Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6.2023 >


Tady je zase názor, že je to celé hrozně negativní a že správně je prostě frekvence 7,83Hz:

Globální meditace působí destruktivně
https://energieupramene.blogspot.com/2021/09/globalni-meditace-pusobi-destruktivne.html

Autor je přesvědčený, že hromadné meditace jsou negativní, že nutí se planetu bránit a proto tak zvyšuje frekvence.

Já fakt nevím, těžko říct, ale říkám, podle vlastních zážitků jsou ty frekvence nad 100Hz prospěšné a zlepšují stav věcí, trvale přepisují planetární pole k lepšímu.
Tedy po každé takové světelné salvě, nebo prostě vysokofrekvenční salvě nad 100Hz velice výrazně opadly nepřátelské síly.

Mě ty iluminátské svině psychotronicky obtěžovaly ještě dlouho před rokem 2014, kdy se ta Schummanovka prý začala poprvé výrazně zvedat.
Dnes už nejsou, prostě už je neslyším, ta válka proběhla v dobách, kdy Schummanova rezonance trhala svoje rekordy, rekord je snad 158Hz, víc jsem nenašla, že by to někdo psal. A to bylo právě v r. 2019.

Myslím si, že to má dobrý vliv, že to není negativní.

Ale je pravda, že ty zesílené fáze jsou konfliktní, že doopravdy blahodárné jsou ty frekvence až nad 100Hz, "za čarou".

Dává mi to smysl, jako přechod planety do nového frekvenčního pásma a to nové pásmo právě definitivně vybije nehumánní a anti-spirituální společnost na tomto světě.
V to doufám nejvíc, že planeta se zachrání a lidstvo je zbytné, tím se tento svět už definitivně vymaní z reptiliánské pokleslosti a zajetí a všechny ty příšerné satanistické úchylárny navěky zaniknou.
I s touto divnou společností.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter