Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Petr Pavel v Ústí nad Labem.
Autor: Márty (Stálý) - publikováno 17.1.2023 (19:20:16)


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 >


To je zimní král :-) Svým příkazem nás vtáhne do války proti Rusku a budeme spaseni, naše budoucnost bude zachráněna.


Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 >


Je to ikonická fotka, kam se hrabe Bosh se svým peklem.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 >






S NATO a USA na věčné časy prý :-D

Já se z tý demokracie poseru.

Ale co si budeme povídat, volte Pavla, my potřebujeme být zataženi do války s Ruskem, aby nás museli obsadit a zabrat.

Nechceme jako západní Evropa čelit Africe bez ruských kamarádů, že?

Já věřím, že Petr Pavel stihne za svého života na nějakém náměstí znovu vystavit tu stejnou proklamaci, znovu podle nového větru, než tahle zašlost NATO, jako za starých časů. Originál už to teda nebude, ale což.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tady je jasný plán.
Vyhraje Pavel a zatáhne nás do války s Ruskem.
Od té doby má Rusko válečný důvod zabrat naše území.
Modlím se, aby mobilizace byla dobrovolná.
Kyjev padne, náckové zemřou a Rusové dobudou naši zemi.
Obnovíme hranice sovětského svazu a budeme zabezpečeni proti Africe i další demokracii.


<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 18.1.2023 > Super foto, vyjadřuje různé emoce, já hodnotím zatím nejlepší foto voleb
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Jula - 18.1.2023 > Emoce jsou nebezpecna a velmi snadno zneuzitelna vec...bohuzel ..
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 > čtenář> 

Já vím no. Operujete s tím dobře zrůdičky. Už se vám to povedlo, už se vám to povedlo.
Jedny ty kriply podřezat.
Vy zůstanete, lidstvo na vás nemá evidentně.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Šikana lidí neočkovaných a proruských a proti NWO lidí už narostla do ošklivých rozměrů, že chceme prostě vidět mrtvý ty kriply, jak milují NWO.

Jenže my se dočkáme, my do války nepůjdem.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Když vidím ty vylízaný debily, co ho chtějí zvolit, přeju jim smrt.
Dneska už se to říká veřejně, není to tajemství.
Jedna skupina chce zabít tu druhou.
My konspirátoři nechceme žít s tím zkurveným stádem, běžte a pošlete svý nacistický synky, ať to přejedou tanky.
A neplačte maminky, vy čubky nacistický.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Střed Ústí bude vybombardován. Jednak je tam blízko nádraží, dopravní tepna, taky je tam kostel, co má nakloněnou věž od minulého bombardování, což by už chtělo dodělat a kolem toho kostela, jak tam stojí ta banda vylízaných idiotů, je euro projekt nadnárodní prodejna bezcených hadrů a cetek tzv. "Forum".

To všechno půjde pod nějakým kinžálem k zemi a pod zem.
Blízko je chemička, zdymadla, musí se dávat trošku pozor.

Stejně tak půjde k zemi Praha. Možná že ten střed se nechá z historických ohledů, ale jinak to město půjde k zemi.
Je válka, tohle se musí využít..

Praha je město budoucnosti.

Konspirátoři a proruští dezoláti mají tendence vidět věci jednoduše i složitě.
Máme jiný režim v hlavě.
Potřebujeme se zbavit Pavlika a jeho NATO fanoušků.

Proto do zbraně nacíci, do zbraně.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Hlavně fanouškům Péťi, kterým se z tohoto trochu dělá ouzko a až jim nabíhají slzičky, by měli jít do války především.
Protože válka je hodně o citech a pochopení.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 >




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Paní Drahomíra říká, že ji poučil její 23 letý vnuk, koho má volit.

Paní Drahomíra nebyla schopná vysvětlit, co jí ten její vnuk tedy vysvětlil, protože evidentně tento rod asi není po přeslici moc chytrý.

Paní Drahomíra říká:

"Ke komunistům mě nechtěli, protože řekli, že jsem rebel, že bych jim tam akorát překážela."

Ty komunisti věděli, co říct vypatlaný debilce, to jsou filutové, ta paní je evidentně tak debilní, že je nepoužitelná i jako bezcharakterní hovado.
Chtěla ke komoušům, ale ty s ní vyrazili, tak jde volit Pavla, protože jí to vysvětlil její 23 letý vnuk.

Tak to jsou fanoučci a voliči pana Pavla.

Já se jako dezolát cítím fakt dobře, nechci být už nikdy jiná.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Až bude paní Drahomíra plakat, že její 23 letý vnuk už není, nějak divně mi jí nebude líto.

Já tenhle limit demence už neuznávám.
To prostě nepatří mezi lidi nového věku.
Její mentální i fyzický výkon je nahraditelný jakoukoliv technologií současnosti.
A spirituálně je ta ženská asi dost nicotná.
Takže sorry jako, jak by řekl Babiš.

Babiš nevyhraje volby, protože je nechce vyhrát.
Babiš se totiž dal na stranu odporu.

Tedy strany dezolátů, dezinformátorů, konspirátorů.
Dal se jakoby na stranu husitů, že bude dělat odstraněného a rozemletého spasitele Husa. Jako ekonom si fakt netroufá dělat Žižku.

To je jasný, že nevyhraje volby, on je vyhrát nechce.

Ten se chce následně postavit jako spasitel proti Pavlovi a sehrát další globalistický divadýlko.

Chuj s nima, kinžály na scénu.
Až zazvoní zvonec a pohádky bude konec, znárodníme Babišovi JZD.


<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 19.1.2023 > Aby sa v tom ľudskom mori raz neutopil
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 21.1.2023 > Co dělat, když osobnost typu (velikosti a síly) TGM, nebo alespoˇn Vávlav Havel je u nás v nedohlednu
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 23.1.2023 > K tématu Pavla se raději vyjadřovat ani nechci.-), ostatně nejsme politické médium, nicméně tu fotku máš Martine mázlou
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter