Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2023 >
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


🤣🤣 tak, půlka lidí na to nemá zdravotně a ten zbytek psychicky ani fyzicky...

Jestli tě to utěší, tak jsem v tom za jedno s tebou - plkat si v zákoně může ta banda blbů co chce, ale S TÍM CO VÍM, je mi jasné že bych byla za sabotéra i na základní škole...já bych měla výhrady už i k systémovým mateřským školkám...
Prostě, ve škole měli kliku, že mě tam měli jako někoho, kdo byl zakomplexovanej už od rodičů a slepě poslouchal, to jsem se ale již odnaučila - život mě odnaučil, že všechno co škola tvrdila bylo lží. Poslouchat, mít jedničky = v životě se ti bude dařit. Jo leda hovno... A s touhle zkušeností, s tím co vím, bych jim ve škole udělala sakra vzpouru, tam by mě nedonutili ani sedět a ztrácet čas - pokud by mě učitel nezaujal, brala bych ho asi se stejným respektem jako lavičku v parku.

A s touhle morálkou bych měla jít do armády? 🤣🤣 by mě tam milovali... ve dne v noci bych jim mohla plkat o tom jak je zabíjení nemorální a nonstop bych tam sbírala podpisy na petici aby si politici a generálové dali souboj v bahně jako to vyřešili v pohádce šíleně smutná princezna. Já bych byla taková podpora pro morálku... 😎 hele možná že by to nebylo špatný, určitě by bylo fajn nahnat do armády ženy který nemohou snést pach krve a kdejakýho generála před celým plukem klidně nazvou šovinistickým prasetem s malým pérem...to bude fakt něco pro morálku vojska 🤣🤣. "útvar byl rozpuštěn pro nezastavitelný záchvat smíchu, jinak se za mé služby nic zvláštního nestalo."

Strašný tohle mít napsané v zákoně, logika hadr... ženská kolikrát není schopná přeprat v parku ani chlapa v baloňáku když jí ukazuje klobásu, a má to nandat nějakýmu chlapákovi který je profesionální voják? Jako ať si ve zprávách tvrděj co chtějí, ale rusáci mají stálou a profesionální armádu, mě se ani nijak nechce věřit, že by museli při těch počtech povolávat brance. To je pro mě stále silně nepotvrzená informace. Ten stát nemá ani základny po celém světě jako jiní švábi ehm ehm, a přesto mají armádu o počtech jaké mají. Opravdu by povolávali z řad občanů? Když válčí na území nula nula prd? Kdyby polkli půlku Polska, a zevlili u hranic se Slovenskem, tak neřeknu, ale tam na tom kousíčku země? Pro mě není důvod věřit že tam bojují nějaké povolané nuly s měsíčním výcvikem. A stejně jako nejsem cvok co skočí mezi dva ožralé idioty jak si dávají po tlamě, tak do tohohle mě taky nikdo nedostane.

Naštěstí, pro mě bude lehký dostat paragraf na hlavu😎, od doby kdy je Klinger alá M.A.S.H. v armádě vlastně jen roztomilým standardem (v USA je i chlap v podpatcích pořád bojeschopný) , tak pochybuji že pro konspirační teoretiky najdou v armádě pochopení.
Asi si pustím Černý barony 🤣, je pravdou že bych možná v naší armádě zase až tak moc nevynikala...



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Ano, samozřejmě že ženy se uplatnit dají. Za druhé světové války kdyby nebylo ani tolik žen podporou v armádě tak by to tak neklapalo, neměli by jednoduše dost lidí na obsluhu. Proto jim ta mašinérie taky jela jak namazaný stroj - vojáci dělali co měli a o ostatní se starali zmobilizovaní občané. Ale abych tady šla chránit nějaký úkáčka zatímco jejich BMW zevlí někde zadarmo na modré zóně... tak na to jim můžu zvysoka... 💩

Dobrovolná mobilizace jde mimo mě, tu ani nepočítám protože to je mi jedno, i teď se sem tam nejdou idioti co tam šli, ačkoliv tu mají rodiny, tak bojují za něco co není ani jejich vlast, ani jejich starost...
A kdyby byla povinná tak prostě si vezmu morálku černých baronů jenom z principu, že já sama od sebe prostě nemám povahu být v nějaké válce která mě neohrožuje a kterou jsem nevyvolala. Já přesně nemám důvod se bránit, nemám totiž pocit že náš stát by byl napaden. To, že si fialka říká o napadení ruskem, no, to bych řekla že je vlastně i okatě vyprovokované a pomyslím si že čím méně lidí si bude s fialou na tu válku hrát, tím lépe, k tomu bych se nepřidala. A z toho důvodu, i když by fiala a spol do války vytáhli, pořád mám za to, že protože pár debilů Rusko provokuje, má vlast není ve válce. Ve válce jsou ti idioti kterým by mělo být už dávno sebrané české občanství, měli by být davem vyobcováni za hranice jen v trenclích, nebo namazaní medem někde v Tatrách přivázáni ke stromu. Když by se mluvilo o napadení vlasti, to bychom si tady museli prostě v poklidu slušně žít a museli by přitáhnout náhle nějací Hunové, to je pak napadení. A to by se ve mě krev vařila a samozřejmě že i kdybych měla jen někde vykládat zásoby tak by se to týkalo i mě. Ale když si parta loutkovodičů dosadí do mocenských pozic pár provokatérů kteří už rok tvrdí "jsme ve válce" i když válka je někde na druhý straně Evropy a vůbec se nás netýká, tak je opravdu neberu vážně. A stejně vlažně bych brala i jejich příkaz mobilizace. A proto si myslím a doufám že s tou mobilizací tady narazí. Stejně má plno lidí po očkování děsné problémy a lidé kteří nešli na očkování mají na tohle dost podobný názor. Horší by bylo, kdyby bylo napadeno Slovensko, tam jsme totiž hodně spjati krví i v současné situaci, rodinná provázanost tady za těch 30 let absolutně neopadla, jsou stále naši bratři a tam už by to bylo jiné. Ale to se prostě neděje takže ty kecy od fialy jsou prostě jen maniakální proslovy.

A tak, proč je vojna vůbec mužská záležitost? Aby se chlapi soustředili na co mají. Jen v Severní Korei tohleto tak úplně neplatí, protože tam jak mají letitou povinnou vojenskou službu, tak zcela záměrně je tam počítáno i se ženami, aby chlapi upustili ventil a lépe se to skryje ve smíšené armádě. Celý národ ostatně je s tím už smířený, že tohle se tam běžně děje a berou to jako fakt, se kterým nic neudělají. Tam je ale jiný level nelidskosti.

Tady je to ale jiné, prostě nevidím důvod abychom šli do války jako národ, ani jako ženy, proti státu který nám nic neudělal. Jsme ve válce - ale spíše našich politiků proti vlastním lidem zatímco se nás snaží přesvědčit o opaku. Naše válka je spíše občanská a je čistě naše vnitrostátní, my si nemáme s žádným jiným územím co vyříkávat. Tady si potřebujeme akorát vnitrostátně vyříkat mezi sebou jestli necháme sebou vláčet skrz partu podplacených blbců, nebo si konečně vezmeme otěže do vlastních rukou. Tipovala bych že s vyhlášením povinné mobilizace by se to spíše zvrtlo ve vnitrostátní občanskou válku.

Stejně je úsměvné - není náhodou v pravidlech NATO že vlastně při našem napadení by nás měli bránit jiné státy? Neznám přesnou povahu tohoto úvazku, právníci by jistě osvětlili ale podle mě, by součástí té dohody o ochraně bylo samozřejmě i automaticky něco jako pravidlo že taky si nebudeme vyhlašovat válku kde komu. K čemu by NATU bylo, aby měli v úmluvách stát který si vyhlašuje válku zleva zprava a furt by ho chodili bránit že? Něco takového v těch dohodách bude, že nemůžeme nic vyhlašovat sami. Vážně je náš stát jako štěkající čivava, která reálně nás nemůže zatáhnout do žádné války, pouze by mohli vyprovokovat Rusko k útoku a snaží se toho docílit právě těmahle kecama, dotováním armády ukrajiny a zásobami. Ale prostě pramen vyschl, naše armádička cokoliv jim dala, to je dávno fuč. Nemáme na to, abychom vedli válku, co jsme měli, bylo posláno pryč. A ten jejich blbej zákon o posílání vojsk někam? Nemáme s ukrajinou žádný právní závazky, můžem posílat max. dobrovolníky ale podle paragrafů tam poslat někoho povinně by šlo jedině při vyhlášení války, a to si myslím že není zase v paragrafech NATO. Jinými slovy, jim nezbývá než nahlas štěkat o válce, ale reálně jí vyvolat nemůžeme, máme svázané ruce. Naštěstí, Rusko už kolik let dokazovalo svou trpělivost a určitě chápe zrovna tuhle pozici - že je to jen postoj ale na nic se reálně nezmůžeme. Trpělivě si počká, možná až pojdeme na chudobu a hlad, nebo až ty zakomplexovaný idioty z vlády sundáme. Kdybychom totiž mohli tohle reálně udělat, tak už bychom ve válce opravdu byli, zpočátku byla podpora daleko větší než dnes. Dnes už totiž plno idiotů ví, že natahat si sem ukrajince byla blbost.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2023 >
<reagovat 
Mirdad (Občasný) - 16.1.2023 > Na ně zapůsoběj Černobylsky zářivě tak brzy hurá na onko :)
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 16.1.2023 >

https://fb.watch/i5kYyBNt_T/


Wooooow .... woooooooooooooow

By mě zajímalo, jestli v tý televizi ještě pracuje 😅

Každopádně ultrawow
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 >
S. Válková

https://www.indigovyzpravodaj.cz/clanky/clanky/jak-prezit-transformaci--jezdce-apokalypsy-a-dalsi.html

1) ehm, ona se bojí algoritmů které pročítají kecy o bílejch kloboucích? tak toho se asi nemusí vůbec bát, tyhle zprávy reálně ani FB nemaže, vůbec se neobtěžují! už to je červená varovná kontrolka!

2) "to nám přinese finanční úlevu a jistou změnu podávání zpráv v informačních prostředcích. Většina běžné populace však bude zděšená. My máme být v klidu."
- tak ironicky tato věta mi zní jako něco co jede gesara nesara a z toho v klidu rozhodně nejsem. Jistě, samozřejmě, zhroutí se finanční systém a lidi od ezo scény se bát nemusejí - patrně budeme žvýkat na jaře trávu a přežijeme. O svých pochybnostech tohohle systému jsem už psala, podle mě je to prasárna z NWO, nepotřebuji platit zlatem, je mi jedno jestli platím zlatem nebo mušlema, hlavně když funguje jakýkoliv výměnný obchod a je s čím obchodovat... a jelikož tady kosí slípky a všechno jídlo hnije někde v konťácích na dálnici, tak tohle ani zlato nezachrání, zlata se nenažerem.

3) "Je tady možnost změnit časovou linii z verbování do armády pro válku na verbování do kosmické objevitelské armády, na způsobu Star Trek. V rámci časové linie se zde může projevit oboje. Ale závisí to na většinové populaci, co si vybere."

- tak toto je asi v přímém odporu s tím co tvrdí PřilítliMimozemšťani a GF, čemuž taky věřím, že lidi evidentně nejsou připraveni si jít hrát na star trek... A pokud by někdo nakládal stáda kraviček do létajícího talíře, tak leda aby měl do spíže na cestu... Určitě vidím cestování vesmírem jako super zábavu, když tady neumíme po sobě ani uklidit planetu, co se odteď budem chovat k planetám jako k hotelovým pokojům? Přijet, ožrat se, všechno zprasit, poblejt kde co a druhý den sbalit kufr, odevzdat klíče a nějaká uklízečka to dá do pořádku? eh...
A co jako půjdeme objevovat? tohle je opravdu docela zvláštní informace


4) "Události, které se spouštějí ve většinové populaci, jsou dané součtem výběrů svobodné vůle jejich duší. Takže se jedná o počet duší, kteří si vyberou prožití nějaké budoucí události. A pokud jsou světelní pracovníci na počtech stále v menšině, tak nám nezbývá nic jiného, než se povznést do jiných energií a pozorovat sebezničující charakter většiny lidí a rozpad současné civilizace, smrt mnoha lidí a jejich utrpení. A to probíhá, nebudu vám tady tvrdit, že všechno je růžové. Není to růžové, žijeme v dobách, kdy mladí a zdraví lidé z ničeho nic páchají sebevraždy. "
- asi to jediné s čím souhlasím a mám v plánu, i když taky jen na 50% - já totiž kde můžu, tam pomůžu, a ne že si budu vibrovat na růžovém obláčku a brát to na neutrál, Kde cítím, že si to mohu dovolit, tak tam přiložím ruku k dílu, když cítím že ne, že tam to už nemá smysl, tak na to kašlu, ale být "jen pozorovatel" co se týká fyzické roviny je tak trochu blbost. Sem jsme přišli přeci věci ovlivňovat ne? pozorovat se dají i z té XY dimenze, kvůli tomu jsme se sem snad nevtělovali ne?


5) "Kromě toho mám v obýváku 14 oltářů a mnoho a mnoho kamenů, které stabilizují energetické toky čchi energie, která prochází tělem." - to maj ezo obchůdky ale radost... 😅😋




<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Taky si myslím, že zdraví je ukazatel "kterým směrem člověk jde". Proto se už asi ani tolik neukazuje.


<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 19.1.2023 >

https://bezpressu.news/videa/bill-gates-a-who-provedli-simulaci-pristi-pandemie-2025/

uff, nebudou moc prostoje že...

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 >
<reagovat 
čtenář Vašo od Zvolena - 21.1.2023 > No už si teda nemyslím, že Vy ste Julián (no ak ste členka Juliánovej party, to je mi jedno)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 > čtenář> 

A co jako? Proč by mě měly zajímat vaše fašistické mentálně opožděné procesy ve vašem mozku?


<reagovat 
 Čtenář - 21.1.2023 > čtenář> Toono, neprovokuj ju už
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 >
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> Nad tím taky přemýšlím, jestli tohle nedělají naschvál, aby honem honem milovníci UA a očkovanci, kteří nesnáší tuhle zemi a jsou úplně zmanipulovaní vezmou se slovy hurá, jdem postřílet na frontu pár rusáků, tady zůstanou jen několik set tisíc očko ( když zapoctu uli vlastní rodiče a pár známých) zůstane sedět doma na pr*eli. Možná na to něco bude. Ještě bych tam přihodila ty naše politiky, kteří řinčejí zbraněmi ( nemyslím to doslova) a řvou, kopou kolem sebe, ničí, plundrujou naší zem, ničí tady všechno.
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > VOLBY jako hra na pachatele, oběti a svobodná vůle (VOLBA) z energetického hlediska.

Pachatel vytvořil a realizuje (skrytý) ničivý plán.
A protože zná fungování Zákona nejvyšší spravedlnosti, učiní vše, aby jeho potrestání bylo nakonec co nejnižší… stačí mu k tomu souHLAS, nebo nesouHLAS objeti ve volbách.
(volby = jeho hřiště, jeho pravidla)

V obou případech se ve volbách stává pachatel vítězem, protože získal díky jejich svobodné vůli (VOLBĚ) vždy HLAS VŠECH. Jeho trest bude díky tomu nižší a nadále může realizovat svůj ničivý plán (svoji vlastní tvorbu).

Oběť která VOLILA, tímto aktem DALA zástupci pachatele svůj souHLAS s realizací ničivého plánu a stává se z ní spoluPACHATEL.. svůj potenciál vlastní tvorby (změna plánu) promarnila… ale protože neví co činí, její trest bude nižší.

Oběť která neVOLILA, tímto aktem neDALA zástupci pachatele svůj souHLAS s realizací ničivého plánu. Také se z ní stává spoluPACHATEL.. svůj potenciál vlastní tvorby (změna plánu) promarnila… a protože věděla, co činí (haha, na mě si nepřijdeš, já tvůj skrytý plán už dávno znám, vše je to zmanipulovaný a výsledek neovlivním, mám lepší věci na práci atd.) dostane nakonec trest nejvyšší.
Proč?… protože zná ničivý plán pachatele a přesto se mu nesnažila nijak zabránit.
Ale snažila! Tvoří si přece svůj vlastní plán (krásný – opak toho zlého).
To ji budiž ke cti, ale pravidlem hry bylo použít k tomu hřiště pachatele !… tak dobrá, trest bude tedy za tu snahu nižší.

A náhle tu není žádná oběť, jen pachatelé… jak geniální a smutné zároveň. Změna ničivého plánu se tedy nekoná a ve výsledku budou všichni po zásluze potrestáni.

A jak z toho ven? Pokud se chceme dostat z těch hoven, je tedy nutné zvednout zadek, dojít na to jejich hřiště a VYJÁDŘIT při volbách SVÝM HLASEM (písmem, myšlenkou) SVŮJ vlastní PLÁN (tvorbu, touhu, chtění)… návod jak na to naleznete zde:

https://www.ragauian.cz/svoboda-volby-a-karmicky-zakon-nejvyssi-spravedlnosti-zamysleni-nad-podstatou-voleb-z-duchovniho-energetickeho-hlediska-je-ritual-svobodnych-voleb-jen-okultisticky-trik/
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > Okopírováno :
Kiana:
jestli už jsem někoho zabila nebo jestli si myslím, že jsem kočka (aby věděli, ke komu mě mají posadit – byla tam totiž holka, která si myslela, že je kočka a jedla jen kočičí žrádlo z misky a další holka se zase chlubila vraždou – dělala předtím ostrahu při převážení peněz a někdo je chtěl okrást). Také byl ve firemní kultuře nezávazný sex a jedna nižší šéfová říkala, že má tři sexuální otroky (dospělé spolupracovníky) a že s dvěma z nich spí ve trojce. Jinak (ještě kromě podpory LGBTQ a pár dalších věcí) to tam vypadalo vcelku normálně.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2023 >
<reagovat 
 Marianna24 (Stálý) - 22.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> ❤❤❤
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2023 >
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 16.1.2023 > Chtěla jsem se zeptat, jestli je v nás, myslím v té 1 / 3 lidí i Duch husitů a Mistra Jana Husi.
Cukřenky, díky Kiki za to označení zase kejhaj, že Babiš je bílý klobouk, že byl vyměněn. Pak tahle informace viz. Odkaz https://tadesco.org/za-nasimi-zady-se-deji-veci-je-to-smutne-cteni/

A tady je celkem zajímavý článek https://tadesco.org/konflikt-rusko-a-ukrajina-je-aj-subojom-dvoch-bojovych-magii/

https://tadesco.org/davos-v-krizovem-rezimu-ocekavany-konec-globalizace/

PřilítliMimozemšťani děkuji za Tvoje články. Dozvídám se spoustu věcí. Jen v některých věcech mám trochu trhliny. No, od článků lisy renee, které taky čtu, a prostě i její a Tvoje informace se v něčem rozcházejí. Nevím jestli GF ví o lise renee, zákony jednoty. Esfoundations.com právě, že v tom je pro mě samotnou trochu bordel,nevyznam se v tom. Hlavně články od bartoll.se vím, že temní, ti zlí prostě jedou ty akce podle numerologie, satanismu... Ale je v tom problém, je to tam i proti Rusku, proti USA, spíš z pohledu střízlivýho člověka, nebo diváka. Vím, psala jsi to, že i Rusko v něčem jede podle not NWO, a zase v něčem jiným proti NWO. Díky za Tvé články.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2023 >
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 16.1.2023 > ma.ni.> 


Četla si Zákon Jednoty?
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 16.1.2023 > ma.ni.> 

Uff, upřímně? Ani se mi nechce ty kecy od tadeska už číst s plnou pozorností. To o Babišovi se vylouplo po prvním kole voleb tato informace? hmm zajímavé... ne, prostě Q a potažmo tadesco většinou jen sledují co se děje právě nyní, a snaží se na to vždy nějakým způsobem chlácholivě navléknout nějaké "zaručené tvrzení" ze zákulisí. Reálně, můžeme této informaci uvěřit a za půl roku, za rok, podle toho jak bude Babiš jednat, uvidíme nakolik je to pravda nebo ne, protože promlouvají činy, ne tyhle kecy. Tady bychom se zase cyklili v tom kolečku že mu tedy dáme tu důvěru a uvidíme,....a pak budeme hooodně překvapení když on ukáže jak moc jsme mu u prdele. Opravdu nejde v zájmu vyššího dobra jít dělat prasácké věci, něco jiného je když se duše rozhodnou samy odejít, ale když je někdo háže do masokombinátu, tak si ten čin nemůže omluvit žádným tvrzením o tom že vlastně koná dobro.

koukám na zprávy které jsou zveřejněny po prvním kolem voleb na tadescu :
Davos v krizovém režimu – očekávaný konec globalizace
Blíží se blackout – pouze jedna třetina lidí v Rakousku je připravena
Za našimi zády se dějí věci, je to smutné čtení…

a před volbami? nic, ticho po pěšince protože tehdy se nevědělo kdo proleze do druhého kola...

pro mě je tohleto nípání se v podružných detailech akorát odvádění pozornosti, falešná naděje a udržování v tom oparu že to někdo za nás vyřeší.
Jestliže je Babiš bílej klobouk, očekávám od něj to co mu navrhla veřejně Hamplová - ať se omluví občanům že do nich pod nátlakem jeho vláda rvala vakcíny, ať označí všechny zrádce ve vládě kteří se zaprodali, ať se ukáže.

cukřenky budou samozřejmě kejhat, hejkat, bečet a bučet cokoliv, čím si mohou ospravedlnit fakt, že volili menší zlo a že nedokázali nějak moc veřejně dát najevo, že kandidáti z řad lidu se do voleb vůbec nedostali...to bylo planých nadějí že do toho šli lidi kteří mají tvář v alternativě že... a hle, NWO jim to zatrhlo elegantně tím, že nechalo podpisy přepočítat nějakou firmou která sídlí na Kajmanských ostrovech nebo kde... a cukřenky si povrchně vlastně řeknou že "tak to prostě mělo být", sklapnou uši jako Baudyš a jdou volit tedy menší zlo které jim nabídne NWO. Žádná z nich by předtím Babiše nevolila, kdyby byl výběr že se do prvního kola dostanou všichni kandidáti, kteří se přihlásili... a teď ho budou nazývat bílým kloboukem? omluva pro vlastní zaslepenost...ať jdou do prdele





<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 16.1.2023 > Kiki_> 
Viz tohleto
https://www.facebook.com/cecilie.jilkova/posts/pfbid02f1AM8JYqVCNwSx81d1CG7CD29c6wBfn4TVrHC8UUynH3oxG7WbQHFqdNkECybdjzl

Babiš i Pavel jsou oba z jednoho těsta a vyrostli v dost podobných podmínkách, teď na sebe vytáhnou takovou špínu navzájem, protože samozřejmě pro ně bude důležité si urvat to křeslo. I alternativa bude zasypaná nejrůznějšíma kecama, a cukrátka si zavaří palici nad tím vůbec přemýšlet.
Už jenom v tomhle videu jsou natolik protichůdné informace, že to stačí na bolehlav jako prase.
1) člověk z mainstreamu samozřejmě je naočkovaný tvrzením co je ruské = je špatné, sláva ukrajině!, takže když ve videu zazní, že Pavel je vydíratelný Ruskem, tak hned fuj fuj toho volit nebudeme.

2) člověk z alternativy si může říct že ano, bingo, mít prezidenta, který je v područí ruska je výhra. A hádejte, toto video na mě vykouklo z alternativy.

Jenže, všechny tyto informace ve videu jsou vytrženy z kontextu a jsou jedním úhlem pohledu. On si z ruské vydírací taktiky nemusí dělat vůbec nic, stejně je zradil a u pozic armády a Nato měl teplé místečko. Lze tedy předpokládat že NWO na něj taky nic nemá? Je to blud...


A tahle myšlenková smyčka je neřešitelná protože stejně jakožto voliči máme málo informací a bohužel ani jeden z kandidátů nikdy nemluví pravdu, vždy jen líbivá hesla - to oni stejně musejí, protože za někoho kopou a ten někdo by je stáhl z kampaně sotva by odbočili od předepsaných notiček.

tohle nemá řešení. řešením je si uvědomit, že loutkovodič se nemění, měníme jenom loutku. A teď bude o nich obou taková záplava zpráv aby je lidi volili z nejrůznějších důvodů, hlavně aby se zapomnělo že už nyní existují důkazy o neférovosti voleb. Cukřenky budou si hledat omluvy, výmluvy a tvrzení aby si našly důvod jak přesedlat na jednoho ze dvou určených kandidátů, a minulost? Ta je pasé, proč se namáhat. to samé s covidem, kdo to zpětně řeší? nikdo... neřeší se ani nařízení, ani roušky, ani zdravotní újmy...nic... zameteno pod koberec, pozornost přesměrována, cíl NWO splněn - odvést pozornost jinam



<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 16.1.2023 > Kiki_> 


Andrej .... bílej klobouk ... nebo dokonce KLON bílejch klobouků 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

To neeee.... že ne?

Opravdu to chce mít v palici slušnej septik věřit takovýhle sračce 🤗

Ale ..... lidi to jedou 😁

Popravdě už ty dvě slova (bílej klobouk) uplně nenávidim. Tolikrát to bylo ojebaný do ánusu, že už to nemůžu ani slyšet.
Tvl .... bílej kobouk ... už mi to zní jako "kokot", "hromada sraček", nebo tak nějak podobně.

Zašlo to tak daleko, že bílej klobouk už je i ukrajinka co nám vytírá barák.

Pomoooooooooooooc!!!!
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > Kiki_> Já Tě chápu, dala jsem s pocitem, že trošičku ten článek něco malinko dá. Zákon jednoty, myšleno od spisovatelky ayshany Deane, nebo jak se to píše. Jsem trochu četla, je to složité.
Pak tyto volby, jsou nejhorší, snad muj kratkej život. Rozdělují média, poblitici, i ti dva finalisti a jejich kecy lidi. Mám pocit,ze tohle co se děje, hlavně to bude eskalovat od pondělka příští týdne, že se něco v pozadí děje, všichni čumí na ty dva rozhádaný blbce, na média, uřvaný reportéry a moderátory. Ale mám pocit, že i v naší rodině, viz. Jak psala PřilítliMimozemšťani, můj brácha, je ročník 1986, pochází z malého města. Ve svých 20 let si sbalil saky páky a zmizel do prahy. Už tam žije 16 let, pomalu to bude 17. Stal se z něj Pražák i okolo poblitiky, všichni, kteří v Praze bydlí, ta velká většina jsou z malých měst, nebo vesnic. Občas zajedu domů za rodiči nebo příbuznými mimo Prahu. Vidím to na bráchovi, že ( i když pracuje jako pingl ), tak se chová jak Pražák, který se tak pomalu narodil a nebo to byla x tá generace. Ne můj otec pochází z malého města, má mamka pochází taky z malého města za Českým Krumlovem. Já bydlím na malým městě do 5000 lidí. Velká města, či Praha, prostě nemám ráda. Můj otec bude spolu s mamkou volit babiše, já nechci volit, není výběr. Kdyby bylo, nejhůř, raději zemřu. Nechci žít v NWO. Modlím se, za solární záblesky, kdyby nebyly, tak prostě tihle očko a NWO poskoci nás zničí. Jsem sice ročník 1989, ještě jsem stihla pár měsíců v ČSSR, naštěstí vím, co byl za podvod sametová revoluce, můj otec, děda a můj prastrejda mi to vše říkali. Už mě tento systém nebaví, ale prostě ten solární záblesk je potřeba, vím, že mi to zabije moje rodiče, mýho bráchu a další příbuzný, a z 95 procent lidí, který znám.
Qtardi budou pořád hejkat. Nevím, zda li se se nějací v desítkách lidí probudí a uvědomí si, jací to byli de*ilové, stejně jako já. Tady jsou lidi znechucení, rozhádaný, viz. Můj otec a můj brácha a jeho přítelkyně, co by maloměšťák a naplaveniny z Prahy, to kvůli volbám. Tohle totálně rozděluje lidi, ne jako chudý X bohatý, veliký X malý, mocný X bezmocný, město X vesnice, sport, politika, ale i ezo scéna. Je to tady strnulý, lidi, kteří ví, jako tady, tak prostě neví co mají dělat. Chybí motivace, ale i když je, tak bohužel z druhý strany buď zmanipulovaný rádoby Češi milovníci UA a rádi by bojovali, anebo NWO a jejich loutky.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2023 >
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > DELTA 2> S čím další vylezou. Ještě jsem jsem docukřenkovala na podzim 2021,ted jedou fakt bomby. Chvílemi je to k smíchu, chvílemi je to ťuky ťuk na palici a člověk má pocit, že se jim mozky nějak rozplizly.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 22.1.2023 > ma.ni.> 

Případu s tvým bráchou rozumím - protože je tady vážně málo rodilých pražáků, ve městě žijí jen naplaveniny z jiných měst či venkova, prakticky všichni které jsem znala z Brna a studovali v Brně, nyní pracují v Praze. Pražáci zase všeobecně většinou zdrhají do středočeského kraje aby byli v dojezdové vzdálenosti do práce, ale vědí, že se tam žít (pro ně) trvale nedá.
Ona Praha podle všeho měla být pouze městem, kde ale nebylo cílené aby bylo takto velké město. Měla nést jisté energetické prvky, důležité v krajině, asi nejlépe o tom hovoří Kryštof Koucký když popisuje pravou a levou mozkovou hemisféru a jak to pasuje na pražskou krajinu. Karel IV s tímhle uměl pracovat a chtěl z toho udělat něco víc, v dnešní době to bylo zneužito, místa na těch hemisférách přestavěna, energie přeroubována a protože Praha je takový krajinný vysílač sám o sobě, tak to bohužel obyvatelé skrze sebe promítají. A nejvýrazněji je to cítit zrovna na těch lidech co se sem podle rozkazu NWO přistěhovali. Pražáci oproti tomu když mohli, zvedli kotvy a frr pryč. Protože to už tady bylo pro ně neúnosný. Bohužel, jediné místo, které není evidentně ovlivněno takovým stylem je Vyšehrad, možná tak Divoká Šárka a nějaká další místa, kde se nestavělo v poslední době nic nového a kde tedy náckové neprovedli žádné změny. Taky proto citliví lidé jsou alergičtí na cokoliv, co se v Praze boří a na tom místě se staví nějaká skleněná krychle, a omluvný kecy že ta krychle bude jen "5 pater do výšky a nebude to rozhodně kazit panoráma města", to jim nebaštíme, prostě cítíme že je to špatně. Chtělo by to dalšího Karla IV, který by tomu rozuměl a dal město dohromady, developeři tu řádí jako černá ruka. Kdyby se tady tyhle místa vyčistily, to by se to dobře dejchalo i zbytku republiky, protože ten jde za tímhle povozem.
Ale to je jako s velkou pyramidou v Gíze - když byla postavena, byla to továrna na energii a lidé z ní měli energetický profit, pak se někdo postaral, aby byla vypnuta, pokud možno utlumena aby lidé byli ovlivnitelnější. Egypťané mají kliku, že s tou pyramidou se víc než jí vypnout udělat nedá - i tak tisíce let poté je stále prozářená a oni stále mají užitek ze zbytkové energie. Praha má tu smůlu, že to není tak staré město jako pyramidy, a tedy nestihla nakumulovat takové záření a navíc se dá zásahy do ní (architektonický i energetický) značně ovlivňovat obyvatelstvo i celkové energie, takže nejen vypnout ale zcela překroutit a to je už zajímavý profit pro NWO (proto sem taky tak ochotně sypou dotace na nové stavby). Že se o Prahu zajímali náckové prostě nebylo náhodou. U pyramidy to nešlo, tu by museli zbořit celou, ale kde bylo město Achetaton, tak to jo, to tehdy temný frakce rozebraly do základů, tam se s tím nesrali. Bylo pro ně nežádoucí aby vůbec takové místo existovalo a přetrvávalo.

Mimochodem, to rozdělování - rozděl a panuj, platí prostě ve více oblastech než jen ve volbách, přesně - města vesnice, Praha / Brno, bohatý / chudý / starý / mladý...tohle média jedou posledních 20 let a zažralo se to do podvědomí lidí a žije si to tam. Lidi si to ani neuvědomují a přesto to v sobě přijali jako vlastní názor. Nenadělá se nic, musí jim to z hlavy vyšumět, nebo musejí odejít.




<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Přesně tak, stejný dojem, je to taková už na 4x obrácená psychologie i bez toho že by alternativa do toho vůbec pletla nějaký bílý klobouky, to už mám dojem pak že je to vyloženě psychopatická mánie.

Jak říká Delta - podle Q je asi každá uklízečka čísnký špion z filmu Johny English... a překonspirovaní zmatenci se pak vrhají na kde koho, a kde co s tím, že "Q o tom tvrdí...."

Prostě je dostává ta informační válka, je vidět že jsou zmatení, přespříliš důležití a ztratili takový ten selský vidlácký pohled na věc. V nastalém zmatení někteří z nich se prohlašují za živé bytosti a jdou si na to se systémem vyřizovat papíry (dobrá ironie 🤣), někteří se už učí jazyk jako je sepatas, gána a sračky ze kterých se mi protáčí kufr, posílají peníze nějakými zadluženýmu sexuálnímu prasákovi a ani jim není divný že on týden na to začne jezdit v podezřele luxusním žihadle. A kdeže se má stavět ta jejich slavná vesnička? Ta slíbená komunitka? už někdo udělal první výkop? Nezmínila se o tom Křešovka někdy někde? Vidlákovi by tohleto došlo! Cukřenky si svůj omyl musí omluvit bílejma kloboukama a zákulisním scénářem tak složitým, že je to na palici... a zvládnou to bez jediného důkazu.

Ironicky, vidlák je v tomto ohledu moudřejší. Ti už vědí, že ta ptačí chřipka je zase hovadina - protože za hranicema v německu z toho nedělají vůbec žádnou vědu, a navíc neměli žádný úhyny, jenom přišli lidi z laborky, vzali pár vzorků a hned to začali mydlit. A vidlák? Tomu dojde že kde nejsou úhyny, není žádná nemoc. Někteří doktoři jsou tak chytří až jsou naprosto debilní. I kdyby tahle nemoc byla reálná, tak je opravdu řešení vymlátit zvířata? Což takhle si počkat, až zapracuje evoluce a vyvinou si na to odolnost? Ne, jednou to v krvi mají takže vyzabíjet... ale pokud by podle tohoto scénáře měli jet i covid než byla nějaká vakcína - tak se tu vraždí i zdraví lidé pokaždé když někdo kýchne. Holt, slepé poslouchání nějakého nařízení - raději budeme zabíjet zvířata když nějaký čínský test ukáže čáru na lakmusovém papírku. A cukrová panenka řekne "nevěnujte pozornost negativnímu"... wow!

Babiš je z nich nejmenší zlo, ale stejně to není dobrá volba - on má taktéž zájmy v německu, má tam plno podnikání které mu tam sypou eura. V české ekonomice už víc dosáhnout nemůže, trh je plnej všeho od něj a naše ekonomika jde do hajzlu. Oproti tomu když bude vybírat mezi svou ekonomikou tady nebo v německu...? Tak já mám svůj tip jak se zachová. Opětně - má sice vlastní zájmy, ale i ty jsou bohužel posazeny na tom západu, takže v tom nevidím rozdíl a proto je i pro mě jeho volba zlem. Sice menším, ale pořád zlo.

A právě několikrát obrácenou psychologii vůbec nemá smysl se snažit ani pochopit, to je zbytečný. Lidi se tu zamotají v téhle volební kampani úplně stejně jako řešili statistiku covidu každou hodinu, počty nakažených a hospitalizovaných a jiná vygenerovaná čísla (volební průzkumy jsou vygenerovaná čísla - jen podvědomě připravují lidi na to koho nevolit, a aby nebyli moc podivení nad zvláštním výsledkem který jim pak po volbách předloží) - pomohlo jim tohle informační pátrání? Ne, jen při tý honbě za informacemi nahltali sadu dalších podprahových zpráv o vakcíně. S ukrajinou to samý... u voleb, to samý, jsou tam ještě podprahové zprávy které programují do budoucna. Řešením je se na to nedívat, vykašlat se na to. A kdo věří, že je takový superman, že může odolat, tak je akorát namyšlený blázen. Z té televize je to frekvenčně cítit - jakmile je v místnosti zapnutá, narušuje to pozornost všech přítomných, neustále mají tendenci věnovat pozornost tomu, co v té televizi je a méně vnímají hovor s jinými lidmi. A nejhorší je to mít zapnutý "jako kulisu" a podobný žvásty.



<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 23.1.2023 > Kiki_>


Je to hrozné, co nám s tím městem dělají.
Přesně jak píšeš ... uplně cejtim, jak ty nový developerský výstavby narušujou a bořej energie jednotlivých míst.

Já bydlím na kraji ... v místě, kde se žilo už v pravěku/starověku. Energeticky mi to vyhovuje a neměnil bych. Přesto, ikdyž je ta nová zástavba opodál, je trochu cítit to narušení ... i ta nová náplava co se sem nastěhovala to tu na jistejch úrovních mění.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 25.1.2023 > DELTA 2> 

Tak on třeba Hitler měl taky veeeelké plány s přestavbou Prahy, asi bych je měla někde vydolovat a porovnat, jestli čirou náhodou je postupně nerealizují lidé z jiných důvodů, věřím tomu že jo, ale nepátrala jsem po tom, jenom to cítím. Měl prostě zájem si tady udělat ta nastavení podle svého, proto se o Prahu vždy politicky přetahovalo.

Mě nejvíc nakrklo, jak jebali do Karlova mostu pod záminkou že byl poškozen povodněmi a potřebuje opravit. Kulový, kde byl poškozen? Leda houby, navíc jsem ty opravy viděla - zvenčí obměnili sem tam nějaký ten kámen, dovnitř lili nějaký smradlavý beton, otevírali to zevnitř, kolem pilířů a částí které jsou nejvíc vystavěny řece se nedělo nic tak zásadního. Ta jejich "oprava" sloužila něčemu úplně jinému.

A věřím tomu, že fáze odkupu nemovitostí pod rouškou "my vám ulehčíme od majetku" má taky svůj cíl si to tady přestavět podle svého. Jsou místa, která se mermomocí snaží dostat do rukou lidí, kteří je vědomky či nevědomky chtějí chránit. Nebudu víc rozepisovat veřejně, stejně by to bylo blbě pochopeno. ale pošlu s SZ dyštak tip, kam se můžeš zkusit jít projít a které je docela schované a unikátní.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Promiň ale v tomhle ti budu trochu oponovat, je vidět že nemáš přímou zkušenost s majetkem vráceným v restituci. To, že se o něco "stát staral", nebyla žádná výhra. Nebyla totiž motivace se o něco starat. Dneska jsou i podnikatelé, kteří pro své podnikání žijou v tom dobrém slova smyslu. Copak neznáš žádného podnikatele co dává do svého projektu kus ducha? Takových je, co koupili někde nějakou ruinu, přestavěli to a dneska jsou z toho pěkná místa s multifunkčními a nápaditými prvky. Já vím, že ti tohle nebude vonět jako příklad, protože většinou jsou to ta centra která nabízejí prostory pro přespání a sály pro jógu, ale většinou je z těch míst cítit, že lidi do toho dali srdce a překonali plno věcí, aby tady jejich duše dělala to, co jim dělá radost. A cokoliv, co je v rámci tabulek, omezení a nařízení, pro to nedává vůbec žádný prostor. Podle mě státní záležitost alá socík, to už bylo ale budoucnost to není, protože to brání kreativitě naprosto stejně. To jsme už zažili, fungovalo to tak nějak napůl, sice nebyli bezdomovci a na zaměstnanost to určitě bylo dobré, ale zase to znechucovalo a omezovalo všechny svobodomyslné duše, které prostě morálku mají a nepotřebují se na všechno ptát nějakýho zaprděnýho stranickýho úředníka, jestli mohou tohle přistavět, tohle opravit.

V realitě, ty zabavené a státem spravované majetky (i domy), měly nějakého správce který pobíral plat za to, že si hrál na uklízečku, sem tam opravil nějaký zámek v domě svépomocí ale na víc pomalu neměl rozpočet. Většina nemovitostí se vrátila v restitucích v dezolátním a neudržovaném stavu a kdyby se o ně stát "staral" do teď, pak by pravděpodobně musely už jít k demolici... Jasný, někteří vychcánkové když dostali nazpět takový majetek tak se z toho mamonu zcvokli, ale nebyli to všichni. Musíme se naučit o věci starat se zodpovědností a péčí, a ne že nás tady budou dávat furt do ohrádky smíš a nesmíš.
já kolem sebe mám podnikatele, kteří se snaží dávat do podnikání přidanou hodnotu a učí se to vést i podle vyšších principů, sebrat jim tu možnost je nesmysl. A podnikání, která tu přidanou hodnotu nemají, tak krachnou samy, už se tě děje. Jen lidi se teď horentně přeuspořádávají, přicházejí na to, kde je jejich místo - jestli v místě s přidanou hodnotou nebo bez ní. Ale tohle potřebuje svobodný vývoj.

Nemohu se vyjádřit o hospodářství, tam nevím jak to bylo, ale jakožto člověk, který kolem sebe celý život měl podnikatele - někteří začínali sami a někteří právě dostali tu možnost díky restitucím, tak vidím, že čím méně se stát do toho míchá, tím lépe. Stát to vždy tady posere nejvíc ve chvíli, kdy zvýší DPH, zavede prodělečné EET který je jen přezdívkou pro zadlužení podnikatelů když kupovali kasy a systémy na X desítek tisíc a za dva roky jim to bylo k hovnu a ještě se jim to nevrátilo tyhle náklady, a o lockdownech nemluvě...

Správce ví, že ho mohou kdykoliv přeložit, vyhodit a jeho milovaný projekt dají někomu jinému, ve věcech správy je každý nahraditelný, proto tam chybí ta motivace, zápal a dělání věcí s citem. Proto bych nerada, aby se místo majitelů stali správci, majitel má totiž jistotu, že on se o projekt může starat dokud si to sám neposere, nebo se nerozhodne jít dělat něco jiného.

Takže za mě ne, minulost už nevracet, nebylo to ideální, fungovalo to na půl plynu a z donucení. Kdyby to bylo tak moc ideální, tak by to v lidech taky zanechalo něco úplně jiného. V budoucnu bychom měli být schopni dělat kompromisy.

Jako, politici by zasloužili zabavit majetek, o tom žádná, protože to jsou stejně jen vykořisťovatelský trafiky, ale nemyslím si že tenhle trest si zaslouží i malí lidé, kteří si prostě rozjeli nějaký vlastní projekt a daří se jim. Ono totiž svobodné podnikání a nějaký vlastní projekt je v dnešní době naprosto JEDINÁ šance pro lidi, kteří už nemohou pracovat pro korporáty nebo pro manažery vyškolené podle americkýho stylu, kteří po zaměstnancích jenom dupou. Někdo už do takové práce třeba vůbec nemůže jít, protože pokaždé zažije akorát vyhoření a ten pyramidový systém prostě nedává. A takových lidí je čím dál více.

Politici by měli jít k lopatám, to schvaluji, ale zase poctivým lidem brát majetky? eh...



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2023 >
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Stejně nesouhlasím, nepíšu o žádný šlechtě, neznám nikoho kdo by vlastnil zámek a znám dokonce pána, kterýmu se to vrátilo přímo do rukou - žije tak dlouho, že mu to stačili jak sebrat tak vrátit, asi jsem divná ale do toho co popisuješ moje okolí vůbec nezapadá. Akorát že jemu to sebrali v novém stavu a vrátili jako ruinu, proto nic pozitivního na tomhle nevidím. On se akorát díval jak to chátrá zatímco se o to nemohl starat, nemá žádný šlechtický titul, a kdyby neměl tohleto vrácený tak dneska nemá jakožto důchodce ani na rohlík. Ony jsou totiž restituce a restituce - ty, o kterých se neustále píše a jedná se o zámky, jsou opětně jedno procento z celého celku. A netýká se to lidí kterým sebrali střechu nad hlavou, živnost a úspory v jeden jediný moment. a šlechta to celou tu dobu přečkala relativně zazobaná a pak měla ještě vatu na to se vůbec o restituce soudit - o státní památky které samozřejmě by už do soukromých rukou jít neměly. Ale ne všichni byli šlechtici a nebydleli ve státních památkách a stejně je stát obral a pak ještě popotahoval, a přitom nikomu nic neudělali.

A určitě mě nefascinuje představa že tady stát vlastní absolutně všechno, když je schopen všechno zaprodat do ciziny a pak si ještě půjčovat. NIKDO nemá prostě úctu k ničemu, co mu nepatří. A když se stát neumí starat absolutně o nic, tak by také neměl nic vlastnit.

A na celém binci kolem restitucí se určitě nedá stavět, že lidi nemají mít právo cokoliv vlastnit. Tohle je debata o ničem, dokud to budeme brát jako indiáni - těm to fungovalo byť nad sebou neměli žádný stát, tam to funguje, že všechno je všech, protože oni taky měli jenom týpí, to co měli na sobě, a řeku a loviště... tam se pak dobře říká ať je všechno všech... Ale dokud tu budou zákony na takové úrovni - že vám do chaty vleze zloděj a může vás zažalovat, že se tam zranil o nůž když lezl střešním oknem dovnitř... tak se vážně nemáme o čem bavit. Nedává to smysl.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2023 >
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > Kiki_> U nás je zámek, v 1948 si ho zabral stát. Do roku 1989 byl státní. Po resistuci se vrátil shebkům, co by posledním majitelů, v roce 2003 vrátili zámek zpátky městu. Předposlední shebka vyhodili v roce 1948 a byl k nelibosti místních lidech ubytován nedaleko, říkalo se, nevím, jestli je to pravda, lidé mu nějaký naschvály. 1948 - 1989 byl tam MNV. a pokoje pro ubytování. Po roce 2003 zámek byl a je dosud pro MěÚ, a od roku 2009 byla rekonstrukce zámku a přilehlýho parku. Vzpomínám si, že v příkopu pod zámkem byl šílenej bordel, zarostlý atd. Tak něco o našem zámku.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2023 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter