Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


Vynořily se další nevídané informace.
Jak jsem viděla Andreu Svobododou Křešovou a její SS UFO USA agitku, hned mi byla nesympatická.
Bůhví, kdo ta baba je, možná že prý hrála i v pornu a to krajně ubohém, jak poslal odkaz jeden čtenář.

Zavřete oči a nepouštějte to dětem a zvířatům:

"U příspěvku:POZOR KRITIKA!!! Andrea Svobodová Křešová na Příznaky tranformace
Čtenář - 19.8. > Přispívám svojí troškou do mlýna. Nedávno mi přistálo v telefonu velmi zajímavé videjko.
Co je možné vidět na tomhle uvedeném volně přístupném videu?
Paní starostka ASK v akci s mladíkem...ještě asi před starostováním. Používá zde i svoji perfektní angličtinu.
Na dvojníky lze věřit, nicméně její rozkošná mezírka mezi horními zuby dává tutovku.

https://freevideo.cz/vase-videa/ceska-panicka-vojede-mladika-1108229.html

""



Pokud to nechcete vidět a trpět, tak tady je vyloženě třeskutý materiál a pointa toho všeho:





Myslíte si, že na tom něco je?
Doopravdy ničí křehkou informační strukturu o mimozemšťanech na veřejnosti pornoherečka?
Chování NWO by to plně odpovídalo.

Prostě nikdy nevěřte nikomu, kdo bude vykládat, že Galaktická federace preferuje USA!



Poznámky k tomuto příspěvku
 Čtenář - 25.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Zkontroluj si, jestli máš zaplacený zdravotní pojištění ýťo, už se ti to zase blíží.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.8.2022 > čtenář> 

Já ti taky můžu vyhrožovat, nemysli si.
Začal vzestup, jde to do dynamiky, přišla "elita a šlechta", teď pozor, doopravdy elita a šlechta, ne na co si to hrajete a teď baže bacha dávej:
z nadvesmírných plání.
Jo, takže co plánujou - rozbít vám ohrádku.
Mi do hlavy šťouřáš možná naposled.
Jasně, pomřou i očkovaní, jak "to vypnou", no ale zase bude lépe a dimenzionálnímu vzestupu už nebude mít co bránit.

Kapu za tebe slzu ještírku.


<reagovat 
 Čtenář - 25.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Začal vzestup z nadvesmírných plání. Je konec.
<reagovat 
 Čtenář - 25.8.2022 > čtenář> Z nadvesmírných plání plánují mi lampionové rozbít ohrádku. Tak snad až zítra, abych si s ní ještě noci užil. I když to zavání pornem, vůbec sexualitou. Takže - to mi ji asi seberou ještě před setměním! SBOHEM, OHRÁDKO MOJE, NAVĚKY SBOHEM.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.8.2022 > čtenář> 

Promiň, ale sexualita a "porno" jsou dost dvě různé věci.
Já ti o galaktickém sexu nebudu vykládat, to bys nejdřív musel pochopit prasárničky z Voynychova rukopisu a starého zašlého kultu v Arábii a na to co?
Na to nemáš.
Vzrušuj se nad výkonem andělíčka Andrejky, pro doopravdy ezo-ufo to je příliš přízemní, nízké, kanální a ubohé, ale tobě by to stačit mohlo.
Má piču a ta piča je vidět! Běž tam, tebe to fakt i povznese.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Hned jak jsem viděla ty ženský v tom vanovém systému, tak jsem věděla o co jde.
O temnou galaktickou sex magii s kultickým centrem v Arábii.
To byl jiný business, to bylo jiné porno!

No ale psát o tom asi radši nebudu.

To by tady žid na kokainu nevydržel a vůbec, ona celková sexuální etika a vyšší duchovní pochopení všech těchto vyloženě spiritisticko-okultně-technologických záležitostí je všeobecně na neuvěřitelně vysoké úrovni, že jo.

Křešovka musí stačit.
Ať si to kokain náležitě užije.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.8.2022 >


To je totiž jasný, že na těch fotkách nemůže být Křešovka, že jo, to si může myslet jenom blázen, vždyť to při srovnání vůbec nesedí.
Jak by taková hodná pani mohla hrát v pornu, jak by se tohle mohlo stát, dyk je hodná ne?
Já vám říkám, nevěřte těm vlastním očím, to jsou hrozný kurvy.


Dyk i ty hnáty jsou EVIDENTNĚ JINÝ

Křešovka 2016
https://www.idnes.cz/KpHofbTimelVtsxBT0Zat1y2FhAFQ/33LZ6ipg7UPw1WlAAO6AuS3dprU/2rP98REYhTrrnzBjugnv1zfZ0xF/jSdngKovexNIPYkSFm






<reagovat 
Čtenář - 26.8.2022 > jdi do kelu bohuňo
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.8.2022 >


A tady si může při tom srovnání každý hned porovnat, jaký jsem debil sprosťák a idiot, když jsem přesvědčená, že ta Andrea Svobodová Křešová je prostě docela normální kurva. A vůbec všechny ty teorie o ní, co tu valím, jak je to přehnaný, jak hrozně lžu, jsem napadená zlými inteligencemi, to je všechno vidět na tom srovnání, co já jsem za čuně a blázna, že tohle valím.
To je jasný snad z těch fotek, že ASK nikdy v žádným pornu snad nehrála ne?!

Jestli vám vlastní oči říkaj něco jinýho, tak jim řekněte:
Andrejka je hodná a andělíček a nikdy, nikdy by nám nic takovýho neudělala, že by šukala jak poslední kurva za nádražím v takový nehorázný špíně a pak nám cpala toho hodnýho Elona Muska, ne to je fake.
Zlý vlastní oči, zlý, zlý!!!
















<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono vůbec že jo, tyhle styly.
Věřit vlastním očím a rozumu...
co si to do háje furt kdo dovoluje?!



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Asi na to budu muset udělat ještě jeden příspěvek, shrnující o naší milované ASK.

O svini, která vyrvala autentickým lidem mimozemskou otázku z rukou a teď nám s nějakými prašivými inženýry slibují "mocenský pád elit"

Ta kurva zslouží minimálně naflákat držku, doufám, že ji někdo v těch Prackovicích vezme aspoň trubkou přes ksicht.
Pak samozřejmě zaslouží prostřelit držku a mozek, ukončit život týhle flunfry.

Což samozřejmě, světské právo k tomu nedává důvod. Natočit porno není hrdelní zločin.

Tak doufám, že až přistane GF, jestli kdy přistane, tak tahle kunda nepřežije.
Protože to se nejdřív úplně dementnímu vypatlanýmu davu totálně vygumovaných zmrdů, to už se jinak říct nedá, nejdřív se jim musí dokázat, že sabotáž proti GF v této situaci světa v ČS prostředí JE hrdelní zločin.




<reagovat 
čtenář ma.ni. - 26.9.2022 > Ale já nechápu tu galaktickou federaci https://circleofthedolphins.wordpress.com/2022/02/13/lisa-renee-the-galactic-federations-luciferian-alliance/

https://ascensionglossary.com/index.php/Galactic_Federation%E2%80%99s_Luciferian_Alliance

Tajemství Amenti jsem trochu četla, ale bohužel to bylo napsáno tak, že jsem v tom bohužel ztrácela.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 > čtenář> 

Napsala jsem odpověď pod tento článek, ať to vidí více lidí, tady je to na třetí straně:

http://www.totem.cz/enda.php?a=357144
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2023 > Tommo> 

Děkuju, já vím, že to takto přesně surově je.
Píšu věci, které jsou za hranicí toho, co by jakkoliv alespoň rámcově masově zajímalo společnost.

Jsou to záležitosti, které společnost nezajímají, oslovuje to pouze zvláštní jedince se zvláštní zkušeností, nebo motivacemi.
Nejmasověji se v této sféře podivínu ujala Křešová, jakožot podivná prasečí porno figurka, co zvěstuje pomoc od GFS, která spočívá hlavně v technologiích a ulítlý Auroran, to je dejme tomu úroveň, která je masověji přijímaná.
Tito dva říkají to, co lidi chtějí slyšet.

Jenže skutečnost je daleko více složitá.
Vzhledem k realitám, které tu na planetě vládnou, se zdá být jediná prospěšná cesta depopulace planety, které by měla vést tam, kam nicota vládne. Tedy měla by zničit části společnosti, kde vyhrálo vzdání se ducha ve prospěšnost kyborgovaté degenerace, nahrazení duchovní výplně technickým řešením.
Depopulace ve prospěch zachování života podle Stvořitele je jediným přirozeným dobrým řešením pro naši rasu.

Problém vidím hlavně v proočkovanosti populace a existenci systémů typu 5G a Haarp.
Tady se jedná vyloženě o kyborgizaci společnosti a je žádoucí, aby zanikli jak kyborgizovaní lidé, tak ty systémy.

Je jen na fantazii, jak se to vše dá použít. Když zdůrazňuju, že GF vidí naši populaci pragmaticky jako zahradu, kdy bez milosti vymítí plevel ve prospěch kultivovaných rostlin.

Celá záležitost je velice nemilosrdná a bohužel vůbec neplatí náboženské předpoklady.

Celá věc je o základní otázce, jestli bestiální projekty zastaví vyšší moc, jestli existuje jakýkoliv fenomén, který nazýváme Bůh.
Pokud existuje, projevuje se bezprostředně jako pomoc od benevolentní galaktické policie, jednotek GF atd.

Čemuž věřím. A veškeré moje zkušenosti tomu odpovídají.
V tom případě je jejím zájmem v první řadě vytvořit v člověku živý zájem a trvalou hodnotu, kdy si je vědom hodnoty života podle přírody, Stvořitele a dokáže se přirozeně bránit proti technicistní, kyborgizující cestě Nicoty.

Vůbec netuším, kudy se bude dále vývoj ubírat.

Je základní otázka, jestli "Bůh existuje".
Kupř. na případě zemětřesení v Turecku se taková otázka otevírá.
Jaká by byla pravděpodobnost toho, že GF jakkoliv ovládá svět, kdyby mohlo NATO uměle vyvolat v Turecku zemětřesení skrze systém HAARP?
Takové teze se nyní objevují, co když je to pravda?

Já mám informace jiné, opět geopoliticky nekorektní.
Ale sama nevím, jestli je to pravda.
Přeju si, aby to, že zemětřesení v Turecku vyvolalo NATO, byla blbost.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



O tom, jak jsem složitá k přijetí a jak je v současnosti nemožné přijmout GF vypovídá tento fakt.

Pokud je společnost věřící, uvažuje ve schémátku, že

+ je Bůh
- je Satan

A je v pořádku nenávidět a snažit se eliminovat Satana.
Když řeknu, že všichni jsou na hlavu, protože Satan je v pohodě a že problém je vesmírný vir a že ti dementi neovládají obyčejnou fyzikální logiku, jsem ta špatná a heretik.

Mě taková idiocie nebaví a sektu zakládat nehodlám.
Chce to trpělivost, spojení s planetou a depopulaci.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je fakt, že moje hlava nezvládá fakt, že pro většinu lidí definitivně zničí důvěryhodnost osoby tvrzení, že Satan je v pořádku protože je strážce černé díry, síly zničení a transformace.

Vytáčí mě infantilita a vyložená debilita populace, kdy odmítá chápat realitu.
A pochopila jsem, že lidi jsou idioti, pravda je nezajímá a nemá smysl pro ně psát, ani pro ně cokoliv dělat.

Jsem rarita pro úchyly a debílky, kteří do mě chodí kopat a vytáčet mě.
Už mě to nebaví.
Proto jsem ráda, že nikdo neví kdo jsem a nehodlám na tom vůbec nic měnit.
Opovrhuju lidmi.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.2.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Systém křesťanského, nebo hebrejského pojetí, prostě žido - křesťanský mor, který hubí pravdu, celou věc pojímá tak, že vesmírný vir je bezpečně ukrytý v systému, kde plus útočí na mínus a snaží se ho zničit.
A správnost této úchylárny hodlají bránit zuby nehty.

Protože jsou prostě vyjebaný intelektuální nuly a těžce mozkově poškozený muly.

Plus a mínus musí fungovat v symbioze a harmonii, aby zničili vesmírný vir.
Ale to vesmírný vir nechce, proto zahalil Satana, jako výkonnou vesmírnou bojovou sílu, do ilegality, že je jako špatný.

Jenže Satan je bojová magická síla, princiup zničení a transformace, ryzí černá ničivá a bojová síla, která je třeba. Je obrovskou chybou bát se Satana, bát se jednoho kosmického principu.

Tohle stačí říct a klasická náboženská debilka se naježí až na prdeli a uteče.

Ne, ta bude radši pindat, že kápo galaktické mafie, reptiliánská příšera Jehova je mocinky fajn a že je třeba z pozice plus útočit na mínus, aby byl nakonec zničen jakýkoliv systém, aby byl zničen vesmír a vyhrál vesmírný vir.

Hovada debilní, tohle nikdo nepochopí, to už je vyšší zakázaná logika.
Proč bych se měla s takovými idioty zabývat?
To byl vážně omyl.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.2.2023 > Tommo> 

Jo, jasně. K pročtení to je určené - nedivím se, že to působí velice autenticky, protože to je velice autentické. Je to vlastní odžitý zážitek a vlastní interpretace, čímž je to jediné svého druhu. Ve skutečnosti doslova jediné svého druhu, což je šok i pro mě. Protože jsem nečekala, že si většina ezo - scény dovolí mluvit o věcech, o kterých absolutně nic neví, nemá vlastní napojení.
To, že většina ezo-scény si dovolila narušovat svými falešnými informacemi, které nemá odžité,a slouží jenom k výdělku, mimozemskou věc, vedlo k definitivnímu krachu tohoto projektu.

Pravda prostě lidi nezajímá.
I to s tím Satanem je ve skutečnosti pro většinu lidí nepřijatelná věc.
Většina lidí stupidně dotuje plus a odmítá mínus.
Bojí se bojových sil, které jsou k našemu užitku.
Takže výsledkem to vede k hyperpokrytectví, kdy většina lidí podporuje NWO a kyborgovatý úpadek a aktivně vystupuje proti obraně proti tomuto, proti odboji.
Kvůli tomu, že mají překroucený obraz základní kosmologie.

To jsou věci, které bohužel nikdo nechápe, nebo jen omezené množství lidí.
Mimozemská otázka se nevyhrabala z pojetí kýče pro malé děti.
Reálie nikoho nezajímají.

Zkrátka se ukázalo, že cesta informovanosti selhala a nyní je jediným pozitivním východiskem úmrtí lidí s magnetickou vakcínou.
A lidi pořád očekávají jakousi pomoc zvenčí v podobě jenom a jenom hodných mimozemšťanů, proti kterým notabene pořád něco mají a něco jim na nich vadí a jejich přítomnost na této planetě je nijak netrápí. Ještě to nezačali nikdy brát vážně, protože je to nepohodlné pro ezo a náboženské vidiny.

V životě jsem neviděla nic příšernějšího.
Jsem z toho i upřímně otřesená, z takového průběhu, hlavně jsem fascinovaná tím, co lidi chtějí, co vyznávají, jakou pokleslost, viz Křešová a další věc, že se našlo tolik lidí, kteří bez vlastního napojení mluvili do mimozemské otázky.
To jsou právě projevy toho, že tuto věc nikdo nebere vážně.





<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter