Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VZPOMÍNKO + jfj
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 13.2.2020 (14:05:46)

~ VZPOMÍNKO! ~


Tam kdes je život náš…
- u hrobu pučí vřes,
tvá láska, Bože můj,
nás opustila dnes!

~

Ohníčky očí mých navždy uvidíš plát,
po cestách děravých,
ve smutné době ztrát...

Přečteš si verše mé,
já lásku ti vyznával...
vzpomínky oživnou,
zas jako bych ti mával.

~

Veselou vzpomínku uchovej v paměti,
na to, co měl jsem rád, na tebe, na děti.
Na slzy pomysli jen tichou vzpomínkou,
na to, co zmizelo, na hořkost, bolest mou.

~

Nestojím o lítost, nestojím o proslov,
na jednom hřbitově tolik proradných vdov…
U hrobu pochopíš, jak srdce osamí,
chodí sem přetvářka s černými páskami.

~

Ucítím kroky tvé,
když listím zašumí,
vůni tvou nepoznám,
to hlína neumí.

Nad rakví zazní mi tichounké sténání,
pro muže, již byli do „pekla“ vehnáni...

~

Stydíš se jako dřív,
dnes však už zbytečně,
na věčnost odešly vzpomínky společné!

Vzpomínat přísluší básníkům ztrápeným,
bylas mým životem,
zůstalas hrobem mým!

~

Loučím se naposled,
má Lásko nesmělá,
nikdy víc v životě nespatříš anděla,

protože NEVĚRNÁ zůstalas navždycky,
nevěrná vzpomínko
- osude tragický!





Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 13.2.2020 > Tak asi má Anička-Bohuna stejný nápad jako ty a asi jí napadla stejná slova...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.2.2020 > GRATULUJEME K PŘIZNÁNÍ, BOHUNO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.2.2020 > to už ta Bohuna přehání, ale říká se-kdo lže ten krade, tak se tomu nedivím. Dílo je famózní a je jasné, že trotl ho nedá...

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.2.2020 > j.f.julian> Nechápu, kde ta Anička s hemoroidy u prdele bere tu drzost, ale pojala lidi za idioty, kteří jsou zřejmě nesvéprávní a nedojde jim, že těžko se zmůže na říkačku do školky a najednou tvoří poezii??!!
Vypatlanost Bohuny!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 13.2.2020 > pro BOHUNU-ZLODĚJKU A DILETANTKU

https://youtu.be/mMdyEfQAsRI
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.2.2020 > rap to neni, to jsi chytla draka, takže co neni rap je pro tebe špatně, ale s tim ti nehelfnu, to chce číst knihy a opravdovou poezii, opravdové básníky!
Přesto nechápu, když pohrdáš kvalitou, proč ji pod jiným nivkem KRADEŠ??
Ale to už je spíš otázka pro tvýho psychiatra...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.2.2020 > Díky, ok, o vlastním stylu... no, vybral jsem si juliánův styl, protože je mi nejbližší a vím, že mi s tím pomůže. Ty nevíš, že mi stále pomáhá, když nevím jak dál a nemůžu s něčím hnout.
Tu lehkost zdaleka nemám, ale je to k zamyšlení. Já jsem na sebe trochu pyšnej, v podstatě nedávno jsem byl na úrovni Bohuny... asi ten vlastní styl musí přijít sám, nevím, uvidíme, žádnou knihu zatím nechystám, taky jsem si vědom, že kopíruju, opisuju nebo, jak by řekla Bóža, vykrádám Juliána, ale aspoň s jeho vědomím. O ženskejch píšu dost a slovní zásobu rozšiřuju nejen z veršů, ale zejména z flámů s Juliánem, jenže to je kulomet novotvarů a vtipů, to si nejenom nezapamatuješ, ale na to nemáš kapacitu, podobně jako Zkouška na poezii.
Nebo se ZKOUŠKO PLETU A NĚCO NÁM KONEČNĚ vlastního PŘEDVEDEŠ???
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 16.2.2020 > Julian tu pod vlastním nickem nebo pod svými alternicky brojí proti hiphopu. Ten tu ale nikdo nepíše. Proti čemu se tedy vymezuje? Zřejmě jako písničkář (zde před několika lety pod nickem Johnky)
nemá rád hiphop. Ale tady by měl spíše argumentovat moderní nebo dokonce soudobou poezií.
Na druhou stranu je mu třeba přiznat, že přes všechen křik a hysterii si přece jen něco vzal k srdci a zlepšuje se. Je sice stále jednostrunný a na tu jednu strunu hraje ještě v tak omezeném rozsahu, který se hned tak nevidí,ale přece jen se občas něco najde. Škoda jen, že to "něco" zatím nepřispívá k rozvoji básnické řeči.
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 16.2.2020 > zkouška> ty musíš mít opravdu prcka, když si tu furt něco musíš dokazovat, hlupáku!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.2.2020 > 1 helen> helenko, tak nějak to bude, truhla si moc nevěří, zastydlá dětinskost, úzkostný psychopat s prckem a se scvrklym šourkem, patrně obřezaný ve vyšším věku, BON!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 17.2.2020 > Juliane a 1helen, děkuji vám za podnětné názory. Já si nic dokazovat nemusím. To vy tu máte pořád starosti o druhé.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 17.2.2020 > zkouška> co to pleteš, uber s fetem trotle, KDE JSOU TY ODPOVĚDI???
<reagovat 
Čtenář - 17.2.2020 > vzpomínko, hovínko
krásné verše nudlo
z toho bude déčko od martina a petuly
vzpomínko, hovínko a egilovo kladívko

tak
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 17.2.2020 > Problém těhle nýmandů, jako je Zkouška, Anička, Bohuna, Zeandrich ap. je, že nic neumí a tak kritizují vše a všechny a čím je někdo výraznější, výjimečnější, čím víc někdo vyčnívá z průměru a především nad neschopnými, jako jsou oni, tak jsou terčem jejich nenávisti, jejich ubohosti a vybřednou na povrch v plný síle ty nejhorší lidské vlastnosti ukryté v každém člověku, ale čím víc toho člověk umí, tím víc dokáže ocenit práci druhého.
Ano, Zkouška si zde dokazuje, že není nezajímavá, přehlédnutelná, neviditelná.Znalostmi, uměním a chytrostí, ani vtipem, to nedokáže, tak jediné co jí zbývá je sprostá demagogie a kritika.
Anále, tvá báseň je krásná a souhlasím s hodnocením tvého básnického vývoje, jak psala Helen, každý takové štěstí nemá, aby mu radil ten nejlepší. I já jsem mezi těmi šťastnými, ahoj a budu tě sledovat, M.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.2.2020 > Děkujem Mirku, zrovna sedíme s jaromírem a porcujem lahvinku vína. Hezky jsi ty zbytečný hajtry popsal. Je to všude, Sluníčkáři, Srdíčkáři, Mináři a ostatní lháři, kteří nic neumí, ale kritizujou ty, kteří umí.
Jaromír je největší profesionál! Amatér pouze tím, že v Česku nic nevydal, ale to je jen otázka času. Jak potom nazvat ty, kteří na amatérském servru jen kritizují, ale nejsou schopni ani nic amatérského zplodit??
Idioti, debilové, ignoranté?! Amatér ve smyslu Totemu je člověk který něco tvoří, a v tomhle vidění je každý obdivuhodný a je-li schopen překročit stín vlastní sebepýchy, pak i hodný respektu. Toto však neplatí pro tu špínu Bohunu, Zkoušku, Mystikuse...
Nu, a nyní do díla!!
TOTO JE PROHLÁŠENÍ BOJOVNÍKŮ ZA AMATÉRSKÉ UMĚLCE analfagota a jfj, tedy toho, jenž byl vyobcován z Bohoslovecké fakulty, protože černoprdelníkům vypil mešní víno. (ty vole, já fakt v přítomnosti Mistra mluvím jak kniha, vono je to fakt nakažlivý)
<reagovat 
Čtenář - 17.2.2020 > no, to ses zas vycajchnoval nulajzy. celej egil, celej egil...
<reagovat 
čtenář Bohunka - 17.2.2020 > Jste zlí a nudlajzovi křivdíte. To neni jen tak, povídat si pod deseti nicky pořád dokola sám se sebou, to chce výdrž, aspoň sám před sebou se tvářit, že jsem dva a víc. Ale nudlajz se nedá. Mele pořád dokola jedno a to samý, jednou helenka, pak zuzanka atd. Kždý by se studem sám se sebe poblil a - nudlajz ne. je to hrdina.
<reagovat 
 čtenář souhlasím - 17.2.2020 > čtenář> Souhlasím. Julián-hudrián je statečný. A básník, jako egil. Celej egil povím vám.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 17.2.2020 > Tak to je dobrý, ta která tu roztahuje pyskáče, stříká v autě, řve na dítě ať se jí nehrabe v kundě, tak tadlecta mrdka bude někomu říkat že je sprostej?! Zkouško-Bohuno, cos to sežrala, že jsi tak chytrá, my chceme taky!
Naše dílo speciálně vytvořené pro tebe má už 600 lajků, poděkuj ty erotická modlo dementů!
Body: 5
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.2.2020 > Vím Bohuno, že si doma píšeš verše a protože všechny okolo jen urážíš, tak je dost složité se pak prezentovat i kdyby sis vymyslela další nicky, nejen Zkoušku nebo Poslední Inku. Blbý je, že nechápeš proč...!!!
Protože jsi arogantní sprostý trotl! Není v tobě kousek pokory, takže i kdybys psala jako Bůh (rozuměj - Já) tak se s přízní nepotkáš. Proto rada zkušeného zní - dokud nezapracuješ na sobě nech to v šupleti, třeba až tě život pořádně křísne...
p. s. pokora není to, že budeš všechny chválit a dávat tipy pozitivním píčovinám, to je trapný Sluníčkářství, POKORA JE V TOM, ŽE SI UVĚDOMUJEŠ VLASTNÍ NEDOKONALOST, neb dokonalý je tu jen análka, vlastní sestra řiťáka, pa puso. (a ty, servíro, máš-li tu drzost a odvahu, tak nalij básníkovi!)
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 17.2.2020 > Juliane, napiš ještě něco. je to zábava. Ale chtělo by to trochu invence, tohle je pořád dokola.
<reagovat 
 Čtenář - 17.2.2020 > zkouška> ano ano nudlajzo, napiš nám ještě něco
já se snažím bejt rapná co to jde
ale tebe překonat?

Tam kdes jes dnes…
u hrobu knučí pes,
ať tvorba tvá, nudlajzo,
nás neopustí dnes!
(a ani pak, s egilem sej mak)

<reagovat 
 čtenář KUNDĚ - 17.2.2020 > zkouška> Zkouško, ty kundo debilní tady nejsi u Juliána, je vidět že jsi natvrdlá píča!
A co by ti měl napsat novýho, ty píčo z ryby, když nejsi schopna napsat ani uveřejnit jediný svý bláboly?
Na tebe stačí opakovat jedno slovo-PÍČO!
<reagovat 
 Čtenář - 17.2.2020 > čtenář> tak tohle je úroveň tvé poezie kterou jsi schopna napsat? AHA, tady není co dodat, teď dávám zapravdu všem co se ti smějí. Ty si zasloužíš i ty urážky.
Četla si to po sobě? To nám prozraď proč tady oxiduješ, nechápu, vždyť ty jsi úplnej kretén vymaštěnej!
Jak někdo napsal- ty jsi trotl kterej si chce něco dokazovat, ale jediný co nám dokazuješ je, že jsi analfabet a nevzdělaná hloupá kráva.
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 17.2.2020 > Řiťáku já se ti omlouvám že jsem tak rozpolcená a trapná, pochop mě, POTŘEBUJU SI ZAMRDAT!
Mám jí furt vyšpulenou, každýmu jí vnucuju, ale nikdo nechce tu mou oteklou housku vojet, soráč, i ty a julián!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.2.2020 > díky, to je opravdovej hnus, ale kdo by to od tý trotlice nečekal! Bylo by to řešení a oslava by jistě byla grandiózní. Tak snad, nerad bych bral spravedlnost do teplejch...
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 18.2.2020 > Možná že to udělala z nešťastné lásky k Juliánovi, ráda by pocumlala ten jeho naditej šourek, ale my takový štěstí mít nebudem, cítím, že se k netu prošuká a bude dál obtěžovat a hojit si mindráky.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.2.2020 > 1 helen> máš recht, ona to byla špindíra od pohledu!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 19.2.2020 > Tady se bilancuje? Vypadá to jako loučení s Bohunou a Zkouškou. Tak to se přidávám, mrzí mě, že jsem psal tak dobře a pro její IQ tak náročně, že si mě neoblíbila a nikdy nepoužila jednu ze tří vět, ktetý dokola opakovala na Totemu. Rád bych s ní rozebral své i nesvé své verše. Budiž ti kriminál těžký, aby ses dozvěděla zač je toho loket, třeba se za těch pár let lesbickýho sexu vzmůžeš aspoň na 1 báseň. Myslím vlastní, původní a trochu čtivou. A když na, určitě si tam s cigoškama zarapuješ o zlém básníkovi z Totemu, čau Oteklá Bohuno, frigidní Zkouško, impotentní Aničko Z. ap, nebylo nám ctí, bylo to trapné, směšné, zbytečné.
<reagovat 
Čtenář - 19.2.2020 > ja ja, celej egil, celej egil
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.2.2020 > egila nikdo nezná, já bych spíš řekl-celej Kafka!
<reagovat 
Čtenář - 19.2.2020 > nene, egil. o rádoby díle nikdo nemluví, řeč je jen o těch julkovejch sebevýchvalnej řečičkách v komentářích. egil a julek, to! je dvojka. +redaktor, co jim dává déčka. prostě totem hojtem. muhehe (a teď zas něco o těch sluníčkářích, nudlíne, hehe hehe muhehe)
<reagovat 
Čtenář - 19.2.2020 > julek nudlajzník a jeho egil. to žeru.
<reagovat 
 Čtenář - 19.2.2020 > čtenář> ještě se neomluvil mystikusovi? tak to chápu, jen do něj.
<reagovat 
 čtenář přátelé zeleného totemu - 19.2.2020 > čtenář> a vemme to z jedný vody načisto: ať se omluví i petule, samo nejvíc egilovi, miloušovi jakešovi a miloušovi zemanovi, pak ještě třikrát mistikusovi a... pak zvážíme změnu přístupu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.2.2020 > čtenář> tak už ho nechte, vždyť je to chudák. ještě že má fotografickou pamět a nikdy se neopakuje :))))))))))))))))
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 19.2.2020 > vono se pozná jaká je to dementka, že místo jedný věty do vykoktá do 5 komentářů!! přitom každej tady ví, že je to jedna píča!!!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.2.2020 > no, vždyť jo, my s jfj si přečtem 2 slova a jak neni přihlášenej ten trotl, víc už ne, víme, že to je to shemale zoufalý, prostě HH
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 15.2.2020 > Co může vést autora ke zveřejnění takových veršíků?
Snad jen touha provokovat jejich nejapností.
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2020 > zkouška> Když ho chválí místní redaktorstvo, Martin, Petula a egil, není se co divit.
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2020 > čtenář> Taky občas dostane géčko od zendricha...
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2020 > čtenář> co je to géčko?
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2020 > čtenář> internetový doporučení. e - géčko. doporučení od egila.
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2020 > čtenář> a kdo je to zendrich?
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2020 > čtenář> .. to je neví
rozhodně píše vždy jen vožralej --------
nikomu se ještě nepodařilo aspoň v náznaku


pochopit jeho členění .. textu
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2020 > čtenář> a všichni ostatní už jsou jen alternicky judly-nudly. teda krom egila, petuly a martina. a lachtana. ale jinak pak už všichni jsou tenhle neodpaněný sprosťák
<reagovat 
 čtenář zeandrich E E. - 18.2.2020 > čtenář> Já bývám vožralej jenom z krásy světa a z lidiček, ty trotle
<reagovat 
 čtenář pepan - 20.2.2020 > čtenář> zkouško nech si kidy a ukaž pekáč, nic víc od tebe nechcem ani chtít nemůžem ty neschopná vyfetovaná rajdo z kyselý prdele, makej!
<reagovat 
čtenář REDAKCE TOTEMU - 20.2.2020 > Ae to víš že jsi stár nudlo, ty jsi přímo totemová suprstár.
Nikdo ještě nerozdal tolik bodíků sám sobě, nikdo.
A egil jak tě obdivuje, a Martin jak chválí, ó!
Tak tak, a tak to má být. Jen tak dál nudlajzo.

<reagovat 
čtenář REDAKCE TOTEMU - 20.2.2020 >
Ae to víš že jsi stár nudlo, ty jsi totemová suprstár.
Nikdo ještě nerozdal tolik bodíků sám sobě, nikdo.
A egil jak tě obdivuje, a Martin jak chválí, ó!
Tak tak, tak to má být. Jen tak dál nudlajzo.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter