Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Juliuš Lakatoš versus Bohuna. Nastal čas, aby jsme všichni zaujali postoj. Jedno je pjavda a láska, druhé zlo. Je potřeba v tom udělat jasno. Majiteli, redaktoři, administrátoři - vydejte definitivní rozhodnutí!
Autor: Vaclav Hável (Občasný) - publikováno 23.6.2020 (17:21:40)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 24.6.2020 > děkujem ti bohuno za to, ze baba ktera se pochcava a posrava verejne na ulici poucuje lidi jak by se meli chovat, opravdu ďakujem, umej si prdel a pak lez na totem, pico zvadla, smradlava!!!!!
🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽
<reagovat 
Čtenář - 24.6.2020 > 1 - Čamuko
2 - proč si píšeš grafomane zároveň otázky i odpovědi,
protože se s tebou nikdo nebaví?
3 - já se s tebou budu ráda bavit,

ale musíš si UMEJT PRDEL!!!!

4 - muhehehehehehehhehehe
<reagovat 
 Čtenář - 27.6.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev nedostatečnosti a slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > To je ale hloupá otázka. Samozřejmě že julián je ten dobrý. Jak by to mohlo být jinak, když tak hluboce miloval svého kocourka čumuka. Jen si to představte, už mu bylo 18let, ale nudla stále k němu plál láskou. V osmnácti, to musel bejt prašivej i na zadní straně očí, ale julek s láskou neustal. To bylo porád šištičko, houstičko, milený můj. A nic na tom nemění, že si kocourek prožil většinu života s hlavičkou a pacičkama ve svěráku, aby lakatoš mohlo projevovat svou lásku DOOPRAVDY.

A důrazně upozorňuju, že toto je VRCHOLNÝ projev humanity. Jak nám nudlián neváhal dokázat, v životě neviděl reálně nahou ženu, pupík má za kundu, takže člověku NIKDY neublížil! Jen sem tam nějakému svému milovanému zvířátku. Takže za mě jasná volba – LAKAOŠ JE ZHNOTNĚLÉ DOBRO A BOHUNA ZLÁ. Snad k tomuto závěru dojde i velectěné redaktorstvo.

<reagovat 
 Čtenář - 23.6.2020 > čtenář> HA! TOTO JE TVORBA. NE NĚJAKÝ KECY, ŽE MOJE VYVOLENÁ JE STARÁ JAK BISMARK A FIGURU MÁ JAK KAJAK. SLÁVA, SLÁVA! UMĚNÍ NA TOTEMU znovu OŽÍVÁ!
<reagovat 
 Čtenář - 23.6.2020 > čtenář> ? Nepřeháníš to? Vždyť šištička čumuko uhynul, stará sálu opustila, nechtěl by si být přeci jen drobánko ohleduplnější? ... Nechtěl. Aha.
<reagovat 
 Čtenář - 23.6.2020 > čtenář> Počkej, až tobě umře posraný morče, až tebe opustí posraná manželka, TO TI BUDE TOTEM DOBREJ, COŽ?
<reagovat 
 Čtenář - 23.6.2020 > čtenář> A dost! Tato slova překonala snesitelnou míry nelásky. Pokud ani tentokrát administrátoři nezasáhnou, přestanu sem chodit i já. A já jsem anonymní čtenář, já tu dělám (s deseti alternicky juliána) devadesát procent obratu. TAKŽE SMAZAT, HNED. NEBO JSTE SKONČILI (VŠICHNI)!
<reagovat 
 Čtenář - 27.6.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev nedostatečnosti a slabomyslnosti
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter