Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ač mi křesťani taky lezou na nervy a logickou a mystickou nesmyslnost toho náboženství považuju za jednu z velkých příčin současného bezvěrectví (protože když byli lidi nuceni uctívat tisíce let absolutní nesmysly, není divu, že se z nich stali prakticky bezvěrci), tak musím souhlasit s tímto článkem na tadesco:

https://tadesco.org/kolektivny-zapad-otvorene-vyhlasil-satanizmus-za-svoje-nabozenstvo/

Pán je tedy přesvědčený, že jdou hlavně po křesťanství, já si myslím, že jdou obecně po všech duchovních tezích a hlavně se za všech okolností snaží zadusit vše duchovně progresivní - tedy extrémně nutné spojení spirituality, mystiky a vědy, pro reálné pochopení, jak věci fungují.

To jsou prostě akce těch "temných", "padlých", strany Nicoty, těch, co chtějí zničit svět, zavádějí bestii, snaží se o kyborgizující degeneraci lidské rasy a ve výsledku zničení přírodního povrchu.

Já věřím v to, co je psáno v tom Poselství Amenti, myslím si, že třeba ta Smaragdová úmluva je skutečně jediný způsob, jak zaručit vývoj podle Stvořitele, zkrátka na "božskou jiskru" se nesmí sáhnout, nesmí se hanobit vše duchovní.

A tato společnost skutečně hanobí vše spirituální, posvátné a sakrální, naprosto otevřeně a souhlasím s tím, že je nutné tu společnost zničit.
A proto doufám, že k tomu dojde a že se zbytek obrodí, společně s intenzivně zvyšující se frekvencí planetárního nitra.

Vlastně každý, kdo se setkal s nějakou šikanou od žiďáckého NWO, hanobením posvátného, deprivací a výsměchem, kvůli tomu, že nesli něco svatého a rozhodli se obrnit, nedat se a bez psychiatrů a tu hodnotu v sobě neztratili, už teď mají vyhráno.

Jinak neumím si představit život podle toho, jak tedy uvažuje většina obyvatelstva - že jsme jako jen nějaké tupé biostroje bez duše a bez vyššího ducha a vědomí, s jedním životem a s naprosto nesmyslnou existencí, která je škodlivá ve výsledku, protože zvířata a rostliny dokážou žít krásně bez nás, vůbec nás nepotřebují a většina života spočívá vlastně z utrpení.
Nijak se nestarat o ducha, duši a cpát se psychofarmaky a dělat zlo a šikanovat spirituální lidi.

Tohle pochcípá, nevěřím, že tohle je realita.

Naopak, galaktické inteligence už mají tohoto odpadu dost, už dávno nad tím zlomili hůl.
Teď se jen čeká, jak to tedy půjde pryč.
Třeba se v blízké době dočkáme i jaderného konfliktu - nějak limitovaného, ale jaderného.
Satanisti globalisti provokují Rusko a Rusko naštěstí intenzivně spolupracuje s GF, alespoň jak to vím, takže v tomto ohledu věřím, že je jasný vítěz do budoucna.
Ale i tak můžou lítat jaderné bomby, jedna dvě dobře mířené můžou nadělat víc dobra, než zla.
Jednu bych třeba namířila na Londýn :-D





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter