Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
RUDÉ ŠÍPKY
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 7.2.2021 > jejej, ta je ještě víc smutná, než ta starší verze.
Nechám odbornou kritiku na zkušenějších, ale mně to štymuje. Asi budu potřebovat soukromou konzultaci,
i když tě znám a četla jsem toho moc, tak píšeš čím dál víc tajemněji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 7.2.2021 > 1 helen> Helen, pro tebe intimní konzultace PO + ČT 16-18 hodin.
chacha, já jsem tak vtipný, viď???

Určitě, kdykoliv, ale co se týče básně, tak pár dní počkáme, jestli mi někdo nenapoví, co změnit, ani já sám v podstatě nevím, co mi bůh zapletl do slov. Já se řídím pocitem, mrazením, slzami ap., a tady se ten pocit dostavil, uvidíme až to narecituji, po noci probdělé, když už nic neschází, jak by řekl klasik...

Cítím to jako poctu poezii a básníkům, kteří svůj osud neunesli...
<reagovat 
ZZTOP (Občasný) - 8.2.2021 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.2.2021 > https://youtu.be/NjBLg_wh1KY

jestlipak čobolky ví, kdo to je MILOŠ FRÝBA???
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.2.2021 > https://youtu.be/vl6cZUU1mas


a jedem, kucí...
<reagovat 
Čtenář - 8.2.2021 > změní pár slov a po stoosmdesátý "se chlubí" zas tou samou zplácaninou. to je náš julek, jitčina naděje na sex. tak tak.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 8.2.2021 > čtenář> Signifikantní pro poetickýho impotenta! Pár slov která změnila celou báseň, celý obsah, ta báseň je úplně o něčem jiném, než byla ta původní, ty blbko netalentovaná. Čteš asi pinďourem, kreténe!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 8.2.2021 > čtenář> jestli to chápu dobře, tak teď ses právě přiznal, blbánku, že ty neprcáš vůbec! Takže máme jasno, impotente netalentovanej, jen závist idiota, kterej nic neumí... takže už nás neotravuj, slintale ublafanej!
<reagovat 
 Čtenář - 10.2.2021 > čtenář> https://youtu.be/yWFCLAblWL8
<reagovat 
 Čtenář - 8.2.2021 > j.f.julian> Aaa, jula ted hodla oblizovat svuj vlastni mokvajici ud mnohem rafinovaneji. Bude si ted palcovat sve anonymni vylevy.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.2.2021 > čtenář> já nevím jak u vás ve vesnici, ale my v Praze zenský prstujeme až do mokrého orgasmu! O tom by jíťa mohla dlouho vyprávěl!
<reagovat 
 Čtenář - 8.2.2021 > j.f.julian> Jojo, Jita uz nam vypravel. A dlouho, ovsemze. Jak jinak nez dlouho. Jenze Jitek toho nakeca. Jednu dobu tvrdil, ze ma kundu. I jsme mu to verili. Jakmile prasklo, ze nema, coz nastalo, kdyz mu praskly prilis plne gatky, prozradil nam, ze zmatl nejen nas, ale i nejvetsiho jedineho basnika totemu juldu. Vlastne pry te ani tolik mast nemusel, neb za kundou jsi mu pry zamiril prstem rovnou do riti, at jsme spisovni. A kdyz pry na tebe vypustil svuj nejridsi ritni orgasmus, tak aes ptal, jestli takhlenc holky blahem vlhnou. On pry ti zasnene rekl, holky predevsim. Chvilku do tebe byl zamilovany, ale pak ho znechutilo, ze ses prstenim jeho rite chlubil jak podobany patnactnik. Nejvic se ho ale dotklo, ze jsi jeho prdel zamenil za kundu. Fuj. Jitak je holt emocne extra vyvinuty kokot.
<reagovat 
čtenář Ilona - 11.2.2021 > Krásná báseň, opravdu, ale co to tu je za kretény, kteří se kní vůbec nevyjadřují a píšou tu hejty? To si spletli s facem, nebo jim hráblo? Takový hovada tu přece nemaj co dělat, proč je admin nesmázne? Tohle je vopravdu super klasika, jdu číst dál, doufám že ta kvalita bude stejná...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter