Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JE TU ODPORNY SMRAD
Autor: vikos (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
vikos (Občasný) - 10.6.2020 > Už to zacinaš tušit aj ty? juliánku ty z tadeto vypadnes! citiš to už?
<reagovat 
Čtenář - 10.6.2020 > Milý Víťo. Čím víc se budeš takto snažit, nudlu jen podpoříš. Je sám, i negativní zájem ho těší. A ještě jednu perličku - stejně jako on, i ty tedy pracuješ v mém zájmu. zájmu provokanta, k likvidaci egiloismu na amlitech. Je směšné a tragické zároveň, že když ti to oznamuju, jen posiluju efektivnost mé práce. Mělo by to být obráceně, ale není. Ostatně systém, kdy nejvážnější věci nejlépe zdělovat komedií (a obráceně), znali už staří Řekové. Tedy pokračujme - mé svédomí je opět čistější než včera. Ach jo a - sláva!
<reagovat 
 vikos (Občasný) - 10.6.2020 > čtenář> si sympaťák Čtenáři... diky, pokračujme! ja chcem pokračovať, ja vlastne julianka vyhodit ani nechcem ale musim, musim to urobit aby Totem mohol byt znova zaujime miesto.....
<reagovat 
 Čtenář - 10.6.2020 > vikos> vždyť ono je jedno, proč to děláš. při lehkém přehnání mých zákl názorů platí, že i zlo je pro svět přínosnější než pasivita. tedy pokračujme:))). měj se, bohunka z karlína
<reagovat 
 vikos (Občasný) - 10.6.2020 > čtenář> dobre, dakujem :) ja som pre teba bohunka z karlina? to fakt?
<reagovat 
 vikos (Občasný) - 10.6.2020 > čtenář> dobre, dakujem :) ja som pre teba bohunka z karlina? to fakt?
<reagovat 
 Čtenář - 10.6.2020 > vikos> Proč ty? Já jsem Bohunka, to byl podpis. Teda, já Bohunka taky nejsem, ale vím, jak podobné lži(?) inspirují uživatele literárních (ne)seznamech. Chceš se angažovat na pročišťovacích pracech amlitů? Pak si tě (falešnými) informacemi, sliby a obrazy kupuju:))).
<reagovat 
 Čtenář - 10.6.2020 > čtenář> mám tam překlep, který by hodně zmátl: správně je (ne)seznamka. a to (ne) tam spíš neni než je. ej bratře bratře...
<reagovat 
 vikos (Občasný) - 10.6.2020 > čtenář> :) :) prepac Prajem ti pekny deň Bohunko z Karlína :) no a dobre no, kup si ma ked chces :) skus to! :)
<reagovat 
 Čtenář - 10.6.2020 > vikos> už se stejně vezeš, kámo. a čim míň tomu věříš, tim víc! měj se. B
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 10.6.2020 > JA MAM ODVAHU TY GEŇO SMRADLAVE!!!!!
vikos (Stálý) - 9.6. > pičusik litovelik pod mi ho vyfajčiť!!!!!!
vikos (Stálý) - 9.6. > ty mas tak odporny ksicht, ze sa ti na neho vyserem, jebo pojebany SRAČKA

. S R A Č K A S I ! litovelik

. pod mi ho vyfajčiť, geňo!!!!
vikos (Stálý) - 9.6. > ty mas tak odporny ksicht, ze sa ti na neho vyserem, jebo pojebany SRAČKA

. S R A Č K A S I ! litovelik

. pod mi ho vyfajčiť, geňo!!!!
<reagovat 
Čtenář - 10.6.2020 > ale chlapci
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 20.6.2020 > Dám ti radu teto, než se tu furt vymlouvat na egila a juliána kerý na rozdíl vod tebe píšou poezii a navíc tu dneska už vůbec nejsou,
nebylo by prospěšnější si UMEJT TU ZASRANOU PRDEL??
<reagovat 
čtenář ADMINE! - 20.6.2020 > Teď jsem si dala tu práci, abych tomuhle idiotovi dokázala, že ON jediný tady škodí. Sleduji to tu už pár dnů.
Zatímco Julián, Analfagot a další, které si bere tenhle šmejd do huby píšou básně, tak tenhle idiot nepíše vůbec nic, jen urážky napříč Totemem!
Ani jednou nebyl napaden, vždy si začal sám!
On ani nemohl být nikým napadan, protože nemá svůj nick, pokaždé si dá nový!

Nyní je to ještě pikantnější!
Někdo mu odpověděl, že je udavač jako Piráti, a co ON udělal?
Okamžitě začal brečet a udávat!!!!!

Ty sis začal, tak co teď brečíš že jsi dostal pádnou odpověď a že jsi svým fňukáním dokázal, že se opravdu chováš jako ti zbabělci?!

To zkoušej jinde, tady už tě všichni prohlédli a je jedno jestli se schováváš za kradené nicky, vymýšlíš si nové nebo jsi anonymní, tvůj špatnej rukopis a hodně špatná čeština mluví jasně
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter