měsíc podfuk, je už tolik, že je to prostě FAKT a to, že se to stále ještě nepřiznalo, je jenom a jenom ukázka prohnilosti a zkaženosti USA.
A počítače? To mají ze sestřelených UFO a ve skutečnosti nic nevynalezli.

Prakticky vychází takto:
Odporná líná verbež, která je zvyklá si brát cizí zdroje a zotročovat cizí lidi, ničí kulturu národních států a jejich dlouhou dobu budovanou společnost a ještě se neštítí kolaborovat s negativními mimozemskými rasami.
A tutlat závažné skutečnosti, které se týkají všech lidí na této planetě.

FUJ !!!

Půjdou do hajzlu.

Já už v dimenzionálním plánu planety dlouhodobě ignoruju, vynechávám a odmítám západ.
Celoplanetární propojení je možné jen na nejhlubších spirituálních základech a i když se napojím na 20% budoucího lidstva, které přežije, tak absolutní základ má v Euro - asijské pevnině, tedy na východě.
Ve slovansko - orientálních - muslimských oblastech.

Je to logické, stačí pár pořádných výbuchů sopek, zemětřesení a tsunami a západní Evropa bude spláchlá. Drtivá většina Evropy a USA je naočkovaná, to začne chcípat. Mají málo dětí a i ty haranty oočkovali. Začnou být dementní a neduživí. Frekvence a síla energií Slunce a planety je začne ničit, protože nemají vůbec žádnou spirituální kondici.
Začnou chátrat, svět se na ně vykašle, protože je vesměs nenávidí (na světě prakticky západ nikdo moc neuznává a všichni, kdo jsou od nich dál, jsou rádi, že jsou od nich dál)
Jakmile Rusko vyhraje válku na Ukrajině (a jen vydudaný blázen si myslí, že to dopadne jinak), dopadne to tak, jak říkal Lavrov - západ skončí, jeho velká světovláda.

A co ty oočkovaný bastardi umí, kromě vykořisťování a rozpoutávání válek a vymýšlení vyšinutých píčovin?
NIC ve skutečnosti, bez sestřelených UFO jsou to normální prosťáčci.
S těžce podlomenou imunitou a odstřeleným zdravým rozumem.

Přijde jejich konec, té přemnožené povýšenecké verbeže.

A teprve tak vystoupíme z EU.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter