Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Evangelium z katolických kostelů, četba z neděle 9. října 2022
Autor: Peslov (Občasný) - publikováno 19.10.2022 (22:48:47)
Mám resty. Nezkrácená verze evangelia dle Lukáše (17), nezkrácená verze, četba ze Mše z katolických kostelů z 9. října 2022

1Ježíš řekl svým učedníkům: „Není možné, aby nepřišla pokušení; běda však tomu, skrze koho přicházejí.
2Bylo by pro něho lépe, kdyby mu dali na krk mlýnský kámen a uvrhli ho do moře, než aby svedl k hříchu jednoho z těchto nepatrných.
3Mějte se na pozoru! Když tvůj bratr zhřeší, pokárej ho, a bude-li toho litovat, odpusť mu.
4A jestliže proti tobě zhřeší sedmkrát za den a sedmkrát k tobě přijde s prosbou: ‚Je mi to líto,‘ odpustíš mu!“



5Apoštolové řekli Pánu: „Dej nám více víry!“
6Pán jim řekl: „Kdybyste měli víru jako zrnko hořčice, řekli byste této moruši: ‚Vyrvi se i s kořeny a přesaď se do moře,‘ a ona by vás poslechla.“
7„Řekne snad někdo svému služebníku, který se vrátil z pole, kde oral nebo pásl: ‚Pojď si hned sednout ke stolu‘?
8Neřekne mu spíše: ‚Připrav mi něco k jídlu a přistroj se k obsluze, dokud se nenajím a nenapiji; pak budeš jíst a pít ty‘?
9Děkuje snad svému služebníku, že udělal, co mu bylo přikázáno?
10Tak i vy, když učiníte všechno, co vám bylo přikázáno, řekněte: ‚Jsme jenom služebníci, učinili jsme to, co jsme byli povinni učinit.“



11Na cestě do Jeruzaléma procházel Samařskem a Galileou.
12Když přicházel k jedné vesnici, šlo mu vstříc deset malomocných; zůstali stát opodál
13a hlasitě volali: „Ježíši, Mistře, smiluj se nad námi!“
14Když je uviděl, řekl jim: „Jděte a ukažte se kněžím!“ A když tam šli, byli očištěni.
15Jeden z nich, jakmile zpozoroval, že je uzdraven, hned se vrátil a velikým hlasem velebil Boha;
16padl tváří k Ježíšovým nohám a děkoval mu. A to byl Samařan.
17Nato Ježíš řekl: „Nebylo jich očištěno deset? Kde je těch devět?
18Nikdo z nich se nenašel, kdo by se vrátil a vzdal Bohu chválu, než tento cizinec?“
19Řekl mu: „Vstaň a jdi, tvá víra tě zachránila.“




20Když se ho farizeové otázali, kdy přijde Boží království, odpověděl jim: „Království Boží nepřichází tak, abyste to mohli vypozorovat;
21ani se nedá říci: ‚Hle, je tu‘ nebo ‚je tam‘! Vždyť království Boží je mezi vámi!“
22Svým učedníkům řekl: „Přijdou dny, kdy si budete toužebně přát, abyste spatřili aspoň jediný ze dnů Syna člověka, ale nespatříte.
23Řeknou vám: ‚Hle, tam je, hle, tu;‘ zůstaňte doma a nechoďte za nimi.
24Jako když se zableskne a rázem se osvětlí všecko pod nebem z jednoho konce nebe na druhý, tak bude Syn člověka ve svém dni.
25Ale nejprve musí mnoho trpět a být zavržen od tohoto pokolení.
26Jako bylo za dnů Noeho, tak bude i za dnů Syna člověka:
27Jedli, pili, ženili se a vdávaly až do dne, kdy Noe vešel do korábu a přišla potopa a zahubila všechny.
28Stejně tak bylo za dnů Lotových: Jedli, pili, kupovali, prodávali, sázeli a stavěli;
29v ten den, kdy Lot vyšel ze Sodomy, spustil se oheň a síra z nebe a zahubil všechny.
30Právě tak bude v den, kdy se zjeví Syn člověka.
31Kdo bude v onen den na střeše, ale věci bude mít v domě, ať nesestupuje, aby si je vzal; a stejně tak kdo bude na poli, ať se nevrací zpět.
32Vzpomeňte na Lotovu ženu!
33Kdo by usiloval svůj život zachovat, ztratí jej, a kdo jej ztratí, zachová jej.
34Pravím vám: Té noci budou dva na jednom loži, jeden bude přijat, a druhý zanechán.
35Dvě budou mlít spolu obilí, jedna bude přijata, a druhá zanechána.“
36Dva budou na poli, jeden bude přijat, a druhý zanechán.
37Když to slyšeli, otázali se ho: „Kde to bude, Pane?“ Řekl jim: „Kde bude tělo, tam se slétnou i supi.“



Poznámky k tomuto příspěvku
Mister NS. (Občasný) - 23.10.2022 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 22.10.2022 > FAŠOS TU NECHCEME! ZENDRICH VEN, FUJ!!!
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 23.10.2022 > čtenář> Kresťania sú podľa teba snáď fašos, alebo ako to mám chápať, ty český trotel?
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 23.10.2022 > čtenář> Zeanddrich tu, ako sa zdá, ešte tak s dvoma troma ľuďmi Totem najviac drží nad vodou
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 23.10.2022 > Ja som to zažil na inom litwebe - ako sa tam nechá niekoho terorizovať pokojných užívateľov, rozvráti to celé spoločenstvo, a odradí to slušných autorov... Niečo s tým urob, či môžeš.
<reagovat 
Čtenář - 23.10.2022 > Pre všetky neznabohy, kópia z netu:

Georges Lemaître
Autor Teorie velkého třesku, vysvětlující původ samotného vesmíru, a katolický kněz v jedné osobě, věřil, že neexistuje žádný rozpor mezi jeho vírou v Boha, posmrtným životem a vědou. Georges Lemaître se narodil v roce 1894 v Belgii. O 37 let později přišel s ohromující myšlenkou, že expanze pozorovatelného kosmu začala explozí jedné částice v daném časovém okamžiku.

Jeho hypotéza způsobila revoluci v dosavadní kosmologii. Mnohým astronomům vadila představa, že by se měl vesmír rozpínat nebo, že celý prostor nad našimi hlavami byl stvořen v jediném momentu. Lemaître se ale odvolával na novou kvantovou teorii hmoty a své tvrzení podpořil pozorováními astronoma Edwina Hubbla.

Zároveň do své představy zakomponoval i příběh o stvoření, jak je vykládán Biblí. Podle ní Bůh stvořil nebesa a Zemi relativním mrknutím oka. Tato „zadní vrátka" jsou pomyslným mostem mezi teologií a vědou.

Cheryl Praeger
Rostliny, zvířata i galaxie nepřestávají překvapovat svou geometrickou dokonalostí, které se říká „zlatý řez“. To vede k přesvědčení, že je musel stvořit někdo, kdo měl cit pro symetrii. Věří tomu i emeritní profesorka matematiky na University of Western Australia Cheryl Praeger, známá svými pracemi v oblasti teorie grup, algebraickými teoriemi grafů a kombinatorickými návrhy.

„Před více než 2000 lety řecký filozof Platón řekl, že zkoumáme pouze to, co již bylo stvořeno. Od té doby vědci diskutují o tom, zda jsme to my, kdo vytváříme matematické pojmy, nebo je objevujeme," vysvětluje. „Podle mého názoru náš výzkum odhaluje to, co stvořil Bůh."
<reagovat 
čtenář Mirek O. - 24.10.2022 > No toto je zase ta zlověstná Juliánova prata, co se tu rozčiluje. To je ten dlouhodobí problém Totemu, se kterým je třeba zatočit od podlahy. Co s tím konečně dělat ?Juliánovu partu by se mělo vyloučit z Totemu, na zkoušku na pět let, anebo potom na doživotí, apod.Zároveň by se jim mělo zakázat sprosté obrázky, a jiné sprostoty, co sem dali už opakovaně. Holky sem tím pádem nechcou chodit, apod. Slušné české obyvatelstvo už nesmí ustupovat takovému zlu!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.10.2022 >


a já že píšu fantasmagorie ... co je tohle za haldu, ta Bible?
Apoštolové byli vážně asi takoví myslí pomalejší, debilnější požadavek vskutku mít nemohli, JK je machr, že s nimi měl tak dlouho a tak zbytečně trpělivost.
Stejně tak chápu jeho roztrpčení, že se z té bandy vrátil jen jeden, lidi jsou nevděčná rasa, už se s nimi pářeme příliš dlouho, aby to bylo únosné...
ta nutná depopulace ale tentokrát asi nebude sírou a ohněm, lidičky si na to vynaleznou určo lepší způsob.




<reagovat 
 čtenář Mister NS. - 20.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> Kto číta každý deň Nový zákon (a hlavne evanjelia), ľudsky sa neustále zlepšuje, to je isté, to je dávno odpozorované...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 > čtenář> 

Nerozesmívejte mě pořád.
Já vím, všechno co říkáte, má logiku. Slováček udává, vy jste na perníku a Zeanddrich jede jihomoravskou sudetskou.
Já jsem z kraje, kde křesťani nejsou, potkala jsem vás až tady na totemu a nevěděla jsem, že křesťani jsou takový srandisti.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> No áno, v Česku sú práve neskúsení (tzv.neznabohi) vo všetkých krajoch (možno okrem Moravy)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > Mister NS.> 

Tož, jdi do prdele, chcípáku, co bere pervitin.
Ty ty demente můžeš moralizovat.
Křesťany, ty odporný zrůdy, v Čechách fakt nechceme, už dlouhý staletí, už celý tisíciletí.

<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> No toto... Prečo, Peslove, toto sprosté indivídium odtiaľ nevymažeš, lebo nenahlásiš?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > Mister NS.> 

Idiote vymatlanej, to, že ses přiznal, že jsi na perníku, je tvoje debilita.
A Peslov už to přece zkusil, přes židy a představ si, nevyšlo mu to, státní prokuratura se mnou odmítá zabývat.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 23.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> Neviem, čo tu tárate, osobo, ja som v živote nevzal žiadnu drogu okrem snáď pár jointov trávy...
To je asi váš štýl, vymýšľať si o druhých sprostosti? Ste asi duševne chorá osoba, bezdôvodne napádate pokojných ľudí, preč od vás
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.10.2022 > Mister NS.> 

Hele ty zasranej Kleriku z Atmosféry, Iane Heroický a podobně, zasraná fašistická církevní feťácká NWO kryso, lži si.


<reagovat 
 Čtenář - 24.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> To bude spíš Žaža
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.10.2022 > čtenář> 

táhni sionisto
<reagovat 
Čtenář - 19.11.2022 > Há!!!!!!!!!! A zase tady bola -aj, aj!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 19.11.2022 > Čo sa s ňou bude dať urobiť??????????,!!!!!! ??????????????????????????????
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > čtenář> 

Jezuita na měsíčku na kašičku.
<reagovat 
Čtenář - 19.11.2022 > Pán doktor, vy tam možno vôbec nenahliadate, ale už opakovane sme vám písali do správ
Je potrebné sa spojiť (pre víťazstvo dobra) oproti tej českej stvore!!!!!
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 20.11.2022 > čtenář> Nečetl jsem to zatím. Já na tyto věci teď nemám čas (víceméně, na Totem.cz rezignuji přinejmenším do doby, dokud si své správcovské povinnosti nebude dostatečně plnit redakce, potažmo sám majitel - a chápu, že ti k tomu musí mít nějakou motivaci. Je to prostě určitý začarovaný kruh, ze kterého je nelehké vystoupit -snad jedině přes pohodlnější přístup i z mobilu, a také asi přes nějaké promo akce. atd.)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter