Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Letuška, verze barevnosti 10.
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 10.3.2002 (00:56:25)


Letuška, verze barevnosti 10.

((...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.3.2021 > mohli bychom my, chtiví obdivovatelé tvých čtyř stále se opakujících obrázků, znát verzi 4? a nebo se nad námi smiluješ a obštěstíš nás dokonce verzí 7?
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> TY BUĎ HLAVNĚ RÁD, ŽE TI TO ZENDRICH CHYBĚJÍCÍM KOPIRAJTEM DOVOLIL OKOPČIT A MŮŽEŠ SI TO V PEČOVATELÁKU NALEPIT ZESPODA NA VANU. MORAVSKÁ KULTURA SI ZASLOUŽÍ PROPAGACI. SI PŘEDSTAV, AŽ TO ZA STO LET OBJEVÍ ARCHEOLOGOVÉ. CO SI O NÁS BUDOU MYSLET? :(((
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> no, něco na tom je. představa pilota, co si během letu odloží krupicovou kaši v zubatym talíři na podlahu, bude strašit letecké inspektory i za těch sto let.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.3.2021 >

Juliáne, tak aby bylo jasno -já sice ´židovské předky nemám (alespoň o tom nevím), ale jestli se u mého příspěvku objeví ještě jeden další Tvůj komentář, odnesu Tvé výroky (o Židech a na téma židovství), spolu s Tvou IP adresou a dalšími údaji, na pražskou Židovskou obec, ať si s tím případně dělají něco sami.(a buď si jistý, že MOSAD má dlouhé prsty :) )

A mimochodem -na Tvém případě se -podívá-li se někdo pár zpátky na Tvé poznámky pod cca 15 ti zdejšíma Tvýma jménama -dá čítankově vysledovat degradace až rozpad dříve docela obstojné osobnosti.. .

((...)).

<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> to neni. nedělej z vyčerpaného zmatence zlého. škodí, ale neví o tom.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> meleš blbostě, ale přesně reprezentuješ úroveň totemu. celej egil, celej egil
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> jistě. např ubližovat tobě je ničení dobrého. přesně.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> s tim egilem máš ale pravdu
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> mýlíš se. to egil, všechno egil
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> PŘESNĚ, EGIL. ALE PROBLEM DNEŠKA JE JINDE. KORONÁČ ZAPŘÍČINIL NEDOSTATEK KVALITNÍCH DROG V ČR. A TOHLE Z TOHO VZNIKLO. EGIL SICE SLÍBIL, ŽE KLADÍVKEM NĚJAKÝ TY DOBRÝ FETY VYTLUČE Z UHLÍ, ALE - ZATIM ČEKÁME MARNĚ.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> ele kdepá, julojíťo. to egil, vždycky a všechno egil. a začlo to, když začal poučovat, redaktor. a pak mazat. teď sice mlčí, ale chodí se sem dívat 5x denně. líbí se mu, když je středem pozornosti. on je pedagog, to nevíš? děti ho pak musí poslouchat, nesmí odmlouvat, a to on miluje. třeba hodnotit. a když udělí pětku, je šťastný. cítí svůj vliv. také staví pilíře poezie. ty je ještě julojíťo neznáš? tak proto píšeš sračky, že ses nenaučilo, co egil tě učilo. tak.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> nene, egil, všechno egil. s tim nehneš. jak má někdo kladívko a fajku, je pán. a roman pán neni, roman nemá fajfku, nemá kladívko, roman má jen dost.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> očividně hodláš snižovat egilův vliv a moc. jenže mi ho nedáme. na to zapomeň!
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> ufony nebo židy si budeš muset nechat jen pro sebe. my máme egila a za nic ho nevyměníme. smiř se s tim.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> jula a egil jsou naši koně a nikdy to nebude jinak. roman je trochu něco jako sálodlouzeblil nebo mystikus, křesťanskej darebák z popletenosti. po kebuli budou dostávat jen egil a jula. roman ne. takže budeš na to sám a proto to brzy vzdáš. EGIL A JULA, TO JE NAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ, FAŠISTICKÁ DVOJKA. roman je z brna, to je něco jako nedospělost s ublíženectvím. ale zlo je egil a jula.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.3.2021 > čtenář> 



Juliáne, tak aby bylo jasno -já sice ´židovské předky nemám (alespoň o tom nevím), ale jestli se u mého příspěvku objeví ještě jeden Tvůj komentář, odnesu Tvé výroky (o Židech a na téma židovství), spolu s Tvou IP adresou a dalšími údaji, na pražskou Židovskou obec, ať si s tím případně dělají něco sami (a buď si jistý, že MOSAD má dlouhé prsty :) ).
((...)).


A mimochodem -na Tvém případě se -podívá-li se někdo pár let zpátky na Tvé poznámky pod cca 15 ti zdejšíma Tvýma jménama -dá čítankově vysledovat degradace až rozpad dříve docela obstojné osobnosti.. .



<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.3.2021 > čtenář> 



Juliáne, tak aby bylo jasno -já sice ´židovské předky nemám (alespoň o tom nevím), ale jestli se u mého příspěvku objeví ještě jeden Tvůj komentář, odnesu Tvé výroky (o Židech a na téma židovství), spolu s Tvou IP adresou a dalšími údaji, na pražskou Židovskou obec, ať si s tím případně dělají něco sami (a buď si jistý, že MOSAD má dlouhé prsty :) ).
((...)).


A mimochodem -na Tvém případě se -podívá-li se někdo pár let zpátky na Tvé poznámky pod cca 15 ti zdejšíma Tvýma jménama -dá čítankově vysledovat degradace až rozpad dříve docela obstojné osobnosti.. .



<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> tak, a má tě. ernest. a už tě unášej do tel avivu pičo:)))
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> OVŠEM TO PŘIZNÁNÍ, ŽE ERNEST MÁ PŘÍSTUP K JULOVÝ IP ADRESE, TO JE ZLOMOVÁ INFORMACE. TAKŽE V TOMHLE MĚLA JÍŤA PRAVDU.
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 10.3.2021 > Je opět na místě si uvědomit, že tohle fakt není diskuze hodná toho obrázku. :-)
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > F.N.> je na místě si uvědomit, že tady se nikdo leta literaturou nezaobírá. redaktoři podporují fašizující autory, egil káže a maže, ufoni poletujou mezi osudy ztroskotanců atd. a tobě jde o co? zachránit to tady? zabránit nám bavit SE? totem je místo posledních výkřiků umírajících, takže NÁS laskavě NERUŠ.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.3.2021 > F.N.> 

F.N., napsal jsem Ti dopis do zpráv -pokud tam nechodíš, tak se tam podívej


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.3.2021 > čtenář> 

Juliáne, tak aby bylo jasno -já sice ´židovské předky nemám (alespoň o tom nevím), ale jestli se u mého příspěvku objeví ještě jeden další Tvůj komentář, odnesu Tvé výroky (o Židech a na téma židovství), spolu s Tvou IP adresou a dalšími údaji, na pražskou Židovskou obec, ať si s tím případně dělají něco sami. (a buď si jistý, že MOSAD má dlouhé prsty :) )

A mimochodem -na Tvém případě se -podívá-li se někdo pár zpátky na Tvé poznámky pod cca 15 ti zdejšíma Tvýma jménama -dá čítankově vysledovat degradace až rozpad dříve docela obstojné osobnosti.. .

((...)).




<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > Zeanddrich E.> A NÁM OSTATNÍM SE NEPOCHLUBÍŠ? KAMARÁDAMA A VÝHRUŽKAMA MOSADEM? ZENDRICH SI MYSLÍ, ŽE JÍŤA JE JULA, JULA SI MYSLÍŠ, ŽE BOHUNKA JE ŽAŽA, JÍTA SI MYSLÍ, ŽE STROJAŘ JE ZENDRICH, MARTIN SI MYSLÍ, ŽE PETULA JE ŽENA, FN SI MYSLÍ, ŽE TOTEM JE KULTURA, ROMAN SI MYSLÍ, ŽE JEHO OBRÁZKY SE PODOBAJ BORNOVEJM, ANALFAGOT SE SROVNÁVÁ SE ŠRÁMKEM.


TOTEM! TOTEM! TAKHLE TO MILUJU.

<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > Zeanddrich E.> neblbni romane, proč bys to nosil na pražskou židovskou obec? pošli to na brněnskou, ne? ta má k izraeli blíž. a možná i ušetříš na dopisní známce, hele.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> a egil je gdo?

<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> Čtenář - 10.3. > Zeanddrich E.> ty zasranej debile, já jsem přilítli mimozemšťani - a ty jsi 50tiletej zkurvenej strojař, kterej mě pod mými díly terorizoval celou dobu, ty nechápavej mamrde - ty jseš ten trol NWO chcípáku
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> TY ZASRANEJ KRETÉNE, SE NETVAŘ, ŽE TO NEVÍŠ! EGIL JE ČESKÝ, ČESKÝ! PEDAGOG. NE BULHARSKÝ, NE MONGOLSKÝ, NE KAZAŠSKÝ, ALE ČESKÝ TY KRETÉNE! NEZNÁŠ SLÁVU ČESKÉHO ŠKOLSTVÍ, VŠUDE PO SVĚTĚ TAK VYHLÁŠENOU? TAK TU EGIL REPREZENTUJE. V ITÁLII PIČO. PODIV SE NETVAŘ, ŽE NEZNÁŠ JEHO STRÁNKU NA WIKIPIEDII. VÍŠ CO MU TO DALO PRÁCI, NEŽ JI SESMOLIL. ČESKÝ PEDAGOG - PAMATUJ SI TO!
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> ještě slovo, kdokoliv z vás, a ernest vás udá na městském úřadě brno 6. tag bacha!
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2021 > čtenář> tak konečně je tu trochu zábava:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.3.2021 > čtenář> 

Varoval jsem Tě.

Na pražskou obec to mám teď blíž -a izraelské velvyslanectví mám vlastně také na dohled

((...)).

Ať si uklidí sami, já mám svých starostí dost.



<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter