Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SNÍH
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 26.1.2020 > Tuhle mám hodně ráda!
Nevím, jestli neděláš chubu, když vkládáš básně v hodiny a dny, které mají minimální sledovanost na Totemu?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.1.2020 > Díky. Vím, jenže asi sis všimla, že za prvé - Bohuna nikdy nespí!
Za druhé- dle celkové sledovanosti si mé básně čtenář najde, a o to mi jde-
Za třetí-on kromě mých starých známých stejně nemá nikdo odvahu to ohodnotit či komentovat, poradit ap. už vůbec NE!
Za 4 - já jsem za to v podstatě rád, tedy byl bych radši kdyby přišla kritika, konkrétní, která by moji báseň a snahu o její napsání posunula v kvalitě, ale jak sama vidíš, tak dříve to byly jen urážky, nikoliv kritiky, a o ty nestojím!
Takže vše je ok a navíc - už mi to pár dní před smrtí může být stejně fuk, čili, putna!
<reagovat 
čtenář Hanka - 28.1.2020 > Přeji vám veselejší život, a hodné lidičky kolem
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.1.2020 > chachacha, život je krásný, když se bavíš debilitou netalentovaných nýmandů!
😇😃🙋
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.1.2020 > Geniální! JE TO JAKO DOSTAT NOBELA, KDYŽ BOHUNA a la ZKOUŠKA ABSOLUTNĚ NECHÁPE... Je poznat, že je hrozně mladičká, nevyzrálá a poezii nerozumí ani zbla. Komentovat její nesečtělost nemá cenu, ta zůstane blbkou až do smrti! Máš adepta na BLBA MĚSÍCE!!! Co je pravdou, že se furt opakuje-doslovně, vždy, když je báseň vynikající a přesahuje FB knechty závislé na dementním rapu a bezduchym sprostym NEpříběhu. Jak jsi kdysi řekl u mé HLÍNY, čím debilnější kritika a KRITIK, tím větší čtenost! Mě ale asi nedoženeš, junáku... 3700!!! ANO,SKVĚLE SE BAVÍM I JÁ.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 28.1.2020 > Zkouško, ty jsi buď kastrát nebo tvá puberta dosáhla, SNAD, vrcholu, dej bůh, aby tě v tý síťový kleci ponechali navěky věkův!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.1.2020 > Marně jsem hledal díla Zkoušky, naschvál se podívejte co tahle znalkyně a kritička klasický poesie publikuje za píčovinu!!
Ty vole, opakujem ti po miliontý, tady nejsi na FB, reklamu na ponožky sem nestrkej, ty hovne!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 28.1.2020 > já se musím přidat! ZKOUŠKO, JESTLI ŠUKÁŠ TAK, JAK UMÍŠ ČÍST POEZII, TAK BUDU U TEBE ZA SHAKESPEARA!! Zvu tě k nám do Plzně na skládku, rozbijem stan a já tě krutě naučím recitovat s knedlíkem ve voleti!?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 28.1.2020 > tady to žije... co kdybys ty Poslední Inko hledala chybu u sebe? to tě nenapadne, ty Manko vod Rumcajse??
Báseň nemá chybu, vřele doporučuje celá ZDŠ, máme tu dalši, nebo spíš stejně jedinou Otylou Bohunu, rajdu z diagnosťáku!
Děkujem ti za postřehy, a teď už jenom něco napsat, viď?! Ať se máme čemu naučit a čím pokochat!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.1.2020 > Díky přátelé, vaše komenty mě utvrzují v tom, že pro trotly opravdu nepíšu.
Jen pro vaši info - Zkouška+Otylá Bohuna + Poslední Inka atd jsou 1 osoba, která se zmítá ve svých mindrácích a komplexech a protože ji všude vyrazili, tak otravuje zde, ahoj a inteligenci zdar! JAR
<reagovat 
čtenář Hanka - 28.1.2020 > Stačí kapička a blb už se umlátí sám. To žeru.
<reagovat 
 čtenář Poeta - 28.1.2020 > čtenář> Hanko, to si myslela mě? Tak bacha na hubu ty svraštělá děvko! Říkal jsem, kdybys radši vokázala kozy, ale už je vidět nechci, píčo zvadlá, ty je budeš mít taky svraštělý, jako máš špinavou piču!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.1.2020 > čtenář> Drahá anonymní Hanko a Zkouško-žer si co chceš, ale JINDE, tvé sprosté komenty nepatří pod mé skvostné básně.
Jdi trotlit na FB a ke mně nelez!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.1.2020 > https://youtu.be/B3EVbu1sNOA

dávám sem něco pro Zkoušku, Hanku a Bohunu, tohle je jejich gustíčko, tohle ony poslouchaj a maj to za poezii, jo tak tomu se rovnat nemůžu!

GRATULUJI k vybranému vkusu!
A to ten hnus ještě ředí skvělá Sharlota, která by věděla co a jak!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.1.2020 > https://youtu.be/CcWB2alKGp4?list=WL

a když už rap, tak jedině v tomhle balení!

Zkouško apod. Nemám rád a připadá mi to navýsost směšné, když kdokoliv kritizuje kohokoliv TVOŘÍCÍHO, a to na jakékoliv úrovni kvality.
Všichni samosebou nemůžou býti na mé úrovni (no.1), ale i já jsem na tom musel makat mnoho let, takže jsem důkaz toho, že každý se může dostat výš!
Takže-děvenko, či pane, nejdřív ukaž co umíš a zvedni se s kavalce, najdi odvahu to publikovat, vědom si toho, že na druhé straně kromě lidí s talentem jsou i tací, jako ty...a pak někoho kritizuj!
Tuhle životní pravdu, dá se říci přímo MOUDRO jsi četl ode mě už mnohokrát, bohužel ti to stále nedošlo!!!

Navíc - když chceš komukoliv ublížit, tak je to jako se sexem - I NA TO MUSÍŠ MÍT TALENT!
A také fantazii a slovní zásobu, musíš být sečtělá a vědět podstatně víc než dotyčný! Alespoň o tématu, o životě a smrti víš hovno, to už tu víme všichni.
OK, Čapka sem nebudu dnes tahat, ale Šalamouna bych možná mohl... Ale k čemu by to bylo, když nepochopíš ani velikána mého rozměru...

(vysvětlivka-najdi si ve slovníku slova jako NADHLED, NADSÁZKA, IRONIE, ale také SAMOŽER apod.)

a hlavně děvenko malomocná...

HLAVNĚ POHLAVNĚ!

pa, jdu pařit, neb po noci prožité na 200 procent s děvčaty překypujícími talentem a sexappealem jsem připraven na pár litránků toho dobra, tedy bílého vína z krabice s colou 3kvality. (to abych ti udělal radost, protože pravdu bys nikdy neunesla...)
<reagovat 
čtenář anička - 29.1.2020 > ztěžka dýšeš a ještě hůř píšeš. fuj
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 29.1.2020 > čtenář> aničko, zkouško, bohuno, proč se vydáváš za víc osob?? Jsi přece jediná, kdo báseň nepochopil, všichni ostatní ano!!
Pamatuj si, ty laciná děvko-KDO NEKLÁTÍ S NÁMI, KLÁTÍ PROTI NÁM!
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 29.1.2020 > čtenář> aničko, zkouško, bohuno, proč se vydáváš za víc osob?? Jsi přece jediná, kdo báseň nepochopil, všichni ostatní ano!!
Pamatuj si, ty laciná děvko-KDO NEKLÁTÍ S NÁMI, KLÁTÍ PROTI NÁM! Dohodli jsme se se spolužáky, že odpoledne začneme pracovat na básni vyloženě pro tebe a o tobě! ZAMĚŘÍME SE NA TEBE, NA TVOJI RODINU, NA VŠE CO JE TI DRAHÉ a hezky a upřímně to v básni vyjádříme. Takovýhle chcípáci, kteří jenom škodí a sami nic neumí budou nyní naším cílem a nic už s tím nic nenaděláš!
<reagovat 
čtenář REDAKCE TOTEMU - 29.1.2020 > Pane Jaromíre, prosím (prosím!), neregujte už na žádné provokace. My chceme zpět náš milovaný egilí totemáček. Bez nadávek, plný skvělých lidiček a básniček, bez sprostých odkazů, vašich porno fotek a pod. Prosím všimněte si, že vám napíšou jednu holou větu a pak už jen vy tři dny chrlíte nadávky. PROSÍM! UŽ TO NEDĚLEJTE!
<reagovat 
Čtenář - 29.1.2020 > https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ratha-prestehovali-z-veznice-v-teplicich-do-prahy-40311578?seq_no=2&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 29.1.2020 > A my ti přísaháme, ty kuhnhůto, že bude moderní, žádný archaismy, bude akční a bude o tobě. Klidně si pros koho chceš, nás nezastaví ani Julián, ani bůh, pravda o tobě, ty zasvrbená psychotičko vyjde napovrch.
Tyhle zmrdy musíme z Totemu vystrnadit! Tak přísaháme! 9A
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 29.1.2020 > ZDŠ LITOVEL> Kamarádi ze základky, já a celej Totem stojíme za vámi. Ty anonymové jsou závistiví hovada, takže jim to pořádně nandáme! Už máme dost těch jejích laplí a stříkání, sprostých urážek přihlášených autorů, prostě DOST! Jak říkal Escobar, Kočner a Diaz - ty pudeš mrcho!!!
Dejte mi pak avízo, dík! MOST NAVŽDY!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.1.2020 > kucí, s touto formou se dá souhlasit, já také bojuji proti hlouposti a Malosti básní.
Když bude přisprostlá mi vůbec nevadí, ona-on ničemu jinému nerozumí a za zlo musí dostat 100 násobné zlo!!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 27.1.2020 > Milý Juliane. Chtěl jsi kritiku, ale snad postačí jeden postřeh. Je to podáním jako z 19. století. Básnicky bez významu.
Výraz "ztěžka dýšu", je až komický.Tady není co k zlepšování. Zahodit a začít znova.
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 28.1.2020 > zkouška> Bez významu? To čteš asi kolenem! Jen puberťácká 13 si myslí že je nesmrtelná. Ztěžka dýšu je klasický básnický obrat který v rapu těžko najdeš, trubko nevzdělaná! Přečti si o sobě ve fejetonu O KRITICE! Když něčemu nerozumím nebo mě to přesahuje básnicky a v tvém případě i inteligenčně, tak se tomu vysmívám... URČITĚ JSI STÁLA TOMUTO EXCELENTNÍMU FEJETONU MODELEM! Pa, to je hustý, viď?!
<reagovat 
 čtenář poeta - 28.1.2020 > zkouška> proč nám nevokážeš spíš kozy a jak stříkáš, nebo aspoň toho tvýho netopýra?
<reagovat 
 Čtenář - 29.1.2020 > zkouška> čúzo škaredá, ty neumíš číst? čekáme na to tvoje dílo!!

<reagovat 
 Čtenář - 29.1.2020 > zkouška> čúzo škaredá, ty neumíš číst? čekáme na to tvoje dílo!!

<reagovat 
 Čtenář - 29.1.2020 > zkouška> čúzo škaredá, ty neumíš číst? čekáme na to tvoje dílo!!

<reagovat 
Čtenář - 29.1.2020 > TAK Z TOHODLE BUDE DLUHATANANÁNSKÁ DIŠKUZE. DIŠKUZE NAD DÍLEM hoši, vy už fakt běžte. a tak to mám být.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.1.2020 > CHACHACHA
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 30.1.2020 > . Zkouško, naopak, tady si opět předčila svoji tupost, kterou jsi podobně prokázala u Anála-Hlína. Já jsem většího tupce ještě nepotkala!
<reagovat 
Čtenář - 30.1.2020 > Ale no tak, hoši, tak snad už běžte, ne? Ne? Tak ne, no... :)))
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.1.2020 > ZKOUŠKO, NESER MĚ! KDYŽ MÁŠ KECY, TAK JSEM TĚ ŽÁDAL BUĎ O RECITACI, NEBO ALESPOŇ, ABYS NÁM DALA ODKAZ NA DLE TEBE A TVÉHO VKUSU NEJLEPŠÍ ČESKOU RÝMOVANOU BÁSEŇ JAKÉKOLIV DOBY, RÁD BYCH ALE NĚJAKOU SOUČASNOU, KDYŽ MÁŠ PRoBLÉM S MOJÍ ČEŠTINOU.
Nic lehčího není, aspoň tedy poznáme tvůj vkus a třeba pak, na tvé doporučení, všechno spálíme...
Jestli to nedáš, a zatím to nikdy neklaplo, tak nás ujistíš, že jsi jen SPROSTÝ NESEČTĚLÝ IGNORANT A DILETANT a už mi nikdy nepiš!!!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 29.1.2020 > Juliane, ty to nechápeš. Já nemluvím o námětu, ale o zpracování. A to je tentokrát ubohé.
<reagovat 
 Čtenář - 29.1.2020 > zkouška> milý juliáne, ty to nechápeš. milá hanko, ty jsi blbá. milý diaze, z prdele ti kouká drát. drahá aničko, agreštu letos nebude málo. atd.
<reagovat 
 čtenář poeta - 29.1.2020 > zkouška> myslím, že tě chápem úplně všichni, ty nic nepíšeš a toho nejlepšího chceš kritizovat? TY?
Zpracování je brilantní, je to klasická existenciální báse%n ty vole, což už ti 55x vysvětloval! Jsi hovado!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.1.2020 > zkouška> tvůj způsob kritiky je ubohý. Já se nedivím, že ti lidi sprostě nadávaj, ty jsi totiž Malý ubožák!
Už mi nepiš-x krát jsem ti říkal, že stojím o kritiky věcné, ne o obecné kecy, které mají za cíl jen ublížit, ale nemohou mě posunout! To vypovídá opět o tvém charakteru a ignoranci. My už přece víme, že ty neumíš báseň ani přečíst!!!!
Opakuju, buď mi ji narecituj, jak ji slyšíš a já posoudím zda ji čteš správně, nebo mi pošli odkaz na tvoji nejlepší báseň-českou, což už jsem ti říkal taky víckrát.
Jestli toho nejsi schopen, trotle, tak mě NEVOTRAVUJ!
Už se nebavím!
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 30.1.2020 > zkouška> Zkouško, naopak, tady si opět předčila svoji tupost, kterou jsi podobně prokázala u Anála-Hlína.
Já jsem většího tupce ještě nepotkala!
<reagovat 
 čtenář jane - 30.1.2020 > zkouška> Zkouško, mě by vážně zajímal tvůj vkus, takže i já napjatě čekám, buď s tebou mlátí puberta nebo jsi opravdu takovej pičus jak se tu prezentuješ????
To fakt nemáš žádnou oblíbenou báseň?
Tak proč lezeš na básnickej web, hovado??
<reagovat 
čtenář Hanka - 28.1.2020 > Třeba mě. Čuráku.
<reagovat 
 Čtenář - 30.1.2020 > čtenář> Bohuno, díky že ses přiznal že jsi ČURÁK!!!
A příště si ty svý sprosťárny nech na svou stranu nebo dostaneš tak po rypáku, že tě ráno v diagnosťáku nepoznaj, ty ZMRDE!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.1.2020 > BON!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 30.1.2020 > jsou tady upřímné kousky...
Hoši ze ZDŠ, kde je ta básnička???
A ty, Bohuno Zkouško, když se ti báseň nelíbí, proč se k ní stále veacíš jako Mystikus a čteš ji už po sté????
Buď jsi debil nebo je to čistá závist a žárlivost na Mistra?? Přitom jsi nám sem nebyla schopna nic předvést... asi to bude zakomplexovanost a ignorance v jednom ošklivém balení, že?
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 30.1.2020 > 1 helen> Helen, báseň bude asi zejtra večer, a odpovíme ti za tu malou rajdu. PROTOŽE IMPOTENTI UMÍ JEN KECAT! Ahoj, není to tak jednoduchý něco napsat, ale to pozná jen ten, kdo to zkusil... To cílíme na Bohunu, a co ty?
<reagovat 
Čtenář - 31.1.2020 > Na totemu to žije a přesně tak, jak si zaslouží. Tak to mám ráda. A ty, hoši nudlo, dál odváděj svojí práci. Vidíš to, nakonec jsem tě přeci jen pro svět zužitkovala - urychluješ smrt nejegiloidnějšího amlitu na světě. Jen tak dál, nudláčku usoplený, jen tak dál.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.1.2020 > Bohuno nezuř, jsi rasistická pravdoláskařka, marně hledám tvé odborné komentáře pod básní ZKOUŠCE... odvaha schází? pod anonymem ti to jde, ty prase? PUDEŠ!!
<reagovat 
čtenář ludmila lichá - 30.1.2020 > anděl dopis zvací, judlo psacim zvracim
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.1.2020 > čtenář> Bohuno lichá, jsi piča tichá!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.1.2020 > GRATULUJI UBLAFANÉ BOHUNĚ A ZKOUŠCE K BÁJEČNÉ BÁSNI A DĚKUJI ZDŠ LITOVEL ZA TREFU DO ROZPLIZLÉ STALKERKY!
PRÍMA DEN!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter