Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
GHiididk
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 21.2.2021 (00:52:30)


(( ...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 21.2.2021 > vlastně ti tu absenci soudnosti a studu závidim
<reagovat 
Čtenář - 21.2.2021 > Haha, Magda je tradicionalistická konzerva. Ale ne rozvrzaná. Ty už si v téhle inkarnaci nevrzneš.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2021 > čtenář> 



Rozházejí ovoce spinkají v něm
Poničí rostlinky ještěří to dobrodružství
Hrabou v kůře i hlíně pro plazy také v ní spí
též na větvi spí
Kapičky vodičky jazýčkem přijímají
v nádobce se koupou relaxují když chtějí
Pod světélkem hřejícím a svítícím rády se sluní
někdy stín navštíví
S kobylkami a cvrčky si s láskou popovídají než je
schlamstnou spapají
To agamečky dělají mají rády život svůj


tohle žalobou o copyright nehrozí
<reagovat 
 čtenář j.p.foolián - 21.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Chováš ještěrky u prsu my víme
lásku k nim neskryješ pod sukní
někdy se choulíš, jindy zimomřivě
otevíráš náruč žhavé pochodni


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2021 > čtenář> 


MírZemi má rád tyhle potvůrky - ale jenom v malých milých formách, který se dají zavřít do terárka.
Já to nechovám a spadlý reptiliány taky nemusím.
Běž si zase sehnat kokain a zaplať si prostitutku ty omezená duševní formo temnot.
<reagovat 
 Čtenář - 21.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> Žárlíš na krásně hranatou paní s velkými prsy a hlavně jí závidíš pracku na prsu, prsopracku zženštělého křemenáče, ale my tě nesoudíme, Magdo. Jsme věrný lampion.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2021 >


Ten výjev je ve své postatě velice asexuální, ta ženská je šíleně hranatá :-), to prostředí je studené, ten chlap vypadá víc jak žena, než ona.
Kdyby ty ksichty byly obráceně a on měl holou tvářičku a ona natečkovaný ty vousy, bylo by to asi celkově erotičtější dílo.
Mě ta ženská připomíná Standu Hložka.


<reagovat 
 čtenář zeanddrich e. - 21.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

S tím Standou Hložkem je to docela dobrý:)


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2021 > čtenář> 

Ta podoba je nepopiratelná :-)


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2.2021 >
<reagovat 
Čtenář - 21.2.2021 > Magda se naucila vkladat obrazky, takze ted uz to tu neumi jen julo.
<reagovat 
Čtenář - 22.2.2021 > totog si ani ten standa nezasloužil. sexismus je fuj, ale brněnsky diletantskej pokus o něj je ještě stokrát horší.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 22.2.2021 > čtenář> 

Někdo si tady pořád plete obor karikatury s figurál kresbou,..., nebo co

Asi neviděl ještě časopis Sorry nebo Urbanovy kreatůrky,..., nebo si nevzpomíná na Honzu Vyčítala,..., na Kerlese, ..., na autisty od Ceplechy,..., atd., apod.


((...)).


<reagovat 
čtenář druhá Hanka - 23.2.2021 > A co si ta ženská dělá tou pravou rukou, vy sprosťáci?


<reagovat 
čtenář druhá Hanka - 23.2.2021 > A co si ta ženská dělá tou pravou rukou, vy sprosťáci?


<reagovat 
čtenář druhá Hanka - 23.2.2021 > A co si ta ženská dělá tou pravou rukou, vy sprosťáci?


<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > čtenář> Coby, lechtá si poštěváček, troubo
<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 23.2.2021 > Typické -přičmoudlý cizinec s blond přelivem obírá čéšku
<reagovat 
Čtenář - 22.2.2021 > začínám propadat dojmu, že ty deformace hlav jsou předem promyšlené. kolikrát jsme si mysleli, že už je hůř nakreslit opravdu nejde, ale roman zase něco dalšího, ještě děsivějšího dodá. si myslíme, že si z něj děláme prdel, ale asi je to uplně obráceně.
<reagovat 
 Čtenář - 22.2.2021 > čtenář> SOUHLAS. U TĚCHTO DĚL BY MĚL ROMAN VYHLAŠOVAT SOUTĚŽE. KDO TŘEBA POZNÁ, KTERÝ DETAIL JE MORBIDNĚJŠÍ, ŽENY NEJVÍC URÁŽEJÍCÍ, NEJNESMYSLNĚJŠÍ A POD.
<reagovat 
 Čtenář - 22.2.2021 > čtenář> nechutnost nedáš, tohle je prasácký celý. ale v rámci idiotštin volím sprchový hák na zrcadle.
<reagovat 
 Čtenář - 22.2.2021 > čtenář> SI ZAHRÁVÁŠ. ZA CHVÍLI TI ROMAN PŘIJDE VYSVĚTLIT, ŽE TO VLASTNĚ NENI ZRCADLO, ALE... A TO SE TEPRV NĚCO DOZVÍŠ!
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 23.2.2021 > čtenář> To je, samozřejmě, nalepovací háček:) (ekstra silně držící :) )
<reagovat 
 čtenář druhá Hanka - 23.2.2021 > čtenář> A co si ta ženská dělá tou pravou rukou, vy sprosťáci?


<reagovat 
 Čtenář - 22.2.2021 > čtenář> já volím za nejděsivější levou kozu. podiv se na ty následky. chlapík si jednou šáhnul a už má zlomenej loket takřka do pravýho úhle.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 23.2.2021 > čtenář> 

Spíše mne udivuje, že se nedivíš tomu prstenu na pravé mužově ruce.. . -Tam jsem se totiž ..fakt seknul:)


<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > Zeanddrich E.> CO?? JAKOŽE SI TO CHTĚL NAKRESLIT NĚJAKÝ POSTAVĚ, UJELA TI ALE RUKA A TREFIL SI UPLNĚ JINÝHO ČLOVĚKA? MNĚ TO UŽ DLOUHO PŘIŠLO, ŽE SE VŮBEC TĚŽKO TREFUJEŠ DO OBRÁZKU, ALE ŽE JE TO TAKHLE STRAŠNÝ A JEŠTĚ SE TIM CHLUBIT? TY VOLE!
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 23.2.2021 > čtenář> 
Prsten se nosí na levé, ne? -Ty jsi asi také ženáč :) Holce jsem honakreslil správně (vypadá to ale (dle toho prstenu), že je snad ..z jiného páru?!)


<reagovat 
 Čtenář - 24.2.2021 > Zeanddrich E.> no. ve světě, kde se věší sprcha na zrcadlo, by snad byl prsten nelogičtější na voku, ne? bože bože bože
<reagovat 
 Čtenář - 24.2.2021 > čtenář> NECH UŽ HO BEJT. PODLE PŘILOŽENÝCH INF NA TOM DĚLAL DVA ROKY, TAKŽE SEBESPOKOJENOST... JE NA MÍSTĚ.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter