Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Stále se ta Schummanova frekvence drží v těchto vysokých hodnotách a na grafu to vypadá jak krasohled.
Kéžby to už vydrželo na věky, mě je v tom stavu individuálně docela dobře, dokonce cítím i větší vitalitu, na hlavě mi jakoby přestala ležet úmorná deka, která mě deprimuje a dusí a bere mi sílu.
Což se mi stává málokdy.
Většinou jsou všichni idioti úžasně vitální a jsou zdraví a mají plno sil a já mám na hlavě něco, co mě deprimuje, způsobuje mi depresi, ospalost a vleklou únavu a při snaze se zařadit mezi vylízané idioty jsem brzy unavená z jejich parazitismu na mých silách a z jejich nic-neříkajících a nenabíjejících žvástů.

A teď ta deka není a já cítím normální vitalitu.

Třeba fakt GF odpráskla nějaké zařízení, údajně mělo být v USA (kde jinde), které ovlivňovalo ionosféru a blokovalo kosmické síly.

Kéžby už tento stav Schummanovy frekvence vydržel na věky, ať se to už nikdy nevrací do starých vod, já už nechci starý věk, mě už ten vleklý odporný horor nebaví.

Když přemýšlím nad svým zrozením a životem, tak jak to dnes zpětně chápu, ve svých 5ti letech, léta páně 1989, jsem se stala členkou "poraženého bloku ve válce" a tak s námi bylo od té doby zacházeno.

Žádná svoboda, ani demokracie, to byly všechno žvásty a lži, lhalo se nám ve velkým, ty odporný USA a hnusná koloniální západní Evropa nás pojala jako "poražené" a že s námi teď zatočí.
Jenže, stejně jako teď s tou nacistickou okupací, nikdy nám to nikdy neřekl.
Nutili nás, ať si myslíme, že teď máme svobodu a že jsme bohatí.

Fuj ty hnusný svině.

My jsme neprohráli, já nevím, čím jsme jako prohráli, když jsme měli vyspělý průmysl, zdravotnictví, zemědělství, potravinovou soběstačnost a vzdělání a i SVOBODU na špičkové úrovni, protože Amíčci nám to sem jezdili, pravda až po revoluci, ale závidět.

Z divokých nespoutaných parties pod širým nebem jsou z nás dementíčci, co postávají před podiem a už ani netancují.
Fakt svoboda, mě poser.

Nasrat, byl to gigantický zločin a jediné, jak se zachránit před parazitním amorálním západem, je jejich zničení.
Jedině tehdy od těch klíšťat bude pokoj.

A tak leť Schummanovko leť, dej do všeho vyšší vibrace a energii, ať magnetické pole planety šílí, ať se zvedne kataklizma, ať se západ utopí v krvi a moři.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter