Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HOVNO
Autor: pomsta (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.8.2022 > a teď TY, bohuno ufonko egile, vokaž co tam máš😜🤪😂
<reagovat 
Čtenář - 16.8.2022 > to ten náš jula. básnický učeň egilův, no, ten smí.
<reagovat 
Čtenář - 16.8.2022 > Prsácká neslušnosť tady ,pokračuje, ach jo
<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2022 > čtenář> Co je na kundě prasáckýho IDIOTE?!
<reagovat 
 pomsta (Občasný) - 16.8.2022 > čtenář> kreténe, to se musíš zeptat cenzora a Bohuňáka, ne mě!
<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2022 > pomsta> Julo, ty jsi rozrušen. To je mi líto.
<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2022 > čtenář> Ano, zlobit julu není hezké. Vždyť je to takový roztomilý skřítek.
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2022 > Lidi s nadhledy z redakce by se konečně mněli rozhodnout o trvalém návratu slušnosti na Totem, to je bez diskuze.
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 17.8.2022 > bohuno, opravdu vidíš kundu poprvé v životě? gratulujeme a povím ti proč, protože ty jsi shemale a přes svý tlustý panděro nevíš co tam máš, kreténe! Tahle stránka slouží totemu jako odpadní stoka pro úchyla jako jsi ty, tak do toho, deviante cikánskej!
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2022 > pomsta> Opravdu jsi julo drobánko rozrušený. Vykloktej si hubu alpou, bude líp.
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2022 > pomsta> Já se tu nenechám urazit, s tím rozhodneě nepočítejete, celá ta vaše prata
Takovou nadávku jste totiž ještě nevimysleli
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2022 > čtenář> Hehehhé. Myslíš, že by to alkáč vydržel nespolikat? Hehehé!
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2022 > čtenář> Nudlo, ty už píšeš jako zendrich:))). Ale on je lepší, on mantákoiduje už za střízlivá, ty se musíš vylejt. Do tý doby si jen sprostý prase.
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2022 > TY VOLE, JA BYCH LÍZAL, co ty bohuno egile papriko, která máš dítě v 70 letech jako důchodkyně, taky bys lízala to prochcaný maso, nebo radši posranou ři´t, jakou máš dneska po fetu náladu?
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 17.8.2022 > skvěle, tak POJĎ, BOHUŇO, pojď do toho a odpověz na naprosto relevantní dotaz!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.8.2022 > pomsta> absolutní souhlas-čekáme, shemale, jak bylo v průvodu deviantů?
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2022 > j.f.julian> jula jede. skvělé!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.8.2022 > KRÁSNÝ příspěvek, který omylem unikl do éteru, než jej UKRO čeští fašisté vypli! Komentátorka totálně v hajzlu!

KRÁSA KRÁSA KRÁSA - připomnělo mi to chvíli pravdy roku 1968 v České rozhlase! Doporučuji všem zmateným, např. Voříškovi!

https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1200041067458774/
<reagovat 
 Čtenář - 17.8.2022 > j.f.julian> Dobřes mu to natřel julo, voříškovi jednomu, dobře:))).
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 18.8.2022 > byla tu někde otázka, jestli nám ukážeš dírku?
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2022 > pomsta> julo, ty si fakt zoufalec nejumolousanější

<reagovat 
pomsta (Občasný) - 19.8.2022 > bohuno, nepiš mi julo, já jsem Patric a jsem volnej!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter