Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návštěva.
Autor: Márty (Stálý) - publikováno 1.8.2021 (20:50:47)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Jula - 3.8.2021 > Nadherna
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2021 > ty u toho displeje smazis vajicka, nebo ho vzdycky poprskas smichy, jak ctes julovy vhledy do tajemstvi jsoucna?
<reagovat 
 Čtenář - 3.8.2021 > čtenář> ty jseš hodně závislý na tom, jestli se lidi smějí tomu, co ty považuješ za směšné. Jestli jsou krásně vychovaní k vysmívání se těm, co nezapadají do vaší normality podle norem NWO, že?
Mrkni se kdyžtak na průměrné diskuze na mainstreamu a s hrůzou uvidíš, že ten totalitní duch "smějeme se těm, co jsou jiní", už pomalu, ale jistě mizí.
Aby se ty lidi ještě neprobudili.
Co když ty mlčící lidi mají tebe za otravný hmyz a juliána za extroverta, když zjistili, že to zlo tu nedělá julián, ale ty?

<reagovat 
 Čtenář - 3.8.2021 > čtenář> Souhlasim s experimentalnim nasazenim "july" do prumerne mainstreamove diskuze. Zarid to, jito. Jestli se mu nikdo nebude smat, slibuju, ze se budu smat i tem ostatnim
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.8.2021 > čtenář> mainstreamové diskuze samozřejmě nejsou v současnosti koncipovány na vyhraněné názory - funguje tam nemilosrdná cenzura a udržují si tam pokojné stádo pokojných ničím se systému nevyhraňujících názorů.
Podporují se názory misogynní, rasistické, rádoby akční a simulující přehled a racionální náhled.
Navíc se neumožňuje skutečná polemika, argumentace a výměna názorů, nejsou povoleny sebemenší vulgarismy, jen jedovatosti a toxiny.
Není možné se dostat k jádru ničeho, je to povrchní a vedené vyššími zájmy ze strany NWO.
Aby se svobodná diskuze stala realitou, nejdřív musí naplno padnout paradigma důvěry ve vedení společnosti.
Covid to rozčísne.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter