Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nechal jsem se očkovat, ale!
Autor: j.f.juIian (Občasný) - publikováno 23.4.2022 (11:23:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2022 >

Redakce?
Opět nic?
Necháte tady vystupovat NWOčko, prznit někomu identitu?
No jo, chazarská mafie v praxi.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Toto je totiž příspěvek falešného nicku napodobující juliána.
Psychologická válka, nehoráznost, výsměch.


<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 23.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Bohuňa si nedá spát, ale zlom ve vlnění kontinua, který podle mě nastane již letos, ji nemilosrdně uspí, ať chce, nebo se promění v bublající zelený sliz a vřeští o milost.

Její styl je rozpoznatelný stejně jako její pokusy imitovat druhé, svobodné duše.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2022 > PřiIítliMimozemšťani> 

Á Bohuňa je zpátky a pro jistotu imituje i mne - stálou registrovanou . Nikoliv občasnou.

A jaka vždy má zakulisní informace, co se asi tak děje.

Třináct zvrhlých rodů.
Třináct zvrhlých rodů se kdysi dávno ve starém Egyptě dočkalo zázraku.
Tak dlouho se modlili k Orionským egyptským satanistickým bohům, galaktické mafii, až se stal zázrak. Vesmírný vir se probublal z podzemních dimenzionálních systémů do galaktických mimozemských dimenzionálních, o řád méně vychytanějších systémů, urychlovačů a zesilovačů magie, kde je spousta různých vychytávek.
Zázrak.
Plně uvěřili, když měli přístup do mimozemských systémů, takový zázrak za svou dlouhou satanistickou historii ještě neviděli.
A stali se stálými uživateli a plně oddanými galaktické mafii.
Měli Úkol. Sloužit vesmírnému viru, kterého tou dobou pustil Stvořitel do mimozemských systémů a urychlil a zesílil jeho spirit, tudíž ho ty systémy podle kosmologických reálií plně oddělaly v období Ježíše Krista.

Satanisti z mimozemských bunkrů používali systémy ozdravování, kdy si nechávali průběžně ozdravovat organismus, dorůst ruce nohy a když už to nešlo dál, přenášeli své zpuchřelé vědomí do nových těl, uměle pomocí mimozemských technologií.

Ovšem vzhledem k tomu, že byli původně v inkarnacích určených na cca 100 let maximálně a jejich nadvědomí těžko mohlo snášet tisíce let satanistické existence ve službách galaktické mafie a vesmírného viru, naučili se paraziticky emočním způsobem trhat energii z lidí jejich ničením a přivlastňovat si jejich nevinnost, aby jim dimenzionální systémy, spolupracující s vyšším spiritem Galaxie a Vesmíru a Nekonečna - Stvořitele, vůbec byly ještě něco schopné opravit.
Opravovat dimenzionální spirituální nekrozu totiž ty chytré systémy odmítají.
Aby v sobě dokázali vyvolat jakékoliv emoce a byť jen minimální stupeň nároku na pomoc, vytvořili parazitický emoční systém týrání mas a jednotlivých obětí a následně dojímání se nad jejich osudy.
Superúchylnost po tisíce let.
Nedivme se výsledku - Bohuně.

Tyto party jsou nyní již rozkryté a pod kontrolou a čeká se, až to chcípne. Jedná se o desítky až mírné stovky jedinců, kteří jsou zakleti v dimenzionálních systémech.
Galaktická federace si s tím odmítá špinit ruce, nějakým umělým zásahem usmrcení těchto jedinců, řeší to odstřižením těchto parazitických satanistů od běžného obyvatelstva. Na psychické úrovni, což znamená se hlavně odpoutat od mainstreamu jako od Pravdy.

Tudíž se čeká, až ta cháska zhebne samovolně, nebo sebevraždou.
Snad to stihnou tento rok.
Až to vymažou, vydám to asi knižně :-)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter