Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nestíhám
Autor: Sáša (Občasný) - publikováno 15.4.2003 (22:05:37)

  Jsem student a užívám si svého života, jenže mám pocit, že mi nějak rychle utíká. Utíká, protože na nic nemám čas, trávím dny v kvapu, po pondělku je zase pondělí, samozřejmě to, kdy jsem měl něco odevzdat. A ostatní nic nevidí. Trochu směšná je tak představa, že bych se měl ve čtvrtém ročníku gymnázia učit i všechny ty fyziky, biologie a chemie, které stejně v životě potřebovat nebudu, leda bych se někdy ocitl kdesi v horkém křesle. Na hlavu mi již klepe Damoklův meč v podobě maturity a většina profesorů si stále myslí, že jejich předmět je ten nejdůležitější, k tomu mě každý nabádá ke klidu, to abych si své rozhodnutí o životě hezky a pomalu rozmyslel. K tomu všemu už stačí jen několik úřadů, které si všimly, že mají další oběť na hraní. Tonu ve frontách, každý den dostává přívlastek “perný” a ráno si ťukám na čelo, co jsem to zase měl udělat, jsem ještě tak trošku sklerotik. A po tom všem blázinci jsem konečně doma, kde však dostávám jeden úkol lepší než druhý, to protože jsem se celý den flákal ve škole…

  O co mi jde? Abych v tom dal o sobě vědět a tak trochu se přimluvil za nás, nezodpovědné studenty.



Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslav Langer (Občasný) - 16.4.2003 >

Vítej ve všedním světě

 

A raději se pilně uč i tu chemii a fyziku, kdo ví, kam Tě osud zavane, já taky v životě netušil, že budu nakonec na filozofické fakultě, když jsem se od druhé třídy na základce chtěl stát učitelem fyziky a hlásil se před maturitou na matfyz.


<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 16.4.2003 > Okino> No nevím, to by ten osud přeci jen musel zavát dost silně, já a chemie... Když já některý věci nejdřív musím pochopit, pak se je můžu učit. A takový světlo nebo vesmír... Děkuji za reakci!
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 15.4.2003 >

chvátám, chvátám, nemám chvíli klid, já tam, já tam dávno už měl být...:))

jo,jo,asi jde o nakou civilizacni chorobu,tohle civilizacni nestihani...


Body: 5
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 16.4.2003 > Přeslička> A jsou na to léky? Objednávám celou bednu! Díky za postřeh a známku!
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Jo, přesně popsané rozpoložení studenta. Velice jednostranný subjektivní pohled. Zajímalo by mě, jak bys stejné téma ztvárnil ptřeba za 10 let a kam se posunou tvé myšlenkové pochody..  A jen maličkost.. ten kolotoč života se teprve roztočí, zatím jen nasedáš.. Souhlas s Okinem...
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 16.4.2003 > toyenka> Když jsem to psal, ani jsem meměl chuť pokusit se být objektivní. Vlastně to vzniklo dost pod nátlakem času... Jo, tak to by mě zajímalo taky. Uvidíme... Moc děkuji za poznámku!
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 16.4.2003 >

 jo jo, plně tě chápu,... nový semestr začal teprve včera  a dnes jsme už dávno za půlkou, JAK TO? Kam se poděly všechny ty dny?

Na maturitu se pilně uč, získáš tak spoustu zbytečných vědomostí  a až se tě Vláďa Čech zeptá, budeš vědět! Co víc si můžeš přát, než znát chemické vzorce všeho co se kolem tebe mihne (já takové štěstí nemám a mnohdy vůbec netuším co jím a co piju)


<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 16.4.2003 > Quotidiana> Nějak se mi nedaří vybovavovat si svět jako shluk malých kuliček a tak... Jak tak koukám, Velikonoce, to jsem si nedávno říkal, že je nejzažší termín, kdy se fakt začnu učit... Díky ti za příspěvek.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 16.4.2003 > Mám taky před maturitou a co se budu učit si už vybírám, protože vím, jak to ve mně chodí a že ne všechno si zapamatuju. Ale odmaturovat se musí a když už, tak se slučným výsledkem. Nicméně ta úvaha je poměrně tuctová, neobjevná, deníková - když stojíš o hlubší kritiku. Opět jde o server diskusní a ne literární.
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 16.4.2003 > centaur> Tos ale nějak přebral, maturita ve čtyřiceti... :) Já bych si taky rád vybral, ale to jaksi české výchově robotů nevoní, ach jo. Dyť co ze mě udělala - tuctového, deníkového a neobjevného autora... Ne, díky za ohlas, jsem za něj rád.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.4.2003 > jo jo, jak jsme říkali my - "listí to jistí" případně "někdo září, jíný v září"
<reagovat 
barlach (Občasný) - 1.5.2003 > Co se textu týče - je pravda, je to spíše než literárně vydařený fejeton jen opravdu stěžování si. Dalo by se s tímhle (už tisíckrát sepsaným příběhem) mnohem více pohrát. Nic ve zlém.

Jinak ale dost nesouhlasím s tou robotovou výchovou. Každý je vychován tak, jak se vychovávat nechá.Můžeš se odlišit jak chceš. Ovšem má to háček, nesmíš se pak ohlednout na názory ostatních a brát je osobně. A pokud se berou osobně, znamenná to, že jseš vlastně také naprogramovaný normovaný robot,ale rozhodně ne z donucení. To jen tak na okraj a opět nic ve zlém.
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 7.5.2003 > Hlavně klid, Sášo! :o)))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 28.11.2003 > Jo, takhle mluví člověk, co nechodí do práce.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter