Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
1
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 5.12.2020 (18:49:12)
tohle ještě není má kniha, jen předkrm


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 5.12.2020 > No, to jsem zvědavej na ty feministky ufňukaný...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
taky bohuňa (Občasný) - 5.12.2020 > Já femina nejsem, já bych do toho bušila jako zdenda do sádelnatý bohuny z Tebišova, cikánský šlápoty po sezóně
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář přilítnou mimozemšťani - 5.12.2020 > j.f.julian> Achjo ... člověk tě přes tu tvou tragikomičnost má skoro i rád, i přes ten zvířátkov co v tobě funguje. Máš tam chyby ve shodě přísudku a podnětu, v textu O některých ženách z Totemu. To jen tak, schválně jestli poznáš kde.

A julo ... ženská sexualita, to je křehká emotivní zahrádka, cyklus a tatva. Já nevím, jestli si tohle pochopil. Tipuju že ne. A já nejsem sexuolog. Jetli ti nedaly tak, jak jsi chtěl, tak za to můžou rozhodně feministky, drž směr, nemůžeš měnit najednou úplně všechno ve svém vnímání. Ruplo by ti v bedně.
<reagovat 
 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> "Máš tam chyby ve shodě přísudku a podnětu".

To je kurva podmětné pokárání. Autorka ovuluje. Judlo, její vajíčko je ready. Kdy jindy než teď. Přikrč se jako šelma a -- skoč! Tvá hříva vlaje. Pokud již nemáš, vzduch si prorážíš mužně vyhlížející pleší. Jí je to fuk, ona ovuluje a čeká na ten správný sexuální podmět.

Ten podmět jsi ty, Judlo, a ona je ti přisouzena. Ona je tvůj přísudek. Brzy tě odkáže na příslovečné určení místa, které tak dobře neznáš. Judlo, tam tě čeká předmět. Ten předmět musíš najít. Není to lehké, ale nezaváhej. Ovulující ženy preferují rozhodné asertivní chlápky. Tady nastupuješ ty místo zženštilých hezounků. Takže své tápání prodej jako cílenou stimulaci vsedliny a poševního okolí. Tápej s nasliněnými prsty. Pozor, sliny přestaň pouštět, jakmile ty prsty olízneš. Neslintej ani o vteřinu déle, než je nezbytné. Kdybys náhodou nepřehlédl poštěvák, můžeš jí na něj flusnout, ale nesmí to působit buransky. Musíš jí na frndu flusnout jako básník.

A ty jsi básník, Juliáne, ty jsi básník.

Pak nám o té šukačce napíšeš báseň, která konečně bude působit autenticky, pokud se v ní pochlubíš Kateřininým orgasmem, při kterém ti vůbec nevadilo, že jsou to vlastně chcanky.

Ty ji popliveš, ona tebe pochčije. To je láska, Juldo, to je láska.
<reagovat 
 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> Já bych zasvěceného kolegu ještě zlehka doplnil. Při flusání na kundu pozor na protézu, která by neměla vypadnout. Zoubky a poštěvák sice dohromady jdou, ale je to velmi cizelérská prácička, pro kterou se protéza nehodí. Ani takové ty cvakající zoubky na klíček. Nicméně i já věřím, že se jako uznání svých šukacích kvalit dočkáš chcanek, Juldo.
<reagovat 

j.f.juIian (Občasný) - 5.12.2020 >




~ MOJE PRVNÍ A POSLEDNÍ ŠUKAČKA ~


Kukačka hekla
mi ukradená vzteklá
po stehnech
jí kane

kvintesence žití
jak letní krupobití
biju ji do prsou
nozdry se jí chvějí

pomýlení slavíci
píseň lásky pějí!





<reagovat 
Čtenář - 6.12.2020 > Může mi někdo říct co to tu je za vyfetovanou děvku? To se nedá😷
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2020 > Za všechno zlé na totemu mohou Slováci, v tom má Julián pravdu. Popouzeni Moravákem Zdenou ničí nám milovaný totemíček. REDAKTOŘI, VY LIDÉ ZNALÍ A DOBŘÍ - ZASÁHNĚTE! Pryč se Slováky, navěky pryč z panenské české krajiny!
<reagovat 
čtenář přilítli mimozemšťani - 6.12.2020 > Jojo, hezký to máš. Jsi kreativní člověk. Jestli i snesitelný, to tvrdit nechci, romantik asi vážně nejsi ... ale kreativní jsi a vtip se ti taky nedá upřít.
Tak vidíš. Díky za náměty k hororům, pořád se jenom válet v telepatickém spojení v náruči bohů, ... ne to neomrzí ... to je vás spíš na světě příliš moc julů a to julo - ještě vůbec ne tak chytrých a vtipných jako ty. Jestli i hezkých,, něžných a romantických - ... kdepak julo, to má málokdo.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.12.2020 > j.f.julian> Aspoň zde vidíme rozdíl pomatený cikánky a Mistra.
Neboj, já ty bláboly pomatence nečtu-jen jsem chtěl vidět "občasně ukradenýho jfj", je to píča a admin taky, když to dovolí.
Ignorance je její největší trest.
Co říkáš na změny v Odchodu kamaráda?
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > j.f.julian> A tak se Jarda ze studu zřekl své nejlepší básně. Vratké je sebevědomí rozechvělých poetů. Tu nestoudně vynáší do nebes zjevně pokleslé a neumné splašky své tvorby, onde zas haní své jediné, opravdové skvosty.

Ale tak to má být. Básník nechť je labilní a nevypočitatelný. A také nechť čeká na státní příspěvek, aby jej mohl prochlastat.
<reagovat 
 čtenář j.f.jilián - 6.12.2020 > analfagot> Změny v Obchodu? Ale to víš, kamaráde, je to na pytel. Teď, když už se nemusí roušky, musime si s egilem při každym opuštění baráku vymačkávat beďary jak za starejch časů. Na pytel to je kamaráde, na pytel.
<reagovat 
kodet (Občasný) - 6.12.2020 > JÁ TEDA NEVÍM, ALE UŽ TU BYLO TOLIKRÁT ŘEČENO, ŽE KRADENÝ NICKY ANI ANONYMY NEČTEME, TAK JAK BYS TO CHTĚL ŘÍCT JINAK, ČOBOLE?! MARNÁ SNAHA-NECHYTÁŠ SE A NIKDO SE S TEBOU BAVIT NEBUDE!

jSI IDIOT, KRETÉNE!

pIŠTE JEN K TÉMATU KTEREJ JSEM NASTOLIL, NIC VÍC NECHCI!
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2020 > Já navrhuji nastolit zcela novej témat automat. Zatáhni za páčku a uvidíš, jestli se na tebe usměje štěstí, nebo musíš dál řešit judlovo bolestné vyrovnávání s tím, že zemre jako prapanic.

Katko, obskoč ho. Připoutej ho k palandě. Těchto hraček máš jak sraček. Předtrav mu viagru. Ojeď ho. Pánevně ho vtřískej do prozření, že není tak zoufalý, aby musel jak stará pixla hořekovat nad utkvělou představou, že ženy trpí, jelikož si místo něj vždy vybraly hezouny a boháče.

Všem se nám uleví. Některým to třeba udělá i dobře. Pojďme si dělat dobře!
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> jEDNA Z NEJVTIPNĚJŠÍCH JULOVÝCH PŘEDSTAV BYLA, ŽE TEĎ STARÁ OD GOTTA VEZME ZAVDĚK JÍM. kADLOVI BYLO PŘECE OSMDESÁT, TAKŽE KDYŽ PRCALA S TAKOVYM, PAK JISTĚ S RADOSTÍ PŘIJME SICE OBTLOUSTLÝHO A BLBÝHO CIKÁNA, ALE O DVACET LET MLADŠÍHO. JEN MU NEDOŠLO TO ZÁKLADNÍ: kADEL MĚL PRACHY, JULA JAKO PANIC ANI SYFILIS.
<reagovat 
Čtenář - 9.12.2020 >

V 70. a 80. letech patřilo k dobrému tónu
vyjet občas ..aspoň k Balatónu,…, a ještě více
po celý rok společenskou/ ladilo Ti atmošku,
povedlo-li se Ti v létě navštíviti Jugošku

((...)).


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

     Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii      


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter