Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NIC NEROSTE DO NEBE
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.4.2020 > Na tom je špatně všechno, běž radši okopávat záhonky.
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > Už se omluvil mystikusovi? Ne? Tak žádný odpuštění nebude. Domluvil jsem, odchod! Bůh
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > Pravda pravda, Na tom je špatně ůplně všechno. Ať jde radši okopávat záhonky, pravda pravda.
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > A už se omluvil kundě kundě Gottově? :)))
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.4.2020 > AMEN!
Bezva změna a HH, není co dodat, vše už jsi řekl v anotaci, nepřekvapuje, že potrefené se ozvalo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 5.4.2020 > Kdo četl tvoji knihu, tak ho tvá moudrost nepřekvapí!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > JULKU! JE UŽ SKORO POLEDNE A TY SIS NADĚLIL TEPRVE DVĚ DÉČKA? NO CO TOTO!? ASPOŇ PĚT, A ŠUPAJ HNED!
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > už se omluvil mystikusovi?
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2020 > čtenář> ne
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2020 > čtenář> tak to mu ani MILENÁ (jesenska) nepomůže
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > už se omluvil mystikusovi?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.4.2020 > Děkuju, ale ten rým je jiný, jen to neumíš přečíst.
Rým je DOMŮ - HOSPODINU,
ale co už že...
Přešaltuj k análovi, máme pro tebe žrádlo!
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2020 > j.f.julian> 
estli dojdu domu
poděkuju hospodinu
VEJDEŠ DO DĚJIN JAKO EGIL S POEZIÍ O KLADÍFKU, bože blbá bože:))))
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.4.2020 > HH, ty to vidíš, BOŽE!!! To bolíííííííííí!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 5.4.2020 > Pěkná náboženská miniatura. Jako by se tu Julián dotkl formou samého Angela Silesia a z pozadí vykukoval sv.Anselm s jeho ontologickým důkazem boží existence. Taková miniatura potřebuje k plnému působení jistý smysl a vtip snoubící se s dokonalou formou. Právě po formální stránce autor svou věc nedotáhl. Neudržel jambické metrum (první 2 verše jsou v podstatě jedním rozepsaným na dva řádky, ale i kdybychom je posuzovali samostatně, trochej druhého verše je v češtině jednovaječným bratrem českého jambu)a v předposledním verši miniaturu rytmicky rozhodil. Přitom stačilo vynechat obě předrážky (když, tak - v 5. a 6. verši). Vyzdvihla bych i to, že se tentokrát obešel bez rýmů. Vyvstává otázka, jak takovou báseň ocenit. Není dokonalá, na druhou stranu převyšuje básně jiných (oceněných ) autorů.
Body: 4
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 5.4.2020 > zkouška> a kdo ti řekl, že chce psát o slonovi?
Zase nechápe!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 5.4.2020 > Miroslavek> My to chápem, ten stalkerskej mamlas neví co kváká, a proto...

https://youtu.be/m88qXq-vmXQ?list=PLrvwjtIRdGV7Q7W6cq9H6Z6PRHk8E94bH

My taky přijdem! Berem letadlo! Nebo by nás na koštěti mohla přenést ta znalkyně, která neumí napsat jedinou básničku, ale chytrou dělá jako kdyby měla Nobelovku, a ještě se prej posere! Tak si ho vykuř, buřte tlustá!
Asi jí budem říkat JUMBO, jako slon ty makalůzre!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.4.2020 > Zkouško, nezlob se, ale jsem stár a nemám čas na blbosti, tak jsem zahlédl jambo a víc ode mě nečekej. Já jsem nespoutaný bohém, který má svůj styl, který lidé spoutaní pravidly neakceptují a nepochopí. Pošli mi mail, pošlu ti 1 díl mé knihy a pak mudruj. Mám tu pivko, jsme s děvčetem na Letný a čeká mě noc plná UK vášně. Snad to zvládne, jsem totiž náročný milenec, zdar jar
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 5.4.2020 > Juliáne, ty nemáš žádný nespoutaný styl. Něco umíš udělat, to je pravda, ale styl to není. Děkuji za nabídku. Proč bych měla mudrovat o tom, co je zjevné.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 6.4.2020 >

( budu doufat, že důvodem k sepisu tohoto dílka byla ta lepší ze 2 motivací, které

mně (v Tvém případě pouze? :) ) ..zrovna napadají :) )


Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.4.2020 > cha cha cha, má cenu komunikovat s lidmi na heráku? NEMÁ!
GRATULUJEME!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.4.2020 > směšná
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 6.4.2020 > PŘIZNÁVÁM! JSEM VOTRAVNÁ VYCPÁVKA! UŽ JSEM SI NEŠTREJCHLA ANI NEPAMATUJU, TAK SERU KUDY CHODIM...
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 7.4.2020 > julýne, šest déček je málo, ještě tři aspoň si přidej. že ti je nikdo jinej než ty sám sobě nedá, to je jen závist, že nikdo neumí psát jako ty. oceň se, nestyď se, ty naše skromnosti až zhmotnělá.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.4.2020 > Tak jako na jiných lit. stránkách ocenili naší báseˇn, tak i zde. Pro tebe báseň neí, pro tebe jsou poslední mé komenty u Anála...čekám jasnou odpověď!
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2020 > j.f.julian> čekej julku, čekej. vy, co se snažíte vynutit si pozornost aspoň skrze "lítost" nad brzkým skonem, vy na světě budete nejdýl. čekání to tedy bude dlouhé.
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 9.4.2020 > Juliáne, prozraď nám, na jakých stránkách tě tak úžasně ocenili.
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2020 > Už dlouho se o tom spekuluje. Hele, ty, pověz pravdu -jsi bývalý zdejší šéfredaktor Egil?
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2020 > Mně se líbí verš za vodou/o hospodinu. To je přece geniální diletantština. egil by sice napsal lepší, ale julek je hned druhej. TiP!
<reagovat 
 čtenář aha - 12.4.2020 > čtenář> Co to je za kreténa co tu blije o diletanštině, ty hovadu, to je tvoje první báseň v životě?
Kreténe, tak se předveď ty!
Zamindrákovanej debil!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 12.4.2020 > čtenář> To je naše Bohuna a ta nemá odvahu ti odpovědět, protože je přizdisráč!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter