Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 17.4.
Rudolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
L Á S K A 2020
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 8.4.2020 > Zkouško, ty musíš bejt ve společnosti hodně oblíbená, viď?
Umíš jen kritizovat a když se ti něco líbí a nenajdeš chybu, tak držíš pysk.
Hnusnej život, charakter, povaha.

Jaromíre, myslel jsem, že poslední verzi již nelze překonat, avšak tys to znovu dokázal.
Je to facka těm zaprděnejm hnidopichům, chce se mi z nich zvracet!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 8.4.2020 > Tak tohle je Juliáne nejlepší báseň na Totemu, co jsem tady četla, což potvrzují i reakce netalentovný Tondy, díky ti za takový skvost!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.4.2020 > 1 helen> Děkuju ti Helen, já ty nepřihlášené fakt ani nečtu, ale ta úměra je jasná i na jiných ALS, čím lepší báseň, tím větší a hrubší nenávistné komenty od neumětelů, kteří nic nepíší, jakožto mlčení zahanbených, kteří to neunesou. Teď jsem četl co napsal Anál pod zoufalým výkřikem Bohuny a naprosto s tím souhlasím, ahoj, brzo vyrazíme i s tebou, neboj ničeho, už se to chladí...
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2020 > ano ano, je to tak julku. krása a upřimnost těchto slov všem vzala dech, déčka i body. a nebo je to proto, že to napsal stejnej dobytek, jako ty tvoje všechny slova okolo. tobě by člověk nevěřil ani přání dobrého dne, hovado blbý sprostý.
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2020 > čtenář> tomu říkám zasvěcený komentář, to mesel napsat nějaký idiot...
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 8.4.2020 >
Body: 3
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.4.2020 > Ok, tak který jsou gramatický? myslím, že máš nedostatky v pravidlech a o poezii víš piču!
Něco si o tom přečti, vole!
A NEVOTRAVUJ!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.4.2020 > Gramatický rým je rým, v němž se shodují mluvnické kategorie koncových slov (slovní druh, rod, pád, číslo, osoba, čas, rod, vid atp.). Jsou-li tato slova různé délky a liší se alespoň o 3 slabiky, rým se za gramatický nepovažuje.

pro tupou Zkoušku!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.4.2020 > Pro amatéry, což je většina, je gramatický rým normální rým, dokonce se ještě lépe čte, protože lidem připomíná dětskou říkačku.
MY, já a Seifert, a další VELCÍ básníci se mu snažíme vyhnout. Je to věc profesionální cti!

Ale nebudu prozrazovat svá tajemství, to by mě každý pak mohl okopčit a to má povoleno jen Analfagot.
Není to dogma, dokdonce mé nejlepší básně se mu nevyhnou (Na hrob), ale pak záleží na možnostech, na tom co tam za každou cenu chci mít a co odmítám vyhodit a na dalších nuancích.
Já to nikomu nerozmlouvám, jen se tak pozná, pro zasvěceného, v jakém je "básník" stadiu.
protože jsem léta psal v tomto rýmu, tak ho nezavrhuji, jen už vím, že ten třetí je správný a lepší ze všech hledisek. Pak jsou rýmy různých kategorií a ta první je ta která každému přijde na mysl, tak tu přepisuji u všech básní, ale také ji nezavrhuji, jen hledám slůvka jiná, neotřelá.
Hlavně teď nechoď po mých básník a nerozebírej každé slovo jak teta, to nejpodstatnější totiž je poetičnost básně jako celku a ta se naučit nedá.
Ty třeba vůbec básně číst neumíš, takže ani nemůžeš tu poetiku vidět, tak jdi třeba prodávat uhlí a uděláš pro svět víc!

Kdyby ses o to víc zajímala, tak už dávno píšeš a pak by tahle litanie měla smysl. Opravdu nemám rád tupé kritiky, co sami nesvedou, tak to kritizují. To dělají děti, zaostalí a Malí lidé, ti mě ale nezajímají. VELKÝ člověk-duší velký, se chová jinak...
<reagovat 
Čtenář - 9.4.2020 > boha držte hubu už voba!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.4.2020 > zkouška> pořád čekám na 5 gr. rýmů!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.4.2020 > zkouška> https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Gramatick%C3%BD_r%C3%BDm

pro hnidopicha ZKOUŠKU
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > Setrvávat na lži, když jsem ti dokázal opak, je trapný. Špatně čteš i mé citáty... Každý se mýlí, jen Malí lidé však nepřiznají chybu a neumí se omluvit.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > Ve smyslu poučky-pravidla, tam je? , nerozumíš tomu, či jej neumíš určit! A nebo tupě nasíráš čistou duši bezelstného poety, který je alergický na lež...
Tady je příklad, abys pochopila, ale v písni bývá běžný, právě pro tu JEDNODUCHOST rýmování.
Že ti nevadí je jedna věc, ale z mého pohledu je to špatně, protože jakýkoliv jiný-složitější, tě rozhodí a neumíš pak báseň přečíst
To je také ok, jen kdybys netrousila ty hloupé kritiky, protože vina je na tvé straně, nikolv na straně autora, viz Anál-Hlína ap. Bohužel nejsi sama, nu nic, počkám až mi otevřou hospody a tu křivdu krutě zapiji, neb, CO NEVYPIJI TEĎ, PO SMRTI JIŽ NEDOŽENU!

Karel Kryl

.něžná i proradná, krutá i bezradná, plamen i červánek, ďábel i beránek, cukr i sůl... A naopak-Dokud Jiří Grossmann psal gr. rýmy v textech, tak byl průměrným, pak to změnil a najednou se stal výjimečným textařem, takže to jde. Osobně jsem rád, že jsem s věkem, vypsáním se a každodenním hledáním pokory, pochopil, kdybych nebyl zaslepený, pyšný a tvrdohlavý, tak už jsem si to přiznal dávno, jelikož jeden cápek mi to vyčítal už drahně let tomu zpět. Nebyl jsem však připraven... Poučení z toho plyne, že i ty máš šanci dospět, když už ne umělecky, tak alespoň jako člověk. Lepší by bylo - jako žena do muže (v myšlení), ale co si budem povídat, taková se patrně nenarodila...
<reagovat 
Čtenář - 10.4.2020 > číst to nebudu, ale zkrytej redaktor se pustil do odborné diskuze s juldou šuldou. a tak to má být
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > čtenář> Zkrytej? Bohunka, nepropadla ty jsi-šálení? Jen vtip, i já jsem nedokonalý, věř, či nevěř.
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2020 > DOPORUČUJU nečíst, pokud si nechcete nechat zkazit lásku tímhle bezpohlavním kýčem.
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2020 > čtenář> prase s korálkama má pravdu. jediné, o čem tohle svědčí, je totální bezpohlavnost. je to umolousaný výlev podčlověka, který nemá absolutně žádnou zkušenost s city, nedejbůh snad sexem. fuj nudlák, fuj.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > čtenář> chacha, Bohuno, proč myslíš, že čtenář otevře moji báseň, nechá ji nepovšimnutou, ihned vyhledá TVŮJ koment a nakonec se jím bude řídit?
Tvá logika by mě hodně zajímala, z hlediska psychiatrického...
Povím ti něco na co asi nestačíš...
Nejenom Slunce, ale i Láska je patetický kýč a přesto se bez nich neobejdeš!

Nyní by mě opravdu, ale fakt hodně zajímala tvá báseň o lásce, abychom to pak zhodnotili všichni, co je kýč, co je blbost, co je poetické a co je FB říkánka.
MÁŠ TEDY VOLNOU RUKU, URČITĚ JSI UŽ DŘÍVE NĚCO USMOLILA, TAK SE POCHLUB!!
Kdybych byl potměšilý, tak tě v tom, co tu blábolíš, vymáchám a utopím, ale i ty jistě víš, že já jsem velkodušný dobrák, tak na to prdim. 👹
Tak uvidíme, co předvedeš?!
Nechci předjímat, ale tihle kritici ještě nikdy nic nepředvedli...
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 8.4.2020 > čtenář> je tam na tebe moc přídavnejch jmen a poezie, co, ty trotle? tomu mi říkáme poezie, to na facu nenajdeš, čůzu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > čtenář> hysteráček? gratuluji!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > Soráč, přátelé, ty nepřihlášené nebudu číst i kdyby byly komenty jako obvykle skvělé. Vloudila se mezi vás jedna záštiplná poběhlice a mé zdraví je křehké... blbost mi ho ještě ubírá, díky za pochopení.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > zkouška> ok, mám volnej kvartýr!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 10.4.2020 > HELE HELE, CO SE TADY DĚJE? MY JSME TI ZKOUŠKO SLOŽILI BÁSEŇ, TAK MY BYSME MĚLI MÍT PŘEDNOSTNÍ PRÁVO TI ZREJT KRTKA!? sorry juliáne, ale to je naše teta, my jí viděli první!
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 10.4.2020 > ZDŠ Litovel 9A> Haranti, vofafrně vofafrně, tu mám vyhlídnutou dávno před váma. Střídám cikánečku s kozou, tahle holka chlupatá, ta je má, ta je má, ta má kule jako já, jako já!
Zkouško, tak zakroč, řekni že do Litovle nechceš!
Doporučil 
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 10.4.2020 > Místyflus> Všichni si dejte klídek, já mám něco, co Zkouška ocení úplně nejvíc!
TRYCHTÝŘ!

<reagovat 
Čtenář - 10.4.2020 > vždyť já mam vlastně nudlu rád. ta jeho víra, že se s nim bude někdo bavit... dojemné.
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> ALE STEJNĚ SE MU SMĚJEŠ, TAKŽE TI MOC NEVĚŘÍM. ANO, TA JEHO DNEŠNÍ ALKOHOLOVÁ DEMENCE SKUTEČNĚ BUDÍ SOUSTRAST, ALE TOBĚ JI NEVĚŘÍM.
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> psal jsem o dojímání, ne o soustrasti. ale to je jedno.
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> DOPROŠUJE SE POZORNOSTI A TY SE MU ZA TO SMĚJEŠ. JSI ZLÝ.
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> No... trošííčku. Ale julek je strašně hodný člověk, uplná láska, on si to zaslouží.
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> JULEK JE LÁSKA 20 20! NESNIŽUJ JEHO VELIKOST.
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> To první je v centimetrech a to druhý v milimetrech, že? Takový ho maj prej kosatky. A julek, no:))).
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> JULEK SÁM JE TAK VELKÝ KOKOT, SPROSTÁKU!
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> Já myslím, že je to ve stejnejch jednotkách. Náš nudla ho má prostě jako kostičku. Dvojrozměrnou kostičku, nudla náš (co dělá, nese pytel mouky).
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> A JSI ZLÝ A JSI A JSI A JSI! JULEK JE CHUDÁK, CO SI CHCE HRÁT NA AGENTA A PŘITOM NENÍ SCHOPEN POUŽÍT ANI DVA ROZDÍLNY FONTY. NECH UŽ HO BEJT. BÝT KOKOT NENÍ TRESTNÉ!
<reagovat 
 Čtenář - 10.4.2020 > čtenář> Přesně tak. A nemysli si, já ho uznávám. Třeba jeho společenskou prospěšnost. Víš jak drsně je třeba daněn alkohol? Nudlák takto výrazně celým životem přispěl státní kase, blahu všech! Ať se nesere do poezie a bude klid. TADY JE EGILOVO, LASKAVĚ!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > zkouška> čtenář> Mýlíš se judlo, tady je juliánovo, žádnýho egila tu nevidím ani neznám.
A co se týče chlastu, tak jsi na dobré stopě, i ty jsi v 80tých letech do sebe rvala moji Stoličnou, jen o tom nevíš, ale dnes už ti to můžu prozradit! A neboj, byla to kvalitka, já nic jinýho nepil, ve všech známých podnicích v Praze mně mohli urvat ruce.
Říká se tomu poptávka a nabídka. Ruskej šampus a Stoličná k sehnání jen u Linky nebo v Domě lahůdek na Malé Straně...

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter