Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z ÁNFASU (2023)
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 29.12.2021 (16:56:51)
~ Z ÁNFASU… ~


Také ti padne stříbro do vlasů,
také tě vyfotí na hrob z ánfasu!
I tobě vyhoří duše do mrtě,
jak já se budeš dívat třeskutě…

~

Na láhev plnou vodky,
své prošlapané botky;
co pomohly ti z bláta
a zase tě zpět vrhly,

na to, co říkal táta,
když náhodou byl krotký,
a děti prosté zrady,
co vodkou opovrhly.

A na to všechno tady,
co skončilo tak brzy,
a i když tě to mrzí;
umlkly moudré rady!

~

Na život, cos mu spílal,
jak dral tě světem bídy,
dojde-li muži síla,
nač stavět pyramidy...

Ženám jsi rozestýlal,
než pod peřinu vklouzly,
vášnivě ňadra líbal,
andělskou něhou kouzlí.

~

Pak ve spirále času se jako fretka točím,
svou duši v blátě namáčím,
v moři snů topím oči,
když o tom, co nám život vzal,
až příliš mnoho vím!

Co bylo, to si chval.
Vždyť změnit osud nelze;
svůj úděl do inverze,
to bych se k smrti uzoufal,
už neperu se s tím!

~

... a jsou tři vodpoledne...
a je v tom tolik smutku
až srdce zalekne se
a rozbuší své brány.

Z iluze štěstí odrosteme...
To dáš si Absolutku,
uvrhneš mozek do deprese;
modlitby v slzách psány...

Přec ve všem, co tu dím,
já prsty umazal si;
o jiném světě sním...
Nestojím o přesčasy!

~

Již smířen - ztráty nepočítám,
sám Ďábel ztišil ten svůj hlas,
ve sklence slza nedopitá,
plamen mé hanby navždy zhas!

Do božích hodin pohlédni!
Přesypal písku zrnka...
když proklouzlo i poslední;
kyselé jako trnka,
tak zastavil se čas!


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 29.12.2021 > napij se julo vodky z botky. no ty máš fakt dost!
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > né, táta z bláta je lepší:)))
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > tak jako dalo se to čekat, že nudlovi bude blbnout čim dál víc, ale verš namáčím - točím, to už je snad moc, ne?
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > Přesně. Julo, nedej se. Příště zkus třeba verš z ánfasu - v kokosu. Nebo brzy umřu - mandarinka. Tvoř julo, tvoř! Milujem tvoje slovní hemry, jsi prostě NÁŠ BÁSŇÝK!
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2021 > čtenář> TVOJE BABIČKA JE HEMR, BOHUNO ZASRANÁ! CHCÍPNI NA UFONA, PÍČO ZASRANÁ!!!
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2021 > čtenář> No vidíš julo, už je to lepší. Verš zasraná - zasraná se snad i trochu rímuje. Nemáš rýmu? Pozdrav rýpu! Hehe hehe muhehe, já se z toho asi zakuckám (rímuje se luckám, pak třeba: zpívám ódu luckám (vondráčkový a černmobílý), jenom trochu kuckám. Julo, tvoř, tvoř, co ty, to fakt by nevymysle ani Pepek Vyskoč.
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2021 > čtenář> TVOJE BÁBA JE ČERNÁ SVINĚ, NECH OBĚ KUCKY BEJT!
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2021 > čtenář> Voříška na vás oba!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > Ach, jak jste komentátoři nespravedlivý! Copak nevidíte, že je básnička-prasnička ŇUŇ? Eňo ňuňo ňuň jako sám Jula.
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > Tag kterej z vás je jeden ze tří? // My všichni jsme jeden ze tří. // Takže vy se nepřiznáte?! __________ atd
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > BLBÝNE, UŽ TO ČETLO 25 UŽIVATELŮ, DEJ SI TO DO NÁZVU:))))
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > Už se jula omluvil mystikusovi? Měl by, měl by...
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2021 > čtenář> Jó Mystikus (trefanec z plzně:)), to byl PAN básník. To bylo počteníčko, ne tenhle zlej prasák. A co ýťa? A co Sklenář? A půjdou ještě někdy dědečkovi hodiny na výlet?
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2021 > čtenář> Tak něco na tom je. Kdyby se omluvil jak se patří Mystikusovi, možná by jsme se za něj přimluvili u ýťa a voříška, co říkáte?
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2021 > čtenář> Něco na tom je. Ale musel by se omluvit 2x. Jednou vylitej a jednou za střízliva. Aby si to pak zase nerozmyslel:))).
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > VÍTÁM TĚ, POSTŘEHU:))).
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.12.2021 > tak ani jeden koment...nojo, to se nedá nic dělat...

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 29.12.2021 > Hodně jsi to změnil. Že to sádelnatka neumí přečíst se dalo čekat...
Já myslím, dobrý-pošli mi to ještě narecitovaný, jestli už máš, dík. Zítra pařba?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.12.2021 > makám, zítra z mobilu, čau, nechám to uležet, čas ukáže..
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12.2021 >

Je to dramatické, celkově se tam něco děje.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> neke žes to četla pičo
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> dík, no, něco se děje... takový je život bohéma... u Bohuňi se neděje nic, tak by stačilo dvojverší...
nic slušného mě ale nenapadá, ahoj
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12.2021 > j.f.julian> 

Já se v poezii nevyznám, ale jak jsem to četla, vytanula mi velice dramatická atmosféra, nějaká situace, přitom ty obrazy, dá-li se to tak nazvat, jsou velice nekonkrétní, ale dohromady to vytváří drama.
Zajímavé.
Bohuňa je strašidlo od NWO, žid, s tím mě nakonec i překvapil a bezodkladně se rozpadá i se svou organizací.
<reagovat 
Čtenář - 30.12.2021 > AHOJ NUDLÍCI. TVOŘÍTE, TVOŘÍTE? JEN TAK DÁL.
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2021 > čtenář> Jula s Ýťou to nakonec daj, věřim ji. Taky aaeen s anae, zendrich s mírozemí, martin s petulou, žaža s vikoušem... Jen bohuna zůstane sama, tu nemá nikdo rád. Svině jedna černá.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.12.2021 > ok, já rozumím... o Bohuně je zbytečné mluvit, já ty haty ani nečetl, prostě něco uslintaného, uprskaného, malé sebevědomí a proto sprostá slova-jako vždy!
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2021 > j.f.julian> Julo, ty tajtrdlíku, nemluv o kundách, když jejich lokaci vidíš někde na zádech. Neřikej, žes to nečetl, když víš, jaký jsou tam sprostý slova atd atd. Nech si svý texty opravit od ufonky, ty jí za to přenech v závěti svý dluhy a budeme všichni šťastní. Takhle - jak si doufám všiml, to stále nevychází. MUSÍŠ BÝT HODNÝ, MUSÍŠ MÍT ÝŤU RÁD! Jako se máme rádi my tady ostatní. Nejen chlastat, ale mít rád lidi pičo, jako Bohunka.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.12.2021 > https://www.datart.cz/document/3/3/8/doc_4321833.pdf

tohle vážně není o Bohuně, to je hrdinka, ta je určitě teď na demnonstraci za svobodu!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.12.2021 > BOHUŇO! Tak jsem si nakonec přečetl ty tvoje šplechty, tajně doufajíc, že třeba se i v Malé dušičce věčně žárlivé a záštiplné trondy pro mě skrývá něco použitelného, co by povýšilo mou báseň o stupínek výš... MARNĚ!
Zase jsem měl správnou intuici!
NIC! Jen neskutečná Malost člověka, který si není jistý ani svým pohlavím, jedině snad svým NEtalentem k poeSii. Jsou 4 ráno a já si jsem přesto znovu jistý a zcela ubezpečen, že každý člověk (i když ty prý nejsi člověk) má na něco talent. Možná, že ho nemůžeš objevit právě proto, že sis dodnes neujasnila pohlavíčko. Vždyť to sama přiznáváš, že nevíš, kde máš ňadry, v tvém případě spíš ta prověšená oslí ouška, která se tolik líbila za blaženého pohádkového času dětem ze ZDŠ Litovel, v dobách, kdy tady mohli býti mí příznivci...
Ano, Bohuňo, kdybych pro jednostrannost stále držel Soutěž o největšího BLBA roku, tak ty bys OPĚT vyhrála - za rok 2021; budiž ti to útěchou v marném mrskání svého neurčitého pohlaví, nahá před zrcadlem v chodbě paneláku, v jediném třípatrovém domě-Ústavu pro choromyslné, u vás na vesnici, což je stejně posun, protože jsi do Čech dorazila výměnou za jiného židobolševického idiota z Rumunska. Takže i k tomu ti gratuluji.
O tom, že jen BLB a jednoduchý prosťáček se vysmívá tomu, čemu nerozumí a co ho obludně přesahuje se zmiňuji po sté, takže si připadám na tomto světě trochu zbytečný, jelikož jsi to nikdy nepobrala... Ale to už je prostě úděl nás, Velkých Mužů, kterým mozek nepřekáží, mužů z rodu Werichů a Šalomounů...

Zase tedy někdy ohodnoť, svým výrazným a originálním způsobem (na 17x - jako KOKTA), nějakou moji tvorbu, ale dopředu se omlouvám, já to číst zase nebudu - nic objevného, jen výlev řídké stolice člověka chorého na mozeček, hoden tak slepičky, které nasypali zrno pod sklo a ona si sama natloukla zobáček, ve tvém podání spíše rypáček!
Zde bych použil příměr, takovou asociaci, řekl bych, z mé básně Slovíčka, která z Totemu, znovu po tvém uměleckém vyblití, musela pryč;
tak jenom závěr, jako ZÁVĚŤ, té něžné poesie...

Škoda té krásy, co není nám dopřána,
čeká dál v zákoutích na soudný den,

škoda té krásy, škoda těch slovíček,
přišla k nám s nadějí - ze srdce, od „Pána“;

mohla nám lásku dát...
však nemohou ven!
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2021 > j.f.julian> Ňadry fakt nemám, ale mám tebe, svýho kašpárka. Piš julo, piš, jsi čím dál vtipnější. Ale ýťa se ti už v oplzlostech a tydýtinách přibližuje, tak pozor, veliký pozor nudlajzo ufňukaná!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2021 > j.f.julian> 

To je moje teorie, že to není člověk.
Dost pravděpodobná.
Buď je to kus vesmírné skládky, nebo zvrácená mimozemská rasa rovnou v inkarnaci v zmutovaném, geneticky upraveném těle, nebo je to příslušník židovské kliky NWO, která stejně jako tzv. černá šlechta a další tahle verbež kulticky, magicky, okultně podléhala mocnostem temnot.
Oni jsou pak nucení vytvářet co nejvíc zla, dehonestace, ponížení, vulgarity, debility, vyloženě programově rozvracet jakékoliv prostředí, kde se nachází, protože mají cílový plán - musí se jim podařit zdegenerovat lidi a zničit to dobré na určitou úroveň.
Pokud se jim to nepodaří, okultní temné vlivy půjdou po nich. Buď splní úkol a uniknou tomu zpětnému čenomagickému odpalu, který je příšerný a de facto jim zničí duši a nebo né.
Snažím se, co to jde, aby to schytal Bohuňa, musíme se držet.

To je Bohuňa - to není jenom nějaký obyčejný deprivant.
To, co dělá, neodpovídá ani tomu deprivantovi.
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2021 > čtenář> Už se nudla omluvil mystikusovi? To byl básník, ne tenhle sebelítostivej krákora.
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Klepu po kebuli vysavačovou trubkou fašounky julu a ýťu, toť vše. Jsem prostě svatá Bohunka (nebo Barborka, teď nevim). Dobré dílo činím, i když je pochopitelné a správné, že vy s nudlou to nedoceníte. A to jsme teprve na začátku, nácíčci prašivý. ŇUf!
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2021 > čtenář> ANO ANO, NA MYŠTÍKA VŠICHNI RÁDI VZPOMÍNÁME. NEBO TAKOVEJ JÁRA S OPIČÍ HORY, TO BYLI OSOBNOSTI TOTEMU. I KDYŽ, HODNOTU DISKUZÍ JULA-ÝŤA TAKY TŘEBA OCENIT. MÁM TOTEM ČÍM DÁL RADĚJI. A TEĎ ZROVNA PRACUJI NA VOŘÍŠKOVI. TO JE PŘEDNÍ PSYCHOLOG A REDAKTOR PÍSMÁKU. ANO, UŽ PROJEVIL OCHOTU PŘIDAT SE K NÁM. A TO SE TEPRV BUDOU DÍT VĚCI! VŠAK SE VŠICHNI DOČKÁME.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2021 > čtenář> 


jo jo, a anae mi dala 5 bodů viď, to ji musíš prudit, to je jasný, taky fašounka a rasistka viď?
To neokecáš žide, je to tak píšu.
Sprostě ničit, dehonestovat, vytvářet primitivní a pokleslé prostředí, kde se nemilosrdně pronásleduje vše pozitivní a prospěšné duchu a společnosti.
Jakmile to nedáš obludko, stihne tě něco, čeho se šeredně bojíš.
Inu, váš problém - NWOčko, myslím si, že se vám to až tak nedaří, jak byste chtěli.


<reagovat 
Čtenář - 29.12.2021 > julo, řekni, rostou ženskejm kozy zepředu nebo zezadu? co, znalče?)))
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2021 > čtenář> co ty si za píču, to se nevidí! proč to admin nevymaže tuhle kurvu špinavou??? k čemu tady jsou pravidla Totemu??? to je neschopnost na druhou, tohle a navíc, lidem tady je to jedno, nebo co\, ty bys potřebovala rozšlapat držku, kundo!
<reagovat 
 Čtenář - 30.12.2021 > čtenář> básnička super a k tvýmu dotazu-to je nějakej nemocnej slovák, nějakej čurák, ten tu vobtěžuje už roky!! Nechápu, že někdo nezakročí!?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 30.12.2021 > čtenář> Přesně tak, Pepíčka Dykasta na tuhle impotentní Pirátskou zrůdu!
Jaromíre, pouštím ti tvojí nejoblíbenější... to zas byl den, viď, snad si to zvládnul, vždyť nakupuješ jak za mlada! Auťák, barák, pozemky-ty umíš, chlape bídnej, čau!

poslechni i druhou písničku, taky tvá!!! https://youtu.be/0eKvwwTtJx0 https://youtu.be/yyjuz1djK3c
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.12.2021 >
https://fb.watch/aewsFGtXe-/

NOVÁ fakta o očkování genovou látkou, která vás 100% zabije!

Gratulace lékařům, covidistům i ...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.12.2021 > Krásný příspěvek o Bohuňe...už se na tu stalkerku voda vařííííííííííí!


Tím, že jsi každému odpovídala na Facebooku a byla jsi velmi otevřená, sis bohužel vysloužila i pozornost stalkerky. Ta tě trápila strašně dlouho. Jak je to teď?

Nesmím o tom mluvit, protože je to už ve fázi trestního stíhání. Takže detaily ti neřeknu. Jen obecně: Když mi někdo radí „nereaguj, ona přestane“, tak to nefunguje. Dva roky vůbec na její pokusy spojit se se mnou nereaguju, jenomže ona je zrovna ten typ člověka, co snad nepřestane nikdy. Jako bych náplní jejího života byla jen já, pořád se snaží ke mně dostat. Proto jsem se rozhodla, že se nebudu trápit, nenechám to tak a podniknu všechny kroky k tomu, abych jí zabránila dělat to komukoli dalšímu. Třeba budu příkladem, že se můžeme bránit. Lidé mediálně známí, neznámí, kdokoli. Aby nám nikdo nemohl brát pocit bezpečí a jistoty, že můžeme vyjít ven s dětmi, aniž by na nás někdo číhal. A veřejně ubližoval na sociálních sítích. Mnoho lidí má pocit, že když si vytvoří falešné profily, může psát cokoli. To bychom měli řešit a zastavit.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2021 > j.f.julian> 


Jo, ten článek jsem četla taky:
"Jak tě změnila tahle zkušenost?

Někdo mi říkal, že ona je můj učitel. Že mě přišla naučit, že mám na sebe dávat pozor a chránit se. Myslím, že to tak je. Začala jsem být víc opatrná a možná jsem přestala být tak naivní. Spousta lidí se diví, že jsem se s mým způsobem života dožila skoro 40 let. Protože jsem velmi důvěřivá, myslela jsem si, že když mi něco lidé říkají, tak to tak myslí vážně. "

To je to, normální člověk si nemyslí, že se bude neustále v každém rohu houpat nějaká vykroucená zrůdička, která není schoopná normálních lidských interakcí.
Když něco říká, myslí to jinak.
Nějaký zrůdičky nás budou odnaučovat lidskou společnost?
A my si budeme říkat, že jsme byli naivní, když jsme měli takový podivný předpoklady?

To je stejný, jako s tou místní židovskou anonymní zrůdou.

Mě pije krev, tobě taky a nevím, jak ostatní mlčící udavačský uživatelé - ale toho šmejda není možný se zbavit.
Je evidentně to nejdůležitější na tomhle webu.
Už mě fakt sere, zvažuju, že se na další publikování úplně už vykašlu, asi založím radši blog.
Toho chcípáka se prostě nezbavíme a nikdo nás tady neochrání.

A ti, co mlčí a k téhle zrůdě se nevyjadřují, tam nemáš záruku. Že jsou normální, že se postaví na tvou stranu. Možná se postaví za Bohuňu a daj na tebe trestní oznámení.



<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> Klidný Nový rok přeje jfj
<reagovat 
 Čtenář - 1.1.2022 > j.f.julian> Klidný Nový rok přeje Trefanec s Plzně, v zastoupení Petra Slováčka a Lály Peška. Jede se dá!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2022 > j.f.julian> Taky, pěkný Nový rok. A celý 2022 - ať je co nejvíc harmonie a míru.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.1.2022 > díky, j.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 1.1.2022 >

Hm.. ..tak to je smutné, ten čas minulý v závěru
(respektive, je to ..ještě smutnější, než
to ..po celou dobu vypadalo, díky tomu minulému času v závěru..)


Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 1.1.2022 > Zeanddrich E.> 

(nebýt toho minulého času, popřál bych vše dobré ještě do tohoto roku..)


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.1.2022 > Zeanddrich E.> Vše dobré, a především zdraví, do Nového roku přeje jfj
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 1.1.2022 > j.f.julian> 

ÓÓ..

Také já tedy přeji, pokud se ještě nacházíš tu dole:)

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter