Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VĚRNOST + j.f.julián
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.3.2022 (13:51:11)
spoluautorem této básničky o lásce a nelásce je jfj...




~ VĚRNOST ~


Hóóch, co já jsem míval žen!
A teď jsem věrný až na dřeň!

Jen jedné jediné svou věrnost k nohám skládám,
jen jedna jediná - vysněná má najáda!

Na vílu tu mám hájemství,
své štěstí láskou splácím,
je pro mne hvězdou, hraje prim,
konečnou je mou štací!

Odpouštím hříchy, rozmary,
a čelím eskapádám,
však srdce ve dví rozťaly,
a sílí krutovláda.

Láska krvácí do básní,
dál pikle kuje, spřádá,
a třeba sen jen špatný sním…
miluje mě, má ráda.




Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2022 >

Drž se Julo. Ty to přežiješ. Já tě podpořím proti NWO při jakémkoliv TO
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.3.2022 > copak jula, ten to má za pár, a já to přežiju, říkej mi Anále. Dnes se mi o tobě zdálo...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2022 > analfagot> 


Já vím, tobě je 60 a juliánovi 97. TO stejně nedorazí, totem.cz je pod mimozemským režimem.
Já bych to rozsoudila hned. Martin by se měl stydět, že vůbec není odvážný. Bohuňa by měl jít do pekla za svou rodinou a my bychom měli zůstat svobodní.


<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> já se nechci ženit a bude mi jednou 40. Takže jakej zvolíme postup? 👻
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2022 > čtenář> 


No dobře, nechceš pomoc, tak nechceš. Kdyby TO dorazilo, tak fuckoff poraď si beze svědků.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.3.2022 > ANÁLE, sice jsi mě trochu stáhnul, ale musím ti svěřit, že já jdu do finále!
Mí mrtví již zacílili na 10 000 kousků!!!
a jak by řekl Paroubek... KDO TO MÁ??!

Děkujeme egilovi igelitovi-obtloustlé Bohuně Houskové za její hejty, která nás tímto uvrhla do "slávy", neb i špatná reklama přitáhne pozornost!

Špatná zpráva je to ale pro tohoto shemale hejtra, nebo, jak my jí říkáme HH hejty hajtry, protože ač na nás stále dělá chytrou, dodnes neví, že u každého díla je počet sledujících a tak stále opakuje, že nás NIKDO nečte! GRATULUJEME tedy k OMEZENOSTI tohoto netalentovaného primitiva!

Přesto chystám pro Buhuňu dárek!
Po delší době zas píšu povídku, která bude patrně hodně chlupatá, bude se jmenovat DĚVČÁTKA, HOUSÁTKA a ZPOCENÉ SEDMNÁCTKY! Mám to tu v bodech a nemůžu se k tomu dostat, stále přepisuji knihu, ale bude to výživné. Stále nejsem rozhodnut, jestli to "pustím naplno", nebo to nějak ocenzuruji. Má fantazie a zkušenosti se sexem jsou na rozdíl od "igelita" opravdu bezbřehé a když to nedám na "holou zadnici", tak to nevyzní. Na druhé straně, k mému překvapení, spousta - zejména hereček a známých osobnosti, které jsme s klukama přejeli, stále žijí a nerad bych jim ublížil, ale mohu Bohuňe slíbit, že tam budou všechny její sexuální idoly jako Sagi, Luky, Pešek, Dlouhý, Zounar, Dolanský, Mišík, Tonda Duchoslav a další, jako i Olinka Schoberová, Bohdalka, Dáda, Andrlová, Zámečníková, Pergnerová, Tatiana Kulíšková, Zelenková a vůbec holky od Gotta, Korna, Franty Janečka atd, atp., takže vidíte sami, že to bude na víc dílů, abyste mi u toho neusnuli!
U Bohuňi se toho ale neobávám, ta z toho vyžije do smrti a mnohokrát u toho vyvrcholí v hrůzném krvavém a mokrém orgasmu ženy-muže, kterého je schopna opravdu jen ona, protože ani takové sexuální mašiny Jako Niki Dial, Carolina Sweet, Henesy, nebo Nicol Love tohle nezvládli a co si budem říkat, ty ty chcánky přímo žerou a milují...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.3.2022 > Já budu na 9500 za chvíli!!!
Na povídky se těším, zítra oslavíme mládí, tak v mezihře mi snad něco "pustíš"!
UK je tady jak naseto, zkusíme nějaké zejtra pomoc, co říkáš??
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.3.2022 > https://fb.watch/bFF-JL7JtS/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.3.2022 > Konečně síla, která může změnit fašismus v Čechách!

https://fb.watch/bG0b4YDvBB/

Mimochodem, dnes už je prokázáno, že očkovaní covid dávkou jsou postiženi na mozku a tedy i myšlení! I proto tu máme názory, které slepě papouškují fašismus jak v EU, tak v ČR, to jen pro ty "čisté" aby se nedivili, co neuvěřitelného to s lidmi provedlo, že ztratili soudnost, vlastní myšlení a místo toho jsou agresivní, nepřátelští, cenzorují usw.
<reagovat 
Čtenář - 10.3.2022 > https://youtu.be/MDa3MvXs-iw
<reagovat 
Čtenář - 10.3.2022 > https://youtu.be/LhcIoWDSvQU

https://youtu.be/rXQDRS8Sdq4

https://youtu.be/GF3QwA6bjjo

https://youtu.be/1Yjm9HlIaJo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter