Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HOLOUBEK 2020
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 19.12.2019 > znám tu starou verzi, tahle je ještě srdcervoucí a krásná.
Je to opravdová klasika, kterou na FB opravdu nenajdeš.
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 19.12.2019 >
Body: 5
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 19.12.2019 >
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 19.12.2019 >
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 19.12.2019 > já si tu práci dala... 3,05...
a systém blbne, proto jsem tu tolikrát
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.12.2019 > 1 helen> 3,02 je fajn, ono to vždy vyjde +-, do stejného času se trefuju až za rok a 20 reprízách na vystoupení.
Ahoj, j.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.12.2019 > já mám dojem a čas mi dal zapravdu, že tu jsou samí tupci, kteří nepoznaj dobrou báseň, dokud jim nenatrhne řiť!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.12.2019 > z mobilu to fakt nefunguje, musim na 2x
Body: 5
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.12.2019 > No jo, no, s tím nic nenaděláš, z části je to ignorance, z části lidská Malost a zášť, v domnění, že ta jejich poezie je ta nejlepší. Žijeme v době Sluníčkářů, kteří nejsou ochotni slyšet a ocenit jiný názor, i proto se mi tady už dávno nelíbí...
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 20.12.2019 > Já tu nebyl!
Báseň je krásná.
Existenciální skvost za kterej by se nemusel stydět ani Šrámek. Ba naopak, mlaskal by si, kdyby to dal sám!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.12.2019 > na závěr roku nám předvedla opět trapnost hodnou Fialy!
100x má dokázáno, že nikdy neměla pravdu, že nic neumí a jen závistivě plive, dall jsem sem kvůli ní článek O kritice, vymyslel kvůli ní rubriku i Soutěž o NEJVĚTŠÍHO TROTLA A BLBA, takže i jednoduchej dement a čučkař jako Fiala by možná pochopil, ale Bohuna ne. NIC, PRÁZDNO, VYMETENO V MOZKU!
Co dodat... Idiota nezmění nic, viz čučkaři na náměstích. K ZBLITÍ! SNAD VYCHCÍPOU NA BLBOST...
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 20.12.2019 > Přesně u takového díla, tak citlivého, které probudí v člověku duši, jsem čekala, že se ozve ta kokotí shemale Bohuna. Nejen, že poezii nerozumí, ona ji přesahuje i svým citem, prostě zase trapas jako u básně Karlu Gottovi, ta by si měla strčit hlavu do plnýho uhláku a zůstat v něm navždy p...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.12.2019 > 1 helen> já to také čekal, ona prostě neunese, když se druhému něco daří. Jako čučkaři neunesou úspěchy Babiše a za jeho pád jsou ochotni podělat Česko a všechny lidi včetně těch naivů co lezou za trotlem Minářem.
<reagovat 
čtenář anička - 20.12.2019 > Ahoj nudlo. Koukám, že když nikdo neupozorňuje na tvojí zločinnost a tupost, ztrácíš vykleštěneckou aktivitu a ta by mohla totemu chybět. BLAHO TOTEMU, TO JE MOJE! Takže krom patnácti komentářů sám sobě přidám ti jeden i já. JE POTŘEBA TĚ PRO TOTEM UCHOVAT, v zájmů vší egilí kultury. Raduj se. Když k ničemu jinýmu, k posměchu buď nám dál. Nudláčku oslizlý.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.12.2019 > čtenář> a největší TROTL-Bohuna, zagdákala, BRAVO, Gratulujeme, je vidět, že báseň je opravdu famózní!
Já budu tedy solidární a nanejvýš spravedlivý.
Když rádobypoetové nejsou schopni sklonit namyšlené hlavy, VYHLAŠUJI ABSOLUTNÍ MLČENÍ nad jejich výtvory.
Je to Malost a hnus.
Tebe Bohuno zpičelá se to netáká, ty neumíš česky a že bys napsala báseň to nám fakt nehrozí.
<reagovat 
 čtenář Hanka - 28.1.2020 > čtenář> Jsi sprostá. Jednou se ti to může vrátit
<reagovat 
 čtenář Hanka - 28.1.2020 > čtenář> Jsi sprostá. Jednou se ti to může vrátit
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter