Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Planeta i lidský druh, který má přežít ve výrazně zredukované formě, musí dojít stavu tzv. božského nastavení, nebo plánu, tedy základního nastavení, ze kterého je možné se dále ubírat zdravou vývojovou linií. Což skutečně obnáší dát 80% lidstva pryč, protože je to degenerát, nenávratně zkažený materiál.

V "poli" je to znát.
Lidstvo má příšernou energii, těžkou, tupou a pokud se to má někam hnout, je potřeba tu zátěž odhodit.

Bez nezkaženého nastavení podle Stvořitele, podle plánu kosmického vývoje, přináležejícího našemu druhu, nemá smysl jakkoliv pokračovat dál.

Vlastně kvůli tomu tu byl spuštěn naprosto bezskurpulní program podle kosmického zákona, kdy byla celá naše planeta, celá tento svět "hozen" do nejprudšího víru kosmických sil, aby se ukázalo, co v nás je, co má žít a co má skončit.
Kosmické vědomí vyhodnotilo třeba můj případ ve smyslu "to už přehnali" a NWO, co mě obtěžovalo, rozsekalo na maděru, že i GF čučela.

Zatímco všem těm prolhaným tupým dementům to nepřijde nijak divný, že NWO zešiluje lidi psychotronickými zbraněmi, tak kosmickému vědomí to docela i vadilo.

A není čas tady čekat, až každá debilní tetka, co věří Andrejce, přijde k rozumu, nebo prolhaní inženýři a doktoři ke svědomí.

Doufám, že s námi planeta zamete, nebo že GF spustí rychlý a efektivní program na likvidaci lidstva.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter