Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
krása (snímek je z jfj oblíbených...
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 16.8.2022 (19:46:48)
Na sebevraždu myšlenky,
jak v pekle bezedném…
jak nenávistné milenky
pod božím rentgenem!

Občas jim lichotím,
občas je vyslechnu,
občas je nezkrotím,
jen strachy vydechnu…

právě jsem zahlédla na jednom chatu báseň j.f.juliána Na obláčku, tak mě hodně oslovila tato pasáž...


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.8.2022 > Chaty, to ještě existuje? A CD? Julo, ty kokote, zasekl ses čtvrt století nazpátek, muhehé!
<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2022 > čtenář> Taky vás vzrušuje představa, že si zrovna u týhle fotky zkoušel jula honit pinďoura? No, nevyšlo to. Ostatně, když neví, kde je na ženský kunda, možná se jen šťoural v nose a myslel si, že když našel zelenýho sliza, mohlo by to bejt to sperma. Básně píše jako egil, to se mu musí nechat, ale jak přijde na tohodle jeho učitele sexu a porna, ještě tam má ve vzdělání mezírky, muhe hehe muhehé!
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 17.8.2022 > ty kokote, tady nejsi u juliána, jestli neumíš číst, tak jdi zpátky do první třídy. J má pravdu anonyma bohuňu nemá cenu číst, tak až se přihlásíš, jinak se ztrapňuj jinde!
<reagovat 
čtenář Mirek O. - 17.8.2022 > Mně někdo vyčítá pravopisšné chyby, když mám dyslektii. Ale když je někdo schopen napsat mylujeme, to je dobré, že??!!!
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2022 > čtenář> A že nekdo tu zneužívá přirozenou ženskou krásu ke svym účelů, m, o tom nemluvě
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2022 > Protože je dokázáno, že dfotka cizí hezké ženské aktivuje u mužů chuť utrácet - i když ta žena o tom třeba vubec neví ,že její fotka k tomu byla zneužitá , protože za to nedostal zaplaceno, apod.
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2022 > Oprava: nedostalA zaplaceno
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2022 > A tomu by se mělo na totemu konečně zakázat kvůli ženské rovnopravnosti, apod. A konec řeči
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.8.2022 > krásná dívenka, díky, měl jsem tu čest osobně a bylo to vanilkové potěšení!
body za dívenku pro hřích stvořenou, nikoliv za moji báseň.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.8.2022 > KRÁSNÝ příspěvek, který omylem unikl do éteru, než jej UKRO čeští fašisté vypli! Komentátorka totálně v hajzlu!

KRÁSA KRÁSA KRÁSA - připomnělo mi to chvíli pravdy roku 1968 v České rozhlase! Doporučuji všem zmateným, např. Voříškovi!

https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1200041067458774/
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 18.8.2022 > ty bys nám kvůli rovnoprávnosti ukázala dírku?
<reagovat 
Focus (Občasný) - 22.8.2022 > Nevím, jestli to autor fotil, nebo ne. Pěkná, mladá, že bych odpustil to, že se nenašel úhel, aby nebyl ten strom v pozadí a jen zelené pozadí a nedivím se, že to hecuje k těm komentářům..
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 24.8.2022 > autor to nefotiů, autor to jen klátil!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter