Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Miluj totem, jako sebe samého, protože nejlépe reprezentuje současnou Českou kulturu
Autor: PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 24.1.2021 > TOHLE ZBOŽNUJU. STAČÍ MI NAPSAT NADPIS DÍLA, ANI SAMOTNÝM TEXTEM SE ZDRŽOVAT NEMUSIM A UFONKY EMILKA S JÍTOU (SAMY SEBE NAZÝVAJÍCÍ MAGDA), MAJ NA TŘI POCIT VLASTNÍHO SMYSLU VYPISOVÁNÍM SE V KOMNETÁŘÍCH. JSEM PROSTĚ DOBREJ. JEŠTĚ VÍC DOBRÁ.
<reagovat 
 Natáčková Saň (Občasný) - 24.1.2021 > čtenář> Taky se obejdeš bez caps locku, ťunťo nadšený svou schopností škodit.
<reagovat 
 PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 24.1.2021 > Natáčková Saň> mILENNÁ. KDO MÁ SEBEMENŠÍ VZTAH KE KULTUŘE, PŘEČTE SI TŘI STRÁNKY A S TOTEMEM NAVŽDY SKONČIL. KDO SE Z JAKÉHOKOLIV DŮVODU ROZHODL NA ZDEJŠÍM PRASÁRNÁCH PODÍLET, DĚLÁ TO RADOSTNĚ A ZEJMÉNA O SVÉ VŮLI. NÁM TO TAKHLE VYHOVUJE, VÍŠ? UŽ SE S TIM SROVNEJ. S UMĚNÍ NEMĚLY TYHLE EGILÍ SERVERY SPOLEČNÝHO NIKDY NIC A JEJICH (skutečnou!) FUNKCÍ DNES JE JEN ODDĚLIT ČÁST ŠKODÍCÍ POPULACE NĚKAM, KDE NEBUDOU BĚŽNOU POPULACI MOC OTRAVOVAT. RÁDOBY REDAKTOROVÁNÍM, KLADÍVKOVYM VĚDÁTORSTVIM, RASISTICKEJMA VÝKŘIKAMA NEODPANĚNÝCH ONANŮ, VÝPLODKY PSYCHOFARMAKY ZNIČENÝCH "UFONŮ" A POD. V KAŽDÉM JE ZLO, MÁ MILENNÁ. KDO SI HO JAKO JÁ UVĚDOMUJE A VENTILUJE POUZE NA ZLOČINNÉM SERVERU, JE... JE JAKO JÁ;). ŘIKEJ SI MI JAK CHCEŠ.
<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > PřiIítIiMimozemšťani> Ano ano, tak je slovo muže. A že je žena - ještě spíš!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > Víš co, když ti připadá normální kopat do každého, kdo má telepatické kontakty s mimozemšťany a považuješ za své nepopiratelné lidské právo zesměšňovat a deptat každého, kdo neodpovídá tvé představě světa, jak tě k tomu vychovával totalitní systém ... tvými vlastními slovy :

... dělat si prdel z falešných proroků a fašounských dementů.....

Proč si nezaložíš vlastní identitu?
Když se dotyčný, dotyčná, brání tvý šikaně, tak co si to dovoluje, že jo?


... to je potom - píča, vypatlaná kráva, natáčková svině a já nevím co všechno.

Mě jenom prostě zajímá.
Proč si nezaložíš vlastní identitu? S vlastním jménem? Tohle je prostě otevřeně šikanozní postup, někoho imitovat a pokud tak moc potřebuješ dbát o tu totalitní hladinku učesanosti národa českého, tak to tvojí věci nepomáhá.
Daleko seriozněji bys působil, kdybys měl vlastní identitu, aniž bys někoho imitoval, tím vypadáš jako úchyl a šikanozní despota na první pohled. A že tady manipuluješ lidi proti sobě je daleko víc evidentní, než kdybys byl nějaký ten pitomý rýp, nebo toono.

Založ si vlastní identitu, která nikoho neimituje a bude ti lépe a radostněji.


<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Celý judla. Ten, když po bojovné noci a slovním výprasku vychrápal kocovinu, taky vždy vemlouvavě a důtklivě apeloval, aby sis založil identitu, s příslibem, že ti bude radostněji.

:D


<reagovat 
 PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Coo? Je nějakej rozdíl mezi anonymem Nepřihlášený nebo anonymem s nickem Elvíra? No jistěže! Jako Elvíra budu radostněji a lépe. Tak pravil nudla a ufon Jíťa. Nebo redaktor Martin a vědec egil? Nebo... A teď už jen poslední otázky: KOHO BY TO PROBOHA MOHLO ZAJÍMAT? Znáš li odpověď, prosím odpověz mi. Nejlépe formou komiksu, samozřejmě.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > čtenář> No vidíš, taky se asi bránil tvým šikanózním sadistickým útokům. Je to takový docela normální nárok, chtít, aby nepřítel měl vlastní identitu a nikoliv aby imitoval mou vlastní.

Takže mi neodpovíš, tak si odpovím sama.

Protože tady esesácký chlapec vychovaný mainstreamovou diktaturou je prostě sadistické mengele hovádko. Uvědomělý soudruh za komunismu, uvědomělý esesáček za nacismu, uvědomělý despotický tyran za NWO éry.

No dobře. Prostě jsi zlý sadistický "člověk". To mi musí stačit.

Počkej, až přilítnou, to bude krásný, jak takový jako ty zalezou do děr. Hrdino.


<reagovat 
 Natáčková Saň (Občasný) - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Takže mi neodpovíš, tak si odpovím sám!!!

Echtovní judliánské reakce. Jakmile se jako judlián přestal chovat sám judlián, ve smečce jeho prestižní úlohu fackáče naplňuje Magda.

Zatímco judlián vyhrožoval fyzickou likvidací, o kterou se měly postarat gorily běžně střežící jeho miliardářské sídlo, Magda nás děsí mimozemskou letkou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > Natáčková Saň> Vás? Ty si mykáš?
Naopak, pro lidstvo je to jediná záchrana, ta mimozemská letka, se kterou telepaticky komunikuju. Nebýt jich, dávali si nás ještěrky k obědu a takoví, jako ty by se tomu sadisticky smáli.

Jenom konstatuju, že lidi tvých totalitních kvalit už nebudou kryti mainstreamovým vševědoucím názorem a že až se tato epochální záležitost uskuteční, budeš se chovat jako srab, protože zrovna tobě to vyhovovat nebude.

Nebudeš totiž moci šikanovat lidi s dimenzionánlím sférickým vnímáním - jako dosposud, za tvé milované totalitní NWO diktatury materialistického ateismu, "neexistence" a zakazování mimozemšťanů a diskuzi o nich a zástupů lidí, kteří se vymykají a proto do nich můžeš doposud beztrestně kopat.
Ta éra ti skončí. Vlastně vám, ty si mykáš, já zapomínám.


<reagovat 
 Natáčková Saň (Občasný) - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Je nás tu pět. Ty, judla, reverend, já a --

To jsme prostě my.

Vůbec nic ti nezakazuju ani nenakazuju, Magdo. Trumpetu ze sebe děláš zcela svobodně.

Kdybych k tomu měl cokoli říct, naopak mi přijde, že o mimozemšťanech promlouváš nějak málo. Snaž se víc.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > Natáčková Saň> 

Musím tě pochválit - když budeš natáčková saň, je jasné, kdo jsi. Falešný "PřilítliMimozemšťani" mi doopravdy lezou na nervy. Natáčková saň mi nevadí.

Je to hezký - uděláš si vždycky takhle dvoreček, kde se budeš promítat, jako jsi to vždycky dělal pod juliánovýma identitama, takže vypadal jako úplný blázen, protože nikoho nenapadlo, že si to nedělá sám, ale že je šikanovaný jedním strážcem dobrých mravů, který má velkou starost o úroveň českého národa.

Tak si tady zařádíš, budeš se tvářit, že je vás 5, budeš si mykat a děsit se , jak na "vás" zaútočí ta mimozemská letka, kterou jsem si drze zavolala proti NWO.

Reverend - Zeanddrich - tomu nic neudělají, julovi taky ne, já se s nima milískuju, jediný, koho nemají rádi, jsi ty, říkají, že jsi shnilá existence v duchovním rozkladu.

Ale mykej si, ať nemáš pocit, že jsi sám a zablbni si.
Máš tu plácek celý sám pro sebe.


<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
Fakt myslíš, a pojem myšlení je v souvislosti s tvou cerebrální aktivitou třeba chápat docela volně, že ta shit show nebyla z 90 procent judlova, a že nikdo nevěděl, že judlu kdosi provokuje?

Na to musíš být podstatně přidebilnělejší než na víru, že z nebes přistane létající talíř s tvou vysněnou ranní palačinkou.

Pokud tomu fakt věříš, je jasné, že doslovné "blbnutí" je možné jen s tvou kvalifikovanou asistencí, protože takhle blbotvorný činitel tu neřádil snad ještě dýl, než judlman stříká samou vodu. A to je zatraceně dlouho.
<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
Na to, že judla není já, jsem tě jako první upozornil sám. A znovu. A znovu.

Trvalo ti nesmírně dlouho, než jsi to pochopila, takže není divu, že jsi během té dlouhatananánské doby zapomněla historická fakta a nyní poctivě podléháš zcela mylnému přesvědčení, že jsi cosi rozkryla, které jediné je pro tebe víceúrovňově typické :))

A stejně tak ti teď opakuju, že většina toho divného šumu pod judlovými básněmi páté jakosti je sám judla a jeho tisíc identit, případně neidentit. A že to málo, co není judla, nejsem ani já.

A zas budeš vehementně protestovat, zas potrvá týdny a měsíce, než to pochopíš, a až to pochopíš, znova si sebeláskyplně štípneš bradavku a cvrkneš klitoris, jak jsi to kápla.

Už se fakt těším, vstupenky v předprodeji.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > čtenář> 

Koukám, že už jsi zase u bradavek a klitorisu, jako správný obšournický šikanozní úchyl. Za chvilku předpokládám začne výčitka, že "mě nikdo neoplodnil", že nemám děti, na které bych mohla řvát atd. já jsem ráda, že nemám děti, bůhví, jak to dopadne - od dvaceti si říkám, dokud nebude jasno s NWO, že jsou poražení, tak si děti pořizovat nebudu. Teď to vypadá nadějně - až přistanou alieni a bude záruka budoucnosti, třeba budu mít i miminko :) Ne s alienama, neboj. To by bylo míšení DNA, s tím mají blbé zkušenosti, je to zakázaný už X tisíc let.

No jo, prosimtě, juliána už vidím a rozpoznávám, i jeho identity. Je v tom rozdíl, mezi juliánovou tvorbou, nebo obrazovými výkřiky a tvým šikanozním chaotickým bordelem, protože julián je někdy i vtipný, většinou má větší nadhled, nebo naopak je mnohem víc emočně expresivní a vulgární, používá i humor, tím se od tebe výrazně odlišuje. Protože ty jsi esesáček, oploštěle despotický, rádoby intelektuální, vždy jedovatý, nikdy jadrný humor, vždy někoho ponižuješ. Třeba jsem vážně zpomalená, že mi to trvalo tak dlouho, ale ten šikanerský mišmaš, do kterého jsi namočil celý totem.cz, nebylo tak snadné rozklíčovat.
Hlavně to nikoho tak nějak nezajímalo. Já jsem hodně empatická, tak mi bylo july líto. Když mi došlo, že si to doopravdy nedělá sám.


<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
"julián je někdy i vtipný"

Ale zdaleka ne tak vtipný, jako tohle :D

"většinou má větší nadhled"

takže ještě furt nevíš, kdo je judla! dost možná ani to, co je nadhled

"nebo naopak je mnohem víc emočně expresivní"

hy-ste-ric-ký, tak zní to slovo, kterého se bojíš, protože se bezprostředně týká i tebe :)

Hele, já myslím, že nebudeš mít miminko, pokud judlovi nezacpeš držku dudlíkem. A pokud mu ji dudlíkem zacpeš, přece jen si ještě pár let počkáš, než se začne echtovně miminkovsky počůrávat a posrávat. Takže spermobanka to jistí.




<reagovat 
 PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> DĚCKÁ, VY JSTE V TOM VŽDYCKY MĚLY BORDEL, KDO JE KDO. TO VAŠE ČEKÁNÍ, ŽE SE NĚKDO POSERE Z VAŠICH RÁDOBY UMĚLECKÝHO KRÁKORŮ A JISTĚ VÁS ZA TO BRZY BUDE I MILOVAT, TO NEMOHLO JINAK SKONČIT. TAKŽE DNESKA BY JSTE UŽ NEROZPOZNALI ANI VLASTNÍ BAČKORY U POSTELE. JSEM ALE PŘEDEVŠÍM RÁDA, ŽE SE MNOU SPOLUPRACUJETE. JE UPLNĚ JEDNO CO PLKÁTE, ALE ŽE SEM VŮBEC CHODÍTE, ŽE NÁS BAVÍTE NESKUTEČNĚ PITOMOUČKÝMI NÁZORY, O TO ŠLO A PŮJDE LETA DÁL. ZA TO JE VÁM TŘEBA PODĚKOVAT. tEDY TAK ČINÍM: ŽIDI A JULA NA HRAD!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > PřiIítIiMimozemšťani> 

Tohle je třeba hysterický - od falešných PřilítliMimozemšťani. Proč nepoužíváš natáčkovou svini? Ta může být i hysterická.

Kdežto emočně expresivní - to je nadávání od plic, to je český pojem. A to používá jula.

:) Miminko, pořídím si miminko :D
To bude dítě nového věku.
Ale až přilítnou, do tý doby by mi miminko mohlo dopadnout jak otrok NWO.


<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Protože to nejsem já, trubko.

Judla je učebnicová hysterka a nadávání od plic je tvá metoda, jak jeho výlevy učinit stravitelnější, aby ses nemusela hnedle přeprogramovávat z módu falešného soucitu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > čtenář> To ale není fér, když i tebe někdo diskredituje. A jak to jako dokážeš, že to nejsi ty, když je to evidentně tvoje práce, vydávat se za mě a napodobovat mi identitu? Že ty jenom lžeš, kudy jdeš?
<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> A proč bych to jako měl dokazovat?

Já to prostě oznamuju.

Že prý lžu, kudy jdu, je tvá invence.

Od začátku jsem ti psal, jak věci jsou. Je
skoro neúnosné mít tolik pravdy :))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > čtenář> No ale já ti nevěřím. Jednou už jsi mě zimitoval a jsi to evidentně ty, takže ty další 2 profily jsou tvoje práce taky. Jsi prostě hnusný úchyl.
<reagovat 
 PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 24.1.2021 > čtenář> Řekla jsem, že to není fér a na tom trvám. Ale letos přilítnou ufoni a ty tu udělaj pořádek. Všichni budete řikat pravdu, neb evoluce vesmíru k tomu zpěje. A já jsem Jíťa, ambasadorka pravdy a férovosti, obhájkyně july a rýpa, žačka egila a milenka petuly. :))) A teď zase ty:)))!
<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Tak asi právě proto, že jsem svůj díl přiznal, ne?

Hele jdi dělat miminka, to se ti zdaří dřív, než pochopit totem :))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > PřiIítIiMimozemšťani> No a už aby to bylo, protože dokud alieni nepřistanou, tak tu doopravdy nikdo nenajde sílu takovým chcípákům jako ty, kteří rozkládají společnost, dát stopku.
Celý NWO a jeho poskokové skončí s kulkou v kebuli a bude pokoj. A konečně budou moct normální lidi žít.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2021 > čtenář> Ne, já do světa, kde pořád existuje NWO, nepřivedu děti. Pokud nepřistanou alieni, zůstanu bezdětná. To je má filosofie.
<reagovat 
 PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> milenná jíťo. ty zůstaneš bezdětná, ale z uplně jinýho důvodu. a ty to moc dobře víš. tak tak.
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 24.1.2021 > PřiIítIiMimozemšťani> Rozklikávejte profily!

Nedělám si to sama! Mám 3 imitátory, kteří mi to dělají.

Dělají to kvalitně, dobře mi to dělají, miminka.

Á

á

ááaa


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter