Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Žárlivost
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 17.3.2023 (09:32:20)
Já to řeším po každym vystoupení, holky všeho věku žárlí!
Stačí když si je posadim na klín a hupne mi "prapor", do kterýho jsem při stripu zabalenej, a už si namlouvají, že se mnou chodí...
Hele, Bohuňo, mně je jasný, že tohle neuneseš a budeš mě muset nějak urazit, ale to je právě důkaz že jsi stejná! Takhle to prostě je a já si tady nechci hrát na Mirka Dušína, kterýho holky nechávaj chladným!
No a když nějakou přivezu na "Ořechovku", tak jí tu "lásku" s Járou "vymluvíme" 😁😜😜




~ ŽÁRLIVOST ~


Proč prý se dívám po jiných,
proč oči mi tak planou...
To nejsou oči nevinných;
z těch jejích slzy kanou.

~

Zda dokážu ji milovat
a zůstat navždy věrný,
zda lásku, jen jí, toužím dát,
či zda jsem licoměrný...

~

Děvenko moje žárlivá,
jsem chlap, a nechci mlžit.
ve slipech pravda scházívá,
chci si svůj život užít!

~

Vezmem jí s Járou na kabel,
dáme jí rychtu řádnou,
bez stále nových lákadel
nám údy neomládnou.



ps - pro fanoušky jfj - v původní verzi bylo VE SLIBECH PRAVDA SCHÁZÍVÁ... když jsem to ukázal Juliánovi, tak říkal ok, ale trefnější by bylo VE SLIPECH...


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 17.3.2023 > anále, ty si love jula:)))
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 17.3.2023 > čtenář> Bohuňo, ty jsi tu dvacet let; už ti bude 60 a pořád jsi nepochopila jak pravidla Totemu, tak že julián je jen jeden a nikdy by se neschovával za někoho jiného?
Že lidi ho kopírují, to jo, ale naopak to vylučuju!
Tvá žárlivost je megahysterická, to je neuvěřitelný jak žárlíš na jfj, na jeho díla atp.
Básnička se ti asi líbí, že, nevidím zde žádný urážky...

Včera ti julián něco napsal, dnes to samý zveřejnil i na Písmáku, špatně hledáš, šmudlo!
Nebo že bys konečně pochopila JEHO VELIKOST??!

Bohuňo, jestli ti to udělá radost, tak já místo naší oblíbenkyně Olinky Schoberové sem můžu vložit fotečku ze včerejšího stripu?! Dnešek mě teprve čeká, doufám že tě nepotkám, aby pod námi nepraskla stolička, až si na mě sedneš a budeš mě hltat svými lačnými ústy. (jak by řekl julián)
<reagovat 
love (Občasný) - 17.3.2023 > Anále, ty jsi ďábel!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 17.3.2023 > love> 
<reagovat 
Čtenář - 19.3.2023 > Toto je Shoberová, ne? Ta nedávno měla 79, nebo 80 let
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.3.2023 > a ty jsi kdo, že naznáš OLINKU? Bože, to bolí!
<reagovat 
 Čtenář - 19.3.2023 > analfagot> Nudlajzo, ty skočíš na háček i s návnadou hovna.
<reagovat 
 Čtenář - 19.3.2023 > čtenář> Co mu jinýho zbejvá, když už se s nim nebaví ani Maova ufonka.
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 19.3.2023 > čtenář> Túto diskusiu nechápem... (nechytám jej linku?)
<reagovat 
 Čtenář - 19.3.2023 > Mister NS.> Tak aby jsme se něčeho chytli majster - nejdřív nám řekni co chápeš, toho je míň, ať se někam pohnem.
<reagovat 
 Čtenář - 19.3.2023 > čtenář> A nebo ti pomůžu já, chytro. Rozhodl jsi se zde podporovat místní fašisty, dokonce ty nejhorší, brněnský křesťany. To je konec. Tak řekl si nám o sobě všechno, stejně jako redaktor aquarel, když začal čtenářum doporučovat prasáka julu. Konec, konec... Jak bych ti to vysvětlila, co je to konec...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.3.2023 > To je proto, že to je monolog bláznivé Bohuňi z Totemu. Tu musíš ignorovat, sama nic nepíše, sama si pokládá otázky a sama si odpovídá. Někdy česky, jindy slovensky nebo cikánsky. Plete si juliána s každym, kdo cokoliv složí a někdo to pochválí.Vrchol všeho je, že lehává před jeho vilou na Ořechovce,prostě je blázen.
<reagovat 
Čtenář - 18.3.2023 > JULA JEDE!
<reagovat 
 Čtenář - 18.3.2023 > čtenář> Julo, ty se nám vylučuješ? Ale? A jakou barvu má ten tvuj močo-louh?:)))
<reagovat 
 Čtenář - 19.3.2023 > čtenář> Stud stranou bohuno, na nechteny unik moči je tu Fiala! Kdyz si ho poslechnes tak se i POSEREŠ💩💩💩💩
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.3.2023 > hezky a pravdivě řečeno,Bohuňo, anonym tě tzv. trefil na hlavičku, že?😂😂
Možná že jsme právě pojmenovali tvůj hlavní problém, proč jsi tak nechutná a nesnášenlivá bréca? Pověz nám o tom tvém problému víc, prosím, a přidej vtipnou historku o tom jak sis pomočila punčocháče v lékárně, když ti došly prášky na hysterii😛😜😛😜
<reagovat 
čtenář eva - 5.4.2023 > Kluci mě byste na kabel nevzali?? Já jsem nikdy nic tak morbidního neslyšela😜ale toužím po tom konečně bejt uspokojena 2 muži😝A kdo jinej by mě měl pořádně vystříkat, než vy dva majstři!? Uvedu své míry, abyste věděli do čeho jdete!
170-58-99-60-90, 25 let. Myslím, že si vzájemně můžeme pomoc, mladí jsou
<reagovat 
čtenář eva - 5.4.2023 > mladí jsou na hovno. JSEM Z PRAHY 6 a vim kde julián bydlí, vídávám ho kolem 5 hodiny, když se potácí ze svýho cabria domů, já makám na socku😝😝tak dejte vědět, chci konečně něco zažít☺️😇
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.4.2023 > Evo, těch 170 je váha? Zní to zajímavě, ale nechceme trapas, tak nám pověz čím jezdí julián, značku auta, případně co má na zvonku a proč nezazvoníš? Jo a ještě, čím si můžeme pomoc☺️☺️☺️☺️
<reagovat 
 čtenář EVA - 6.4.2023 > analfagot> Analfagote, ty jsi vtipálek, že!?
170 je výška, kudrnáči.
Zpaměti jsem na tvé otázky odpovědět nemohla, v autech se nevyznám, tak jsem si to dneska zapsala.
Julián měl dnes asi "klidný" den, tak jsem kvůli tobě ve Střešovicích za šmíračku!
Přes ten jeho plot není vidět, lezla jsem tam jak opice!
Takže, na zvonku má -jfj- auto, které jsem myslela je Bentley se značkou julian 6, ale co víc, ještě jsem zahlédla 2 další auta se značkami julian 3+4, ale nevim, možná Mercedes a Porsche.
Zvonit se neodvážím, julián tam má pořád nějaké ženy...
A pomoc? To se nech překvapit...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.4.2023 > čtenář> EVO, já si hajam na obláčku a tady to jede!
Buď tak laskava a nezveřejňuj info o mně, o mém bydlišti, má tel. čísla, SPZ atd! Taky učiň opravu a doplň, že mě vidíš vystupovat z auta z místa spolujezdce!
Je tu plno udavačů a vlastizrádců!
Právě jsem viděl na kamerách, že se mi v 5,06 ráno někdo pověsil na plot!! Už jsem myslel, že to byla Bohuňa, ale ta je tak sádelnatá, že by už neslezla!
Uděláme si to jednoduše, aniž bychom si tady zveřejňovali nějaké podrobnosti.
Itinerář na dnešek a zítřek...
dnes v 15 hod mám jednání s majitelem ODS Rittigem
v 17 hod jsem na MV
v 19 hod casino na Václ
v 22 hod děvčátka až do rána
zítra od 12 několik jednání v J. Deanovi
v 17 budu doma, takže to potvrď Análovi, protože ten od 23 dělá strip až do rána! Jak ho znám bude nabuzenej až tě to bude bolet, připrav se na nejhorší!
A kdyby nic, tak se u mě můžeš alespoň vycachtat v bazénu s mojí ruskou společnicí, které jsem dočasně poskytl azyl! jfj
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.4.2023 > čtenář> Evo,čekáme na tvý hodnocení!
Byla to jízda do pekla😝😝😝🍸
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter