Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ještě jsem se vrátila k diskuzi o té Peterkové, jak ji vtrhli fanoušci na soud, jestli jsem jako náhodou něco nepřehlídla, jestli se v rozvinuté diskuzi přece jen něco neobjevuje a opět mi to vyrazilo dech, už si zvykám, že negativně, jiná překvapení za poslední dva roky od lidí nedostávám.

Kopíruju to, přijde mi to neuvěřitelné:




"""""

Lukáš Klazar
Lukáš Klazar
Před 1 hodinou

Pro tyto spoluobčany existuje přesné označení

LŮZA
Michal Přibyl
Michal Přibyl
Před 1 hodinou
Lukáš Klazar

Ještě se dá říkat verbež.
Jan Heča
Jan Heča
Před 59 minutami
Michal Přibyl

Nebo TRAGEDI.
Hana Kuchařová
Hana Kuchařová
Před 44 minutami
Jan Heča

Také spodina.
Milan Pomichalek
Milan Pomichalek
Před 33 minutami
Lukáš Klazar

Plebs.









Karel Hostýnek
Karel Hostýnek
Před 2 hodinami

mají plnou hubu demokracie svobody slova a jsou to byčejní vandalové,tupci a žumpa společnosti,tresty budou padat tomu věřím,a opět múžou vyřvávat,že máme policejní stát...doufám,že soud jim vše náležitě vysvětlí výši trestu...bravo Babiši,Vrabele,Rajchle,jen tak dále pakty s diktátory typu Orban Erdogan atd...
Olin Nowak
Olin Nowak
Před 1 hodinou
Karel Hostýnek

Zfanatizovaný dav byli voliči pětikolky, socky co se ocitly na dlažbě díky fialové drahotě a inflaci. Bravo Fialo, Jurečko, Stanjuro, jen tak dále pakty s diktátory typu USA a EU...
Antonín Polák
Antonín Polák
Před 1 hodinou
Olin Nowak

Kdo se proboha ocitl na dlažbě???
Vladislav Sýkora
Vladislav Sýkora
Před 1 hodinou
Olin Nowak

Ti už tu blbli v dobách covidových za Babiše. Jinak se Vašim výrokům jen směji.
Roman Orlík
Roman Orlík
Před 1 hodinou
Olin Nowak

Co jsme si za 33 let nerozkradli, to máme.

Současná situace není problém jediné vlády. A dluhy, které jsou po každé vládě větší a větší se musí platit.
Vlastislav Toula
Vlastislav Toula
Před 56 minutami
Olin Nowak

Co to meleš komousi? 😂😂😂

Ty jsi odpad téhle země
Jan Heča
Jan Heča
Před 47 minutami
Roman Orlík

Myslite si ze clovek, ktery pracuje a vydelava, si ma koupit byt na hypoteku, nebo nasetrit hotovost?

1.Pujci si skrz hypoteku penize, koupi byt v 25letech a protoze pracuje a vydelava tak radne splaci. V 55letech ten byt splati a je jeho. Je tedy 30let v dluhu, ale zije tech 30let “ve svem” a muze treba zalozit rodinu.

2.Nebo ma setrit, odkladat si a v 25letech tedy byt nema, zije u rodicu. Byt v jeho 25letech stoji 2miliony kc. Setri, setri, ma 45let a stale jeste na byt nema. Ten uz stoji 4miliony. A tak stale odklada az v tech 55kupuje konecne byt za hotove. Ano, tento clovek nebyl nikdy v dluhu.

Co je tedy podle vas lepsi??? Podivejte se jestli to nahodou neni vyhodne i optikou statu. Podle me je, jen do te doby, co neprijde clovek podobny AB a nekoupi v tech 25letech 3byty, misto toho jednoho, ktery by dovedl splacet.
Kuzelka Josef
Kuzelka Josef
Před 2 hodinami
Karel Hostýnek

Zase blb Hastrošmlat, ty už víš, kdo to byl?

Chytrolíne, můžeš si věřit, čemu chceš, jen jestli tam nebyl, některý z těch tvých kavárenských povalečů a těch správných demokratů, po hostýnkovsku?!
Lukáš Vaněk
Lukáš Vaněk
Před 2 hodinami
Kuzelka Josef

Ano, víme, kdo to byl. Zítko a jeho fanatická sekta. Sami si to natáčeli a vysílali na Facebooku.
Pepa Souček
Pepa Souček
Před 2 hodinami
Kuzelka Josef

Nechcete své sdělení radši nakreslit milá luzo?
Kuzelka Josef
Kuzelka Josef
Před 2 hodinami
Pepa Souček

Součku, můžeš mi nafoukat vanilkovej cukr do konečníku, demokratická a zlodějská lůzo!

Ty nekresli, páč si těmi nefachčícími hokejkami, ani pořádně nevytřeš řiť.
Radovan Fröhlich
Radovan Fröhlich
Před 2 hodinami
Kuzelka Josef

Kuželko, ty patříš taky mezi dezoly?
Kuzelka Josef
Kuzelka Josef
Před 2 hodinami
Radovan Fröhlich

Ano, demokratický zvratku.
Karel Staněk
Karel Staněk
Před 2 hodinami
Kuzelka Josef

Ta demokraticka luza nemuze za tvuj bidnej zivot, Kuzelko.
Kuzelka Josef
Kuzelka Josef
Před 1 hodinou
Karel Staněk

Ale, za tvůj ano, Staníku...
Jarmila Flídrová
Jarmila Flídrová
Před 1 hodinou
Kuzelka Josef

Ale chápete pane Kuželko, že jen díky demokracii, na kterou tady s gustem plivete, máte možnost si v diskuzi veřejně a svobodně vylévat svoje zhrzené ego?
""""







Sumasumárum - kromě jednoho, kerý se pokusil o nějaký argument, je to čistokrevná stoka hlupáků, jen neustálé napadání, úroveň nulová, neexistence myšlenek.

I když započítám fakt, že je možné, že se na těchto diskuzích nacházejí jenom idioti, je tragické, že se z veřejné diskuze stal plácek, kde se producírují jenom idioti.

Podle mě je to reálný odraz skutečné duševní úrovně lidí.
Ten skluz za poslední roky je děsivý.
Jsou za tím psychotronické zbraně a asi i dimenzionální vzestup planety, který drtivá většina lidských myslí nezvládá.
Společnost se pomalu, ale jistě drolí.
S vysokou pravděpodobností dojde k její úplné likvidaci, protože když je společnost na tom duševně takto tragicky, nedá se očekávat nic jiného, než její pád.

Snad do toho vstoupí nějaký urychlovač tohoto procesu a zároveň pomocná ruka od GF, aby se doslova zachránili jen ti, co mají a zbytek nějak pošel.
Z lidí, co toto píšou v těchto diskuzích už těžko může být člověk nového věku.
Prostě patří do starého věku a protože ten končí, oni s ním končí a degenerují taky.
Nebo, tragická verze samozřejmě, taky možnost, stáhnou nás sebou a planeta bude bez lidí.
Ale tomu až tak nevěřím, vyloženě jde o to, jaký typ lidí přežije a vytvoří lidskou rasu budoucnosti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter