Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Děti, v.17
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 9.2.2022 (00:51:54)


(( ...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 9.2.2022 > Takhle děti nevypadaj. A kdyby ty citlivější věděly, že je někdo podobně vidí, mohly by se pokoušet o sebedestrukci zahlcením kefírem. Nech je bejt.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 30.3.2022 >

30.03.2022 15:54:37 Zeanddrich E.


No, uznávám, že někdo, kdo se do něčeho nenarodil, nemusí vidět prospěšnost něčeho kolem sebe..

Na druhou stranu, úkonem křtu ale nemyslíte si snad, že byste dítěti něco v životě pokazili (nebo snad vidíte alternativu nějakou k ..jedinému z osmi (...), který (prozatím, dle hodnověrné zprávy :) ) v lidském těle naši Zemi navštívil (tedy k Ježíši Kristu? :) )?



smazat (ještě 10 minut)
30.03.2022 15:58:42 Zeanddrich E.


*(aby rozetnul ..zauzlované řetězce karmických vin,..., díky kterým Svět náš už nemoh ..moc pokračovat dál, pokud vím :) )

smazat (ještě 15 minut)


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 30.3.2022 >

30.03.2022 11:43:41 Zeanddrich E.



Jaké je to zde dole na Zemi být nepokřtěný, na to si nevzpomínám (u nás, na jihu Moravy (mimochodem, duchovně bezpochyby nejzdravějším to koutě České republiky :) ), křtí se děti hned po pár dnech příchodu na tento svět ),..., ale zato si živě vzpomínám, jaké to je nebýt biřmovaný (byl jsem totiž biřmován až někdy v roce 1997-1998 snad?) .



A musím říci, že rozdíl je to veliký. A vrátit se to toho „neprobuzeného" stavu „před" bych se tedy rozhodně nechtěl.. .

((Je zajímavé, jak nedozírné služby křesťanských (a z těchto zejména potom asi té nejusedlejší a nejpropracovanější, tzv. katolické) církví v podobě tzv. svátostí, mohou být značnou částí společnosti ignorovány; -ale to je (patrně) i ten problém, že kdo jimi neprošel v dospělejším věku, nemůže posoudit ten rozdíl „před" a „po" (a ovšem, např. tzv svátost Eucharistie můžeme prožívat i každý den,..., a i u této zažívat zažívat jistý rozdíl „před" a „po".. :) ) )).


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter