Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
5G a NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2021 (11:39:19)
V rámci čarodějnické multidimenzionální války jsem viděla, že naši planetu i lidstvo svíraly
nepřátelské vesměs plazoidní, či drakoniánské mimozemské rasy, a vesmírný vir, který působil
skrze bandu vesmírných vagabundů a zločinců, kteří vlastnili vysoko vyvinuté vesmírné
dimenzionální technologie.

O tom všem byla válka, kdy se podařilo toto vše zázračně porazit a zůstali esesáci a 5G, což jsou
již víceméně lidské projekty vyvinuté pozemšťany. Všelijaké ještěrky, agresivní hmyz se zřítily
do lidských podob tady na Zemi a poslední, co jim zbývá, jsou sdělovací prostředky a 5G.

5G je mikrovlnný systém, který souvisí s ionosférou a je udržován systémy družic.
Máme díky němu bezdrátový přenos internetu a nemoci. Je to jeden ze systémů, který udržuje
elektromagnetický koncentrák našeho žití.
Navíc, Elon Musk a vlastníci sociálních sítí a podobní jako Buhuňa vyvíjí programy na čtení
a ovlivňování mysli.
Takže je ten elektrický mikrovlnný kolos nad našimi hlavami zároveň i nástroj totalitní moci.

Inu, což, je to elektromagnetismus, to už reaguje na magii, tak nyní navádím tento elektrokolos
přes sebe a všechny hnusný ilumináty, aby se elektrika krásně rozprostírala v mocnářských
hajzlech celého světa, i těch, co to mysleli dobře, v jejich mozcích, psychických
a energetických tělech. Koho to usmaží, toho to usmaží. Miluju hazardy.
Moje všeobecné magické kouzlo s pohroužením se do černé díry nekonečna se totiž poslední dobou
ukazuje jako předimenzované vzhledem k aktuálním problémům a událostem a láskyplná
sluníčkářka ze mě asi jen tak nebude, proto jsem nyní vylepšila hazard na aktuální úroveň.

Samozřejmě doufám, že to vidí na nebi i někdo jiný, než já, že přilítli mimozemšťani
a třeba se do dvou let dočkám řešení tohoto problému nějakou méně magickou cestou.





Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.10.2021 > další lampion. to je dobře.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 15.10.2021 >



Do těchto věcí nevidím, ale intuitivně se mi sítě 5G nelíbí (a ovšem to, že mají se rozprostírat i skrze družice, už vůbec (nevím, co s tím budou dělat např. ti citlivci, kteří se dnes před mobil. signálem zoufale ukrývají v hlubokých kanadských lesích, atd. -před signálem z družic se ukrýt mohou snad leda pod zem, nebo pod hladinu moří a jezer.. ))

((...)).


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 15.10.2021 > Zeanddrich E.> Nenávidím 5G, chci zažít svět bez mikrovlnky do hlavy. Věřím, že se dočkám. Svět bude bez 5G, tržního kapitalismu, prolhaných masmédií a nadnárodní mafie MOSADu.

<reagovat 
 Čtenář - 15.10.2021 > Zeanddrich E.> ti citlivci buď pochcípají, nebo si prostřelí hlavu a nebo ustoupí 5G. To otřesný mosntrum snižuje senzitivitu, znemožňuje duchovní vzestup a při určitém stupni citlivosti znemožňuje normální život, protože non stop bolení hlavy a tlaky se nedají zvládat.
Takže buď vyhraje technicistní zrůdnost a senzitivci, média, esoterici vychcípají a vy si tady zdechněte svině jedny zkurvený a nebo zavřete hubu vy - technicistní zrůdy.
V současnosti už ta intenzita tohoto teroru nejde zvládat, takže něco se stát musí.

<reagovat 
 Čtenář - 15.10.2021 > čtenář> A s čím bude?
<reagovat 
 Čtenář - 15.10.2021 > čtenář> s něčím, co začneme budovat, až se dostane ve známost, že máme možnost se rozvíjet za pomoci galaktických společenství a ty budou ideálně přijímány na civilizační úrovni s jasnými kontakty a komunikacemi- budou rozvíjeny technologie, které nepoškozují přírodu a bude se prohlubovat vztah k planetě a spiritualita a mimosmyslové schopnosti.
Všechny toxické a škodlivé formy negativních myšlenkových vzorců a náhledů na vlastní lidskou rasu, které byly uměle nastrčeny tyranizátorskými plazími rasami a parazitickými šediváky, budou odstraněny.
To vytvoří novou realitu.
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2021 > čtenář> se salámem, blbe.
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2021 > čtenář> Aha.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.10.2021 > čtenář> se salámem blbe" by mohla být i narážka na svět islámu. Při realitě, kdy je v bělošském světě více jak polovina obyvatelstva napíchána matrixovým svinstvem, kdežto oni to až tak neprožívají, by se mohla situace jevit tak, že to je beznadějná budoucnost Evropy. Islám.

Nicméně zdůrazňuji, že proběhla multidimenzionální válka, ve které se velice angažovala a stále angažuje Galaktická federace, jejíž výkonné bojové a svým druhem agresivnější a zkušenější rasy jsou ze Siria a Orionu často ... což je svět Orientu. Tak by to mohlo vypadat, jasně vyhráli a teď všechno převálcujou.
Jenže, vemte v potaz, kdo všechno pojde na matrixové svinstvo. V poměru polovina až třičtvrtě či více obyvatel.
Západní Evropa. Severní Amerika. Izrael. Turecko, Saudská Arábie a Spojené arabské emiráty. Dále Čína, velice mohutným způsobem. Nějaké státy jižní Ameriky.
A také 63% Čechů.
Stále to vypadá, že vyhrál islám. Jenže já viděla ve všech náboženstvích tak nehorázné skandály, které jsou rozmázlé po celé Galaxii, že nepřežije žádné, až se tohle odtajní.
Třeba Bůh, Ježíš Kristus, Alláh, Buddha jsou fajn.
Jehova strašný. O dalších menších postavách jednotlivých náboženstvích ani nemluvě. Co tohle bylo za verbež. Drakoniáni, zešílelí posluhovači drakoniánů, reptiliáni a další nehezká sebranka.
V budoucnosti nepřežije žádný náboženství, tím jsem si jistá.
A bělošská rasa a Evropa už mnohokrát z poloviny vymřela, nic novýho.

Důležité je, aby dav chtěl sejmout NWO. A abychom prolomili tabu ohledně komunikace s mimozemskými rasami. Místo toho se dav nechal naočkovat metalickým matrixovým svinstvem a myslí si, že žádná totalita nehrozí. Takže dav asi zdechne, když má člověk připustit, že si to někdo s těmi rozsekanými krevními obrazy očkovaných nevymyslel.
Vlastně pak zbude většina těch, co nechtějí NWO a v hlavě nemají snad jen salát. Budeme dav a ten sejme NWO.
Pořád programuju budoucnost lidstva, aby přežilo.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.10.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2021 > PřilítliMimozemšťani> kašli na salám, blběnko, ty zkus okurku.
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2021 > čtenář> AE TO SE MÝLÍŠ, JÍŤA PÁVĚ ŽE MASTURBUJE SALÁMEM. KRÁJENYM;).
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 16.10.2021 > čtenář> Okurky jsou dar bohů ženám ... a jen hovado si rve jakoukoliv uzeninu do jakéhokoliv tělního otvoru, který není určen k přijímání potravy, tzn. ústa a dutina ústní.
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2021 > čtenář> ae nepovidej! to máš odkud? ahá, egil tě to naučil. tak to jo. a jula jistě taky něco přidal. teď to hledat nebudu, ale jeho pokusy zaujmout zdejší ženy básnickým srovnáním údu s krvavým jelítkem jsou opravdické perly. za kačery to asi nebude, ale jednou je JÁ prodám. za husí ploutve myslim.
<reagovat 
čtenář Fabian - 19.1.2023 > To the totem.cz Owner, same listed here: Link Text
<reagovat 
Tommo (Občasný) - 18.5.2023 > Psychotronické / elektromagnetické zbraně jsou opravdu dno, to zlo, které musí být razantně vymýceno, zničeno. Mám pocit, dojem, ( a vše na to ukazuje) že prostřednictvím sítě 5G ( a nejen) jsou nám vkládány myšlenky, pocity, vyúsťující v činy, které automaticky pokládáme za své. A nejhorší je, že potom tyto obhajujeme a stojíme do morků kostí za nimi. Proto ta doslova dech beroucí debilita stáda. Totálně šokový stav, který trvá od 2020 :(

To "informační pole" kolem nás je opravdu doslova prosycený různými programy, podprogramy, jističi, spouštěči NWO potažmo MK ultra až se mi chce z toho zvracet.

Nemluvě o slaboduché, všudypřítomné propagandě, manifestace iluzorních hodnot.

Být permanentně jen o kapku více senzitivní vůči těmto věcem, nemohl bych v této ani v jiné techno-kapitalistické globální společnosti fungovat, žít.
Mělo by to dva typické scénáře.
1) Okamžitě se vypakovat co nejdále z dosahu těhle sraček, co nejblíže k naší matce přírodě.
2) Diagnóza, nálepka, škatulka - hezké poznávací pobyty, psychofarmaka...,v lepším případě suicide.

Příklad :
"klidný" večer doma na pohovce.
Snažím se vyčistit hlavu od neustálého toku myšlenek, zpomalit, uvolnit se, relaxovat, být sám se sebou.

V ruce si držím krystal křišťálu, když najednou ke mě přilétne velice urgentní, nutkavá, tíživá myšlenka :

"Hele tohle je nebezpečný, moc nebezpečný, toho krystalu se raději ihned zbav !, To není dobré, podle toho tě jednoduše najdou, zaměří a ublíží. !! "

Moje odpověd :
Kdo mě najde ? Ty dobří, nebo ty špatní ?, proč je tak nebezpečný mít doma - v ruce krystal křišťálu ! Rozhodně se ho nezbavím!

Trochu mě to vyděsilo. Tak si pustím muziku - You tube - můj mix.
Najednou ve velice známé skladbě, kterou mám neposlouchanou začnu rozpoznávat "jiné" zvuky, spíše pazvuky, kontury, tony, které tam nepatří. Byli upozaděny, ale jsou tam. Znějí technicistně - takové nepřirozené techno v krátkých intervalech, které se opakuje, zintenzivňuje a opět upozaďuje, které se vtíralo do hlavy a snažilo se mi vnutit myšlenky, které jsem okamžitě vyhodnotil, že nejsou moje.
Rázně jsem tyto vkládané myšlenky zavrhl, vypnul Wifi, TV a tu samou skladbu jsem si pustil off-line z LP, jen pro zajímavost. Nic jsem tam nerozpoznal, tedy kromě chtěné muziky.
Opět zapnul TV + sít a chtěl si pustit opět tu skladbu, ale než jsem se na to ovladačem procvakal okamžitě jsem ucítil "napadení" znovu, bylo to ve všem !, ve vysílání čehokoliv, TV i rádia se tyto podprahovky skrývali.

Moje odpověd :
Děkuji za demonstraci, manifestaci jak to funguje. Nyní se mohu na tyto "zbraně" trochu více zaměřit, rozpoznat, kalkulovat s tímto a snažit se o eliminaci, o co největší potlačení tohoto vlivu z dílen chlapců MK-ultra - "Ušáci" jedni.


Když jsem se poté na tento typ "zbraní" a jejich dopadů snažil zaměřit u svých nejbližších, začal jsem nacházet ty příkladné spouštěče a jističe, které mají.
Některý spustí slovo, některé souvětí, stav, určitý typ situace, popř. může být i vůně.. Je toho nepřeberné množství, je toho opravdu hodně.
Pokud jsem na toto blízkého člověka upozornil a snažil se vysvětlit, že tato vlastnost, stále se opakující stav, či myšlenka s největší pravděpodobností byla implantována a tedy není jeho.
Vypozoroval jsem, že v podstatě ano, máš pravdu - mi bylo řečeno. Blízký člověk mi dal zapravdu. V tu chvíli se mi ulevilo, mám vyhráno, takhle by to šlo.
Ale pokud se setká ten člověk s tím spouštěčem znovu, znovu je vtažen a bere opět implantát za svůj, což mě překvapilo - vyhráno není.


Tyto poznatky neventiluji, není potřeba. Opět není komu. (Jasný, paní Rašínové, možná... :) )
Byl bych "upálen" a o to více, že toto moje subjektivní "procitnutí" bylo podpořeno nějakými entheogeny.

Možná to byl někdo z GF, snad intuice, kdo mi vnuknul obraz alespoň minimální obrany - časovač na elektro zařízení, pořádný orgonit proti zaměření a hlavně mentální sílu, jasnozřivost.

Děkuji ale tobě... (Informovanost)

Body: 5
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2023 > Tommo> 


No vidíš, to jsou dobré postřehy, ze života, je super, že si toho takto někdo všimne. Toto záření a podprahové programování je všudypřítomné, ve vší té technice a právě i skrze obrazovky, je to pro ně asi snadné, lidské oko ty signály nezaznamená, může to právě zachytit ten "vyšší duch", duše, intuice, víc rozšířené vědomí.

Taky jsem si toho párkrát všimla, kdy to bylo vyloženě nápadné, většinou že se nějaké sdělení, nebo "osoba" dobývala do mozku. V jednu chvíli jsem pochybovala, jestli by fakt nebylo jednodušíí se jít nechat očkovat, nebo jestli ten Elon Musk není náhodou hodný hoch.
To s křišťálem je taky otázka - kdo podsouvá tyto myšlenky, staří mystici by řekli duše, které neodešly, nebo nějaká astrální potvora, ale právěže úplně stejně to dnes může být to MK Ultra, či typově podobné psychotronické programy.
Kdyby to byla technika, tak je možné se toho zbavit, jednou časem to všechno padne, tomu věřím.
Kdyby "duchové", tak ti budou vždycky, ale to, co se děje dnes, mi přijde jednoznačně spojené s technikou, protože i ty vzkazy jsou jasné, zneklidňující, fakt si umím představit, jak u toho sedí nějaký satanistický slouha NWO s návodem od MK Ultra, zaměřují se na konkrétní lidi, kteří když se snaží nějak dát do pohody, tak jim ještě takhle posílají do mozku různé zlé vzkazy, nebo třeba můžou manipulovat s hudbou, skladbami.

Základní obranou proti tomu je určitě co největší odstínění všeho toho záření, protože to je takové únavné a žahavé, rozkládací a dezintegrační a potom dostatečný odpočinek mozku - tedy dostatečně spát - pak je člověk pochopitelně nejvíc zdravý a nejméně psychedelický a potom určitě schopnost se "napájet" z vyššího duchovního světa, což si myslím, že je dáno základním rozměrem ducha, frekvencí, tedy ty, když se o tyto věci jakkoliv zajímáš, už máš tu sféru ducha větší a máš ty schopnosti a tito lidé jsou potom chráněni z duchovních světů.
Ale pochopitelně ne úplně ve všem, hlavně čím větší duch a jeho rozpětí, tím více v tomto světě taky trpí, kvůli citlivosti.
Jsem ráda, že nejsem jasnovidná, protože toto všechno ještě vidět bych nechtěla.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter