Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NA OBLÁČKU (NEN)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 11.11.2021 > já před chvíli četl tuhle na Písmáku a za pár minut čtu zas úplně jinou verzi?!? Ty jedeš, ale ještě 400 nebo kolik... to je práce na roky!
Musím to pročíst a srovnat, co vidim, tak jsi to hodně zkrátil a srovnal metrum, a je to super!
ALE!! já jenom nevím, když u všech básní srovnáš metrum do pravidelna, už to nebude tvůj originální styl, jestli se neztratí tvá originalita, neumím to posoudit, těch pár "novejch" verzí je supr, vo tom žádná, ale ale... rozumíš-já jsem ty starý verze slyšel recitovaný, takže vím, že byly bez chyby, tyhle jsou asi obsahově, výběrem slov a pravidelnym rýmem ještě lepší, jenomže se trochu obávám, žes nakonec podlehl tý lidský malosti a mainstreamu... ale to neber zle, sám vidíš, že lidi to opět neocenili, jen jsi možná ztratil něco ze sebe, teď nevim, jen úvaha. Četl jsem, že ti umřel kolega 42 po očku... jsou to vrazi! Po osmé dávce zemřou všichni, to nikdo nevydrží...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.11.2021 > dík, trondoslave! Nezlobím se, mně to napadlo ještě než jsem začal všechno upravovat, taky to neumím nestranně posoudit, čtenáři na mě prděj, takže nevím. Já bych řekl, že je to lepší-to ukáže asi jen čas!
400 nechci opravit, už jsem se zběžně díval a některé ponechám ve svém původním metru. Ne že by to nešlo vyhladit, ale musel bych je celé přepsat a narecitované se mi líbí, takže není důvod.
Stejně mi všechno zabaví policajti a nezbude nic...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.11.2021 > j.f.julian> 

Je brána 11.11., přestaň být juliáne paranoidní a oddej se dobře mířené nenávisti. Zapomeň na lásku, tu dnes vykopni a přiznej si, koho nenávidíš, koho chceš zničit a podle toho se rozhodni a udělej bordel.
Já to teda realizuju v časoprostorovém kontinuu za pomocí psychických realizací, ale kdysi jsem 11.11. udělala bugr krokodýlskýmu satanistovi, známý se 11.11. oběsil a další se pokusil o sebevraždu.
To datum je takový hýbací ději bych řekla.
Naprogramuj si, kdo zahyne.

Já to vyřešila. Zhebne aspoň 500.000 důchodců a může se přidat až k milionu mladší verbeže.
Způsobí to lehčí paranoiu mezi obyvatelstvem, jestli zabíjí covid, nebo vakcína a co to je.
Sníží se spotřeba a neohrozí to společnost. Nemocnice nebudou potřebovat tolik personálu a uhelné doly budou prázdné.
V r. 2022 bude situace tak ideální, že bude popravená Pekarová jako ideální zástupná oběť, protože plazi mezi sebou nejsou solidární a do tohoto krásného stavu společnosti přilítnou mimozemšťani z Galaktické federace. A takoví, co se frekvenčně do té doby drželi jen tak tak, zemřou kultickým šokem.

Netruchli a paranoidně se neboj, 11.11. je velice skvělé datum pro proříznutí čehokoliv.
Teda ideálně neřezat do sebe, plně se oddat zuřivé nenávisti a zrealizovat ji ve svém životě, byť jen psychicky, vyházet přebytečné krámy, strach ti tohle datum zbytečně kazí.



<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> já své DATUM znám, ještě se párkrát vyspím a mám klid!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.11.2021 > j.f.julian> 

To ti nezávidím, nechtěla bych vědět, kdy umřu. Otázkou taky je, jestli v to datum doopravdy umřeš. Jestli jo, tak jsi pěkně nechutný :-) Je to trochu morbidní humor.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.11.2021 > no, hlavně že věříš věcem, který zde vkládáš-asi jsi rozpolcená osobnost, jedna je metafyzická, druhá je ovcí, která věří jen tomu, co si osahá-což je ale tvůj problém, ne můj!
Znáš ten film... tvoji p... jsem také neviděl, ale...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 12.11.2021 > j.f.julian> 

Popisuju věci, jak jsem je zažila a prožívám, jestli jsou to nesmysly, ukáže budoucnost. Jenže vzhledem k zlému publiku to skutečně nemá smysl.
A po opakovaném nepřátelství z tvé strany už chápu, že si jaksi ničeho nevážíš, možná že ti ta motanice s tím esesákem z redakce, když jsi vypadal, že si to děláš sám, protože jsi ten esesák, vyhovovala.
Možná bylo zbytečné se ti snažit pomoct.


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 12.11.2021 > čtenář> 

Jestli 2022 alieni skutečně přilítnou, tak vysměváčci, co mě tyranizují, padnou, budou za kriply a časem zemřou, takoví už nedostanou šanci.
Pokud ne, tak se časem zabiju.
Je to fair play, do těchto vražedných poloh to vyhnali esesáci z NWO a lidi se těmto tendencím nebrání, protože je v nich příliš mnoho přízemního zla.
Proto to je teď takto zle nastavené a de facto už roste i nenávist GF vůči nám a jejich nechuť jakkoliv zachraňovat odpadky.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.11.2021 > sorry ale anonymy nečtu! Jestli to je pochvala mé básně, díky!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 12.11.2021 > j.f.julian> 

kolikrát mě napadlo, že jsi taky jen hodně rafinovaný NWOčko
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.11.2021 > napsala si totální blábol!!
Když vím, kdy umřu, tak je to humor, dokonce nechutný??!! Tak to je na Chocholouška!
Možná bych to bral, kdybych to nevěděl, jako humor!
I debil pochopí, že se to buď potvrdí, nebo ne, takže kecy okolo nevěřících Bohuň jsou zase jen kecy!
NAOPAK-je to osvobozující vědět, že můj život, který jsem si užil asi 120x víc, než vy všichni, a trpěl jsem jak zvíře, už konečně skončí a já spočinu na obláčku...
Těším se na tu chvíli osvobození a budu zklamán, jestli se to nezdaří. Ale, chytrému napověz...
Koukám, že patříš mezi ty Tondy, které svoji malou citlivost, svoji totální neempatii, nulovou představivost a fantazii vydávají za "sílu" a přednost.
JE TO PŘESNĚ NAOPAK!!!

Vy, Malí lidé, se třesete strachy o ten svůj bezvýznamný podělaný život a nejste schopni jej riskovat cíleně, vy ho riskujete denně, ale kvůli kravinám a ani si to neuvědomujete, ale chápu, že mé zkušenosti jsou ti na piču
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 12.11.2021 > j.f.julian> 

Promiň, nechtěla jsem tě tak zranit, vůbec mě nenapadlo, že se z toho tak osypeš.
Mě to připadá dost radikální - vím, že to máš z nějaké klinické smrti, z jakési vize, kterou jsi v hrubých rysech popsal.

Ne neempatii, nulovou představivost a fantazii bych si zrovna u sebe nestěžovala.
Jsem člověk, který tě vysekal od Bohuňi a debilnímu osazenstvu tohoto serveru umožnil pochopit, že ty nejsi ta esesácká zrůda, co to tady rozkládá.
Sám jsi mě opakovaně sprostě a nechutně bezdůvodně napadal.

Inu, je to tady marný, samý idiot.
Ostatně svět je plný idiotů, nic nového, co by mě mohlo až tak překvapit.

Nevím, jestli umřeš v ten den podle své vize - připadá mi to absurdní a nevěřím tomu.


<reagovat 
 Čtenář - 12.11.2021 > čtenář> ...přitom láska děti, láska. a vy si místo toho nadáváte. vy - vysekaní z vlivu zlé Bohunky! :)))
<reagovat 
 Čtenář - 17.11.2021 > čtenář> Přesně. Jula vůbec nepochopil, že mu magdí leze do... kundy.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter